Alles?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:24 schreef Zotheid het volgende:
HEUY WD!!!1
Hoe was het op het strand?
Kom je morgen naar Scheveningen? Ik betaal.
Haijjjquote:
Wat lief!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, jij bent niet echt arrogant.
Hbo en wo schrijven we met kleine letters, tenzij aan het begin van een zin.quote:
Hij gaat geneeskunde doen binnenkort, althans, dat wil hij.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:39 schreef Emimich het volgende:
Zotheid, hoe durf je eigenlijk als HBO-scholier een erudiet imago na te streven getuige die foto in je fobo?
Uiteraard.quote:
Ik ben mijzelf alvast aan het acclimatiseren voor als ik straks op de uni zit.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:39 schreef Emimich het volgende:
Zotheid, hoe durf je eigenlijk als HBO-scholier een erudiet imago na te streven getuige die foto in je fobo?
Hey Rrrrroderickk, waar heb jij dat overrrrhemd vandaan man. Echt vet gaaaaaaaafffff!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:41 schreef Fascination het volgende:
Zeg Jan-Pieterrr-Karrrrel, was 't gisterrrr nog leuk op de hockeyclub? Ja mieterrrrs gozerrr, heerrrrlijk gehockeyd en achterrr die minderrrrjarrrige kutjes aangezeten.
Vertel eens over jouw studie hete boy.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:39 schreef Emimich het volgende:
Opklimtuig.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:41 schreef Marurk het volgende:
Hij gaat geneeskunde doen binnenkort, althans, dat wil hij.
Miettturs!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:41 schreef Fascination het volgende:
Zeg Jan-Pieterrr-Karrrrel, was 't gisterrrr nog leuk op de hockeyclub? Ja mieterrrrs gozerrr, heerrrrlijk gehockeyd en achterrr die minderrrrjarrrige kutjes aangezeten.
Ik begon op het vwo maar ik ben eerst afgedaald.quote:
In de uitverrrk... euhh m'n vaderrrrr heeft 'm uit Italie voor me meegenoooomen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:42 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hey Rrrrroderickk, waar heb jij dat overrrrhemd vandaan man. Echt vet gaaaaaaaafffff!
Emo-bui?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:44 schreef Zotheid het volgende:
Ik begon op het vwo maar ik ben eerst afgedaald.
Gescheiden ouders en zulks.
Nee, toch niet. Ik wil even naar Rotterdam om een tijdschrift te halen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Ik ben mijzelf alvast aan het acclimatiseren voor als ik straks op de uni zit.
Echt?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:45 schreef Zotheid het volgende:
Overigens kan ik de reactie van Emimisch deels begrijpen, als ik zie wat voor tuig er op het hbo zit wil je niet dat ze de uni komen vervuilen.
Ik ruik je moeder.quote:
Ja, stiekem geil ik op je, nou goed?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:47 schreef Fascination het volgende:
Emimich die nooit reageert op persoonlijke vragen, hij heeft wat te verbergen jongens.
gescheiden ouders zijn wel altijd beter dan ontwrichte stellen die bij elkaar blijvenquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik begon op het vwo maar ik ben eerst afgedaald.
Gescheiden ouders en zulks.
Ik was op dat moment in elk geval niet de beste van de klas.quote:
We hebben hier peutverdurrie mocro's op school zitten! En niet van die mocro's die wat van hun leven willen maken, nee, paupers welke het liefst de hele tijd in hun bmw zitten te hosselen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
Echt?
Ik kan me er wel wat bij voorstellen.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, stiekem geil ik op je, nou goed?
M'n ouders hadden nooit ruzie.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gescheiden ouders zijn wel altijd beter dan ontwrichte stellen die bij elkaar blijven
was hij toevallig chirurgquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n ouders hadden nooit ruzie.
M'n pa ging gewoon een jaar vreemd.
Ik zou m'n vader dan zo'n lul vinden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En hoe komen ze aan die BMW dan?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We hebben hier peutverdurrie mocro's op school zitten! En niet van die mocro's die wat van hun leven willen maken, nee, paupers welke het liefst de hele tijd in hun bmw zitten te hosselen.
Baas.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:50 schreef Zotheid het volgende:
Door te hosselen hè.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:52 schreef Marurk het volgende:
En hoe komen ze aan die BMW dan?
Dat vraag ik me dus soms echt af he. Van die mocro's in dure Golfjes, BMW's, Audi's, wtf.
Monogamie is gewoon niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:52 schreef Fascination het volgende:
Ik zou m'n vader dan zo'n lul vinden.
Nee, hoe kom je daarbij?quote:
Ik mag toch hopen dat dit een retorische vraag is.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:52 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus soms echt af he. Van die mocro's in dure Golfjes, BMW's, Audi's, wtf.
Wens, vader, gedachte, garpje.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:54 schreef Fascination het volgende:
Nee, hoe kom je daarbij?
Boesquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:54 schreef wolvendagen het volgende:
Vanochtend toen ik terug kwam van school om 09:00 uur, had ik UPC On Demand even aangezet en ging zoeken naar old stuff. Zo kwam ik Boes tegen en CatDog... heb ik de hele ochtend televisie liggen kijken.
Nee, manager in de zorg.quote:
Ja, maar dat gaat vanzelf wel weer over, je kan ook niet boos blijve.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou m'n vader dan zo'n lul vinden.
Lenen.nlquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:52 schreef Marurk het volgende:
[..]
neeneenee, niet zoquote:
Valt geen antwoord op te geven, dus er is ook geen antwoord op te verwachten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:54 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit een retorische vraag is.
Dat is volgens mij in elke beroepsgroep zo.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
neeneenee, niet zo![]()
maar ik heb het vaker gehoord, chirurgen die dan met een van de operatiesletjes van bil gaan enzo
nu heb ik zotheid volgensmij weggejaagd
quote:
mwah, volgensmij is het bij een beroep als chirurg echt wat meerquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is volgens mij in elke beroepsgroep zo.
Ik ga ook slapen! Welterusten!
Sooryquote:
ik moet bijv een fiets halen, maar dit is al de zoveelste keer dus ik ga telkens demonstratief laat naar bedquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik moet bijv een fiets halen, maar dit is al de zoveelste keer dus ik ga telkens demonstratief laat naar bed
Jo, doe ik.quote:
Ik moest in het world forum werken toen die mensen daar waren.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:50 schreef Adelante het volgende:
Die van X-factor was redelijk kak vandaag
Nohh, mag ik je aanraken..?quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moest in het world forum werken toen die mensen daar waren.
Waar is daar?quote:
Mijn tandarts zegt dat mijn verstandskies ook getrokken moet worden, maar ik doe het lekker niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:31 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb trouwens een verschrikkelijke last van een verstandskies die mijn gingivia probeert te doorboren. Als een maagd die voor het eerst gepenetreerd wordt.
quote:
Datzelfde plekje als wat je van de week niet mocht zeggen.quote:
Ik weet dus niet of dit normaal is of niet. En ik ben 2 maanden geleden nog naar de tandarts geweest dus ik ga eigenlijk pas weer over 4 maanden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn tandarts zegt dat mijn verstandskies ook getrokken moet worden, maar ik doe het lekker niet.
Hij geeft als reden op, dat er wel eens een ontsteking kan ontstaan bij mijn verstandskies, maar zolang ik er geen last van heb... Laat maar zitten dan.
Ohhh daaarquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Datzelfde plekje als wat je van de week niet mocht zeggen.
HOI!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |