ja want ik kan niet goedkoop eten kopen!quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:24 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Klacht?
Volgens mij hoort dit in CUL, en anders ga je maar naar "de koperen hoogte".quote:
Dat kan dus niet. Als je eisen op restaurantniveau liggen zul je meer geld moeten uitgeven.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Aangezien er mensen leven op deze aardbodem die wekelijks met zijn tweetjes rond kunnen komen van 25 euri het stuks
ben ik toch wel heeeeeeeeeeeeeel benieuwd hoe je dan nog normaal, gezond en lekker kunt eten zonder hormonaal besnuffelde eieren, vlees en groenten eh...
Is dit een verkapte doodsverwensing??????????????????quote:
Heul nie!quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:33 schreef Siniti het volgende:
TS is een beetje de weg kwijt lijkt wel
neuken?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heul nie!
Doe us normaal man!!!!!!!???????
keej!quote:
Schuift niks natuurlijkquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
keej!
Waar en hoe laat?
En wat schuift ie?
Oooooh jawel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Verdomd geef ik mijn lievelingszelfbedachte recept weg voor niks krijg je dit?
Batsen tieten en ....aargh nee zeg me dat de mensheid nog niet zo low gezonkt is..
Dat is een restaurant, geen dildoquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Is dit een verkapte doodsverwensing??????????????????
Ofzoow?????
Het ging over eten wat moet ik nu met een koperen hoog geval?
jaja gewikkeld ik weet!quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:45 schreef Siniti het volgende:
Maar dat recept is ook niet nieuw TS.
Mijn moeder maakt dit ook altijd met plakjes kaas en ham die om de witlof heen worden gewikkeld. En aardappelpuree met kaas erop ook nog is.
JAH!quote:
Die van ons is zaliger!quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jaja gewikkeld ik weet!
Nee dit is mijn zelfbedachte zachte versie van witlof met kaas en ham!
Geloof mij tis zalig!
..en nu moet ik jaloers worden oid??????quote:
En wat?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:52 schreef IHVK het volgende:
zhe-devill heeft weer eens een glaasje te veel op.![]()
Maar het is wel leuk altijd.
Ja dat lijkt mij logisch.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
..en nu moet ik jaloers worden oid??????
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En wat?
Als ik de hele dag zo ben! Kun jij niet aan!
I am a clowny girl!Heb geen drank nodig om fun te maken want ik maak ze niet met jou..maar met mij zelf!
En dat maakt het leukerderderrrrrrrrr
hahahahaha!quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:59 schreef Siniti het volgende:
Ik heb gvd het pwnend recept van mijn mama's witlof geshowd!!1
Zit zoals wel vaker helaas weer flink aan de wijnquote:
Toelachen of uitlachen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 03:30 schreef Sapstengel het volgende:
Struiken witlof?.
Ik moet altijd lachen om zhe-devilll topics.
Minstens ja. Lunch is al een tientje . Dan snel naar AH volop troep halen = 800 euro per maand aan boodschappen en eten (uit eten gaan nog niet meegerekend )quote:Op zaterdag 4 april 2009 03:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ik denk 75% toelachen en 25% uitlachen.
Verder een bekend probleem, ik hoor dat mensen van 25 euro een week eten, terwijl ik in m'n eentje minstens 10 euro per dag uitgeef.
Kleine kinderen horen geen wijn te drinkenquote:Op zaterdag 4 april 2009 04:27 schreef wikwakka2 het volgende:
De schrijfstijl van de TS doet me denken aan die van mijn nichtje van vier.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Is dit een verkapte doodsverwensing??????????????????
Ofzoow?????
En waarom denk je dit?quote:Op zaterdag 4 april 2009 03:29 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zit zoals wel vaker helaas weer flink aan de wijn
Slim nichtje heb je dan!quote:Op zaterdag 4 april 2009 04:27 schreef wikwakka2 het volgende:
De schrijfstijl van de TS doet me denken aan die van mijn nichtje van vier.
Gezonkt..quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Verdomd geef ik mijn lievelingszelfbedachte recept weg voor niks krijg je dit?
Batsen tieten en ....aargh nee zeg me dat de mensheid nog niet zo low gezonkt is..
Ik moest lachen.quote:Olijven: uit groot blik bij de Turk om de hoek: 20 ct
Nerd, die bovenste is een frituur zónder vetquote:Op zondag 5 april 2009 01:25 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Dead easy.
Ipv dat je zo meelijwekkend loopt te schreeuwen loop je maar even naar achter en pak je het vet. Dumbass.quote:Op zondag 5 april 2009 01:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nerd, die bovenste is een frituur zónder vet
Je moet wel een nicht zijn wil je dat gebruiken
VIEZE KUT SONJA BAKKER AANHANGER, DOOR MENSEN ZOALS JIJ GAAT NEDERLAND TEN ONDER!!11!!
Het is een frituur waar geen vet in kan drollenvangerquote:Op zondag 5 april 2009 01:31 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ipv dat je zo meelijwekkend loopt te schreeuwen loop je maar even naar achter en pak je het vet. Dumbass.
En echt grappig ben je ook niet.
Maar het is wel echt véél goedkoper dan van de Appie.quote:
En toch loop je maar even naar achter ipv dat je zo gespeeld loopt te schreeuwen. Of je verdiepen in de spelling mag ook, zolang je maar oprot.quote:Op zondag 5 april 2009 01:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is een frituur waar geen vet in kan drollenvanger
En het is ook niet grappig bedoelt, je bent zeker nieuw hier?
Ik denk dat ik wel een mening mag hebben en geven over frituursquote:Op zondag 5 april 2009 01:36 schreef Twerk het volgende:
[..]
En toch loop je maar even naar achter ipv dat je zo gespeeld loopt te schreeuwen. Of je verdiepen in de spelling mag ook, zolang je maar oprot.
Natuurlijk mag jij dat, maar ik vind jouw mening niet relevant; dat bedoelde ik ermee te zeggen.quote:Op zondag 5 april 2009 01:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een mening mag hebben en geven over frituurs![]()
En het is niet gespeeld, ik zit hier echt achter mijn pc te schreeuwen.
Post dan ook niks als je geen reacties wil krijgen.quote:Op zondag 5 april 2009 01:43 schreef Twerk het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij dat, maar ik vind jouw mening niet relevant; dat bedoelde ik ermee te zeggen.
Zelfs niet als je schreeuwt.
Mijn post was al een reactie.. en reacties boeien me niet; tenzij het doelloos geschreeuw is (=quote:Op zondag 5 april 2009 01:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Post dan ook niks als je geen reacties wil krijgen.
Nou dat vind ik juist nietquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:
.aargh nee zeg me dat de mensheid nog niet zo low gezonkt is..
Ik verlaag me enkel tot jullie level anders volgen jullie mij al helemaal niet meer!quote:Op zondag 5 april 2009 16:26 schreef Titus-Pullo het volgende:
Aan het taalgebruik van TS te zien zou ze gewoon genoegen moeten nemen met breezers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |