SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:25 schreef IHVK het volgende:
ts isssssssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B ken ende online underdiekoffers!quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:26 schreef Jordy-B het volgende:
Ben je een man of een vrouw?
Ik ben een vrouw. Ik check altijd naar de gelaatstrekken van mensen, heel interessant. Raar is dat. Mannen zijn minder... Geen flauw idee.quote:
Waarom staat er dan man in je profiel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik check altijd naar de gelaatstrekken van mensen, heel interessant. Raar is dat. Mannen zijn minder... Geen flauw idee.
Ik ben niet homoseksueel.
laat zoquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:29 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Tja, ik zal het een keer wijzigen.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:27 schreef Edwinuss het volgende:
Vraag me altijd af waarom vrouwen niet naakt over straat lopen.
Nog een keer?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:29 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Tja, ik zal het een keer wijzigen.
Gefixt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:34 schreef Twerk het volgende:
Registratiedienst zit midden in een operatieprocedure die soms lijkt te vlotten, maar ook vaak zomaar weer ongesteld kan worden.
Ik zag je bijna over 't hoofd met die UI.quote:
Ik ben onderkoffer.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik zag je bijna over 't hoofd met die UI.
quote:
Je geeft haar ervan langs met Swiffer?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben onderkoffer.
Plus je moeder is een vloer.
ja eh als ze maar humor hebben en een lange neusquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:35 schreef L0t.. het volgende:
De meeste mannen zijn ook niet aantrekkelijk, dus dat kan kloppen ja.
Je loopt rond in Nederland? zal een hoop verklarenquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:23 schreef Registratiedienst het volgende:
Het valt mij op dat er minder mooie mannen zijn dan vrouwen. Zie ik het verkeerd?
Zeg Zhe, waarom loop jij trouwens niet naakt over straat?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja eh als ze maar humor hebben en een lange neus
kan mij dat schele
Nee, ik ga gewoon rond als een de-miele.quote:
Volgens mij eerder als een de-biele.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon rond als een de-miele.
Me dunkt. Maar ik zei miele vanwege swiffer/stofzuigen etc.... zucht....quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij eerder als een de-biele.
Was je toevallig in Meppel vandaag want ik werd verblind onderweg naar de supermarkt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:02 schreef MASD het volgende:
Mja, naast mij stellen die anderen natuurlijk niks voor.
Nu je het zegt, ik zal wat meer naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:02 schreef MASD het volgende:
Laat eens foto's van jezelf zien voor ik hier op reageerquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:35 schreef L0t.. het volgende:
De meeste mannen zijn ook niet aantrekkelijk, dus dat kan kloppen ja.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij eerder als een de-biele.
Dan moet ze maar naar het viva forum gaan ofzo.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:11 schreef Twerk het volgende:
TS is een vrouw. Misschien verklaart dat het 1 en ander.
Ja wij kunnen ook lezen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:11 schreef Twerk het volgende:
TS is een vrouw. Misschien verklaart dat het 1 en ander.
Misschien kun je daar in het vervolg dan ook wat meer blijk van geven?quote:
Okeyquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:15 schreef Twerk het volgende:
[..]
Misschien kun je daar in het vervolg dan ook wat meer blijk van geven?
U gaat niet door voor de magnetron!quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:26 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou ik mis ook veel mannelijk schoon op straat!
Ja echt..
Of gewoon interessant zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:20 schreef jeroen25 het volgende:
Mannen hoeven niet mooi te zijn.
Mannen moeten geld, status en macht hebben.
Vrouwen zijn echt de meest achterbakse wezens ter wereld, mannen moeten perfect zijn, zelfs iets te veel wenkbrauw bij een man kan er voor zorgen dat een vrouw hem afwijst, tenzij die man natuurlijk rijk is, dan is het totaal geen probleem meerquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:20 schreef jeroen25 het volgende:
Mannen hoeven niet mooi te zijn.
Mannen moeten geld, status en macht hebben.
Mja, alhoewel. Als ik uitga zeg ik ook altijd dat ik rijk ben, spreek die wijven toch niet meer. Dat werkt ook gewoon, zo cliché. Maar toch, er zijn ook meisjes die mij wel gewoon leuk vinden om wie ik ben. Ze zijn er wel maar het zijn meisjes die je moet koesteren, degenen bij wie je gelukkig bent. Lachen om karaktertrekjes, verlegen naar elkaar glimlachen.quote:
Geloof je het zelfquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Mja, alhoewel. Als ik uitga zeg ik ook altijd dat ik rijk ben, spreek die wijven toch niet meer. Dat werkt ook gewoon, zo cliché. Maar toch, er zijn ook meisjes die mij wel gewoon leuk vinden om wie ik ben. Ze zijn er wel maar het zijn meisjes die je moet koesteren, degenen bij wie je gelukkig bent. Lachen om karaktertrekjes, verlegen naar elkaar glimlachen.
Hell, ik heb mijne gelukkig gevonden. Al zijn er andere vrouwen en puberteitsproblemen voor nodig geweest om dat in te zien.
Pfrt. Meisjes.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Mja, alhoewel. Als ik uitga zeg ik ook altijd dat ik rijk ben, spreek die wijven toch niet meer. Dat werkt ook gewoon, zo cliché. Maar toch, er zijn ook meisjes die mij wel gewoon leuk vinden om wie ik ben. Ze zijn er wel maar het zijn meisjes die je moet koesteren, degenen bij wie je gelukkig bent. Lachen om karaktertrekjes, verlegen naar elkaar glimlachen.
Hell, ik heb mijne gelukkig gevonden. Al zijn er andere vrouwen en puberteitsproblemen voor nodig geweest om dat in te zien.
GHB of den ouderwetschen knots?quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ze niet weglopen vind ik alles okay.
Gewoon puur geluk. Denk ik.quote:
Vandaar dat al m'n vrienden tijdens m'n hosselpraktijken knarhard GROEN! roepen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze zelfs bij Lingo jaloers of je hosseltactieken.
Dan moet je het wel 3x achter elkaar flikken wil je scorenquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Vandaar dat al m'n vrienden tijdens m'n hosselpraktijken knarhard GROEN! roepen.
Je hebt jouw persoonlijke "Hell" gevonden?quote:
En ik zei debiele vanwege jouquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Me dunkt. Maar ik zei miele vanwege swiffer/stofzuigen etc.... zucht....
Juist andersom.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vrouwen zijn echt de meest achterbakse wezens ter wereld, mannen moeten perfect zijn, zelfs iets te veel wenkbrauw bij een man kan er voor zorgen dat een vrouw hem afwijst, tenzij die man natuurlijk rijk is, dan is het totaal geen probleem meer![]()
Mannen zijn veel sneller tevreden dan vrouwen.
Ze moeten een lange neus hebben?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kan mij dat schele
Jij viel op van die halfzachte aan de kantoorstoel vergroeide dikkopjes toch?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:23 schreef Registratiedienst het volgende:
Het valt mij op dat er minder mooie mannen zijn dan vrouwen. Zie ik het verkeerd?
Je kijkt teveel take me outquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vrouwen zijn echt de meest achterbakse wezens ter wereld, mannen moeten perfect zijn, zelfs iets te veel wenkbrauw bij een man kan er voor zorgen dat een vrouw hem afwijst, tenzij die man natuurlijk rijk is, dan is het totaal geen probleem meer![]()
Mannen zijn veel sneller tevreden dan vrouwen.
Sorry, ik zal me vanaf volgende week weer meer laten zien.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:23 schreef Registratiedienst het volgende:
Ensaf, open ff een kwaliteitstopic s.v.p.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:14 schreef Ensaf het volgende:
Haha, die dekselse Ensaf heeft daar weer de TS daar weer een mooie loer gedraaid!
Wij moeten praten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kan mij dat schele
Nee, daar prik ik wel door heen. Ik kijk echt naar de gelaatstrekken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:03 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Zou make-up niet gedeeltelijk het verschil kunnen verklaren?
Ieuw, vergroeide dikkopjes, misselijkmakend.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Jij viel op van die halfzachte aan de kantoorstoel vergroeide dikkopjes toch?
Rondje Zuidas lief, dan kom je ruimschoots aan je trekken
Vind je het nou echt grappig om dat soort dingen te postenquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:02 schreef MASD het volgende:
Ik mag jou wel omdat je Anime kijk...quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:18 schreef L.no het volgende:
Vind je TS? Ik vind dat er veel vrouwen zijn die knap zijn, maar er zijn ook genoeg mannen die dat ook zijn.
Dankje.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik mag jou wel omdat je Anime kijk...
Ben je gisternacht weer afgewezen door een jong mooi sletje?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:32 schreef Schenkstroop het volgende:
En wie zegt dat jij veel beter verdient?
Mwa, ja, er zijn aantrekkelijke mannen (lees: daar wil ik best wel mee neuken), maar toch zijn er meer aantrekkelijke vrouwen in het openbaar. Maar goedquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:18 schreef L.no het volgende:
Vind je TS? Ik vind dat er veel vrouwen zijn die knap zijn, maar er zijn ook genoeg mannen die dat ook zijn.
auw. ze willen alleen een tmf-neger look-a-like en anders george cloneyquote:Op zondag 5 april 2009 15:17 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ben je gisternacht weer afgewezen door een jong mooi sletje?
idemquote:Op zondag 5 april 2009 19:08 schreef Phenomenon. het volgende:
Alle aantrekkelijke mannen zitten op Fok, die lopen niet op straat
quote:Op zondag 5 april 2009 19:08 schreef Phenomenon. het volgende:
Alle aantrekkelijke mannen zitten op Fok, die lopen niet op straat
Waar zijn jullie fobo's?quote:
Ben je in alle plaatsen van Nederland geweest waardoor je dit weet?quote:Op zondag 5 april 2009 19:25 schreef wannabeme het volgende:
Naar mijn mening lopen in Amsterdam de mooiste mannen
Van de provincie? Van Nederland? van de wereld?quote:Op zondag 5 april 2009 19:25 schreef wannabeme het volgende:
Naar mijn mening lopen in Amsterdam de mooiste mannen
Van de steden waar ik me regelmatig bevind (over het algemeen Noord- en Zuid Holland, soms Brabant of Utrecht)quote:Op zondag 5 april 2009 19:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Van de provincie? Van Nederland? van de wereld?
quote:Op zondag 5 april 2009 19:29 schreef wannabeme het volgende:
[..]
Van de steden waar ik me regelmatig bevind (over het algemeen Noord- en Zuid Holland, soms Brabant of Utrecht)
Scherp opgemerkt
ja zo dacht ik ook al. ik dacht laat ik het goede voorbeeld geven. maar het mocht niet baten zo te horenquote:Op zondag 5 april 2009 18:11 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Houden zo. Straatbeeld is al verneukt genoeg met die minder aantrekkelijke mannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |