Laatste voyeur Breathtakingquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:04 schreef Breathtaking het volgende:
Laatste voyeur: Emimich
Wat doe jij in dagdag's fotoboek Emimich
Oh nee hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ben jij nou echt op je teentjes getrapt als er iemand 'flikker' of 'pot' roept?
Duh, anders kon ik toch ook niet weten dat Emimich er wasquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laatste voyeur Breathtaking
Same goes out to you!
Op zo'n boerse manier?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Scheld af en toe met "homo" dat schijnt te helpen.!!!!
Maar waarom dan hboquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Deels, je trekt het nogal in het extreme. Over het algemeen geldt gewoon de "HBO"-cultuur.
Nena-s?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Duh, anders kon ik toch ook niet weten dat Emimich er was!
En ik moest erin kijken van een kloon van dagdag, dus deed ik het maar
Maar mijn bakje water is leeg.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer stop je met zeuren?![]()
Ik heb je verdomme zelfs een internetaansluiting gegeven!
Ik kreeg een PM van een vage kloon over zijn fotoboek, waarschijnlijk van meneer zelf.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:04 schreef Breathtaking het volgende:
Laatste voyeur: Emimich
Wat doe jij in dagdag's fotoboek Emimich
Waarom zie ik nu een krentenbol in een hamsterkooi liggen?quote:
Deze dusquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:11 schreef nena-s het volgende:
Hoi, mededeling ben geen kloon van dagdag.
Meer kende hem vandaar dat ik vroeg waar hij heen was
Ben trouwens nena, en heb wil hier ook posten .
quote:
Moet je maar niet telkens alles op de grond gooien, ik dacht dat je dat oplikken van water binnen een paar dagen wel onder de knie zou hebbenquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
...mensen die op die manier een hogere opleiding door het slijk halen zullen dit hooguit doen uit jaloezie.
Pics van je zusje?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:11 schreef nena-s het volgende:
Je hebt wel dezelfde schrijfstijl als dagdag.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:11 schreef nena-s het volgende:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:11 schreef nena-s het volgende:
Omdat je de webcamstream ontdekt hebt viespeuk?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu een krentenbol in een hamsterkooi liggen?
Haar verblijf heeft inderdaad wel iets weg van een reusachtige hamsterkooi ja!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu een krentenbol in een hamsterkooi liggen?
Aha, dus in de ogen van ons aller dagdag zijn wij de VIP's.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
Duh, anders kon ik toch ook niet weten dat Emimich er was!
En ik moest erin kijken van een kloon van dagdag, dus deed ik het maar
Misschien als je me wat licht geeft dan zie ik het bakje water ook!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:12 schreef Breathtaking het volgende:
Moet je maar niet telkens alles op de grond gooien, ik dacht dat je dat oplikken van water binnen een paar dagen wel onder de knie zou hebbenmaar dat is blijkbaar weer teveel gevraagd.
Hij typt met hoofdletters bij deze account zodat het minder opvaltquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt wel dezelfde schrijfstijl als dagdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |