SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:25 schreef IHVK het volgende:
ts isssssssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B ken ende online underdiekoffers!quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:26 schreef Jordy-B het volgende:
Ben je een man of een vrouw?
Ik ben een vrouw. Ik check altijd naar de gelaatstrekken van mensen, heel interessant. Raar is dat. Mannen zijn minder... Geen flauw idee.quote:
Waarom staat er dan man in je profiel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik check altijd naar de gelaatstrekken van mensen, heel interessant. Raar is dat. Mannen zijn minder... Geen flauw idee.
Ik ben niet homoseksueel.
laat zoquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:29 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Tja, ik zal het een keer wijzigen.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:27 schreef Edwinuss het volgende:
Vraag me altijd af waarom vrouwen niet naakt over straat lopen.
Nog een keer?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:29 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Tja, ik zal het een keer wijzigen.
Gefixt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:34 schreef Twerk het volgende:
Registratiedienst zit midden in een operatieprocedure die soms lijkt te vlotten, maar ook vaak zomaar weer ongesteld kan worden.
Ik zag je bijna over 't hoofd met die UI.quote:
Ik ben onderkoffer.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik zag je bijna over 't hoofd met die UI.
quote:
Je geeft haar ervan langs met Swiffer?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben onderkoffer.
Plus je moeder is een vloer.
ja eh als ze maar humor hebben en een lange neusquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:35 schreef L0t.. het volgende:
De meeste mannen zijn ook niet aantrekkelijk, dus dat kan kloppen ja.
Je loopt rond in Nederland? zal een hoop verklarenquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:23 schreef Registratiedienst het volgende:
Het valt mij op dat er minder mooie mannen zijn dan vrouwen. Zie ik het verkeerd?
Zeg Zhe, waarom loop jij trouwens niet naakt over straat?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja eh als ze maar humor hebben en een lange neus
kan mij dat schele
Nee, ik ga gewoon rond als een de-miele.quote:
Volgens mij eerder als een de-biele.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon rond als een de-miele.
Me dunkt. Maar ik zei miele vanwege swiffer/stofzuigen etc.... zucht....quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij eerder als een de-biele.
Was je toevallig in Meppel vandaag want ik werd verblind onderweg naar de supermarkt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:02 schreef MASD het volgende:
Mja, naast mij stellen die anderen natuurlijk niks voor.
Nu je het zegt, ik zal wat meer naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:02 schreef MASD het volgende:
Mja, naast mij stellen die anderen natuurlijk niks voor.
Laat eens foto's van jezelf zien voor ik hier op reageerquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:35 schreef L0t.. het volgende:
De meeste mannen zijn ook niet aantrekkelijk, dus dat kan kloppen ja.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij eerder als een de-biele.
Dan moet ze maar naar het viva forum gaan ofzo.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:11 schreef Twerk het volgende:
TS is een vrouw. Misschien verklaart dat het 1 en ander.
Ja wij kunnen ook lezen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:11 schreef Twerk het volgende:
TS is een vrouw. Misschien verklaart dat het 1 en ander.
Misschien kun je daar in het vervolg dan ook wat meer blijk van geven?quote:
Okeyquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:15 schreef Twerk het volgende:
[..]
Misschien kun je daar in het vervolg dan ook wat meer blijk van geven?
U gaat niet door voor de magnetron!quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:26 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou ik mis ook veel mannelijk schoon op straat!
Ja echt..
Of gewoon interessant zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:20 schreef jeroen25 het volgende:
Mannen hoeven niet mooi te zijn.
Mannen moeten geld, status en macht hebben.
Vrouwen zijn echt de meest achterbakse wezens ter wereld, mannen moeten perfect zijn, zelfs iets te veel wenkbrauw bij een man kan er voor zorgen dat een vrouw hem afwijst, tenzij die man natuurlijk rijk is, dan is het totaal geen probleem meerquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:20 schreef jeroen25 het volgende:
Mannen hoeven niet mooi te zijn.
Mannen moeten geld, status en macht hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |