SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens deed Arthur me erg denken aan die bad guy (toe-cutter geloof ik) uit de eerste Mad Max-film.
8De Narcis van Gabon
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb zonet
Ace Ventura Jr. Pet Detective gezien.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef TJLinden het volgende:
Ik heb de hele Star Wars-saga maar weer 's afgekeken. En omdat ik morgen een tentamen heb en keihard aan het leren moet zijn, heb ik mijn korte bevindingen even in Star Wars-stijl in elkaar gepaint.![]()
[ afbeelding ]
Dat had ik ook! Toen ik op IMDb keek kon ik dan ook nauwelijks geloven dat dat een andere acteur was.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:26 schreef PogueMahone het volgende:
The Proposition (2005)
Overigens deed Arthur me erg denken aan die bad guy (toe-cutter geloof ik) uit de eerste Mad Max-film.
zonder meer de beste NL film. Zeer beklemmend.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:01 schreef Stali het volgende:
Spoorloos (1988)
Wrs. heeft iedereen die weleens gezien maar ik vanavond voor het eerst en ben nog helemaal onder de indruk, wat een geweldige film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7.5 / imdb 6.8Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Hoi Bikske,quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zonder meer de beste NL film. Zeer beklemmend.
Je hebt hopelijk nog niet Sluizers eigen remake The Vanishing bekeken.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Siniti op 12-04-2009 00:35:10 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 12 april 2009 00:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
The Hard Way begint nu op BBC 1.
Voor mensen die graag films kijken waarin roken nog stoer is..![]()
Hoe James Woods steeds zijn sigaretje tussen zijn lippen 'werpt'
Al dat nonchalante gerook viel me in Spoorloos ook op inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk toch maar niet met je mee, moet morgen al vroeg helpen paaseieren zoeken..
Ach zolang je plezier hebt bij films kijken zie ik het probleem niet? Zo heb ik vrienden die Steven Seagal films 'masterlijke' films vinden.quote:Op zondag 12 april 2009 11:17 schreef SnuggLe het volgende:
Wat kijken er toch geweldig veel mensen hier RUK-films![]()
![]()
Oke Elfling dat weten we, maar verder.....
Veel plezier, samen met Batman Returns nog steeds met afstand de beste.quote:Op zondag 12 april 2009 11:57 schreef sitting_elfling het volgende:Overigens ga ik vanavond voor het eerst batman zien. De versie uit 1966.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |