abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2009 @ 22:26:15 #81
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_67910844
The Proposition (2005)

Wist niet goed wat ik ervan verwachten moest, wist alleen dat Nick Cave het script had geschreven. Het verhaal op zich is niet heel bijzonder maar de uitvoering is erg goed gedaan. Echt genoten van deze film, goede cast, een van de betere nieuwe westerns (hoewel in Australië) die ik heb gezien. Vrij bloederig, en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens deed Arthur me erg denken aan die bad guy (toe-cutter geloof ik) uit de eerste Mad Max-film.

8
De Narcis van Gabon
pi_67912669
Erg goede film inderdaad .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_67912711
Ik heb zonet

Ace Ventura Jr. Pet Detective gezien.

OHHH MYY DAISIES! : C

Een kleine dikbuikige 12 jarige trol die de zoon is van de held der helden Ace Venture Sr. (die vertrokken is met een vliegtuig en nooit weer terug komt wtf?) Op een dag wordt die wakker en heeft hij zo'n kuif als de Ace Ventura, schrikt z'n moeder zich een hoedje. O_o?

Komt die kleine Jr. bij opa, laat hij het boek zien over de 'venturas' ... Charles Ventura Darwin ? WTF!
Voor de rest is het verhaal vrij simpeltjes. Ik kan me eigenlijk niet goed voorstellen dat volwassenen deze film leuk vinden, misschien omdat hun kinderen het aan hun vragen, want deze film is bij uitstek voor stoere jongens en meisjes van 10 jaar oud.

4

People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 10 april 2009 @ 23:43:58 #84
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_67913943
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb zonet

Ace Ventura Jr. Pet Detective gezien.
[ afbeelding ]

!!!
pi_67915136
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef TJLinden het volgende:
Ik heb de hele Star Wars-saga maar weer 's afgekeken. En omdat ik morgen een tentamen heb en keihard aan het leren moet zijn, heb ik mijn korte bevindingen even in Star Wars-stijl in elkaar gepaint.

[ afbeelding ]
briljant
pi_67916219
Apocalypto

Goede actiefilm, alleen jammer van de soms wat overdreven Hollywood acties. Zoals een meneer die zomaar uit stilstand 5 meter ver springt
8/10
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:00:44 #87
67089 Gillingham
The horror...
pi_67919300
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 22:26 schreef PogueMahone het volgende:
The Proposition (2005)

Overigens deed Arthur me erg denken aan die bad guy (toe-cutter geloof ik) uit de eerste Mad Max-film.
Dat had ik ook! Toen ik op IMDb keek kon ik dan ook nauwelijks geloven dat dat een andere acteur was.
What's it going to be then, eh?
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:05:11 #88
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67919378
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:01 schreef Stali het volgende:
Spoorloos (1988)

Wrs. heeft iedereen die weleens gezien maar ik vanavond voor het eerst en ben nog helemaal onder de indruk, wat een geweldige film.
zonder meer de beste NL film. Zeer beklemmend.

Je hebt hopelijk nog niet Sluizers eigen remake The Vanishing bekeken.?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:10:45 #89
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67919478

Knowing
Op een basisschool in 1959 wordt er als project tekeningen van een klas in een tijdcapsule geplaatst. Een meisje maakt geen tekening maar schrijft alleen maar cijfertjes op. 50 jaar later wordt de capsule weer uit de grond gehaald. Caleb het zoontje van Nicolas Cage krijgt dan het papiertje met cijfers. Door stom toeval ziet Cage dat er een patroon in de cijfers zit, bijv 911012996 (2996 aantal slachtoffers). Hij gaat meer een meer data onderzoeken en komt tot de conclussie dat er nog een paar openstaande rampen zijn. Gaande weg ziet hij steeds vaker vreemde personen rondom zijn huis.

Het is een uitermate interessant concept.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cijfer 7.5 / imdb 6.8
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67936595
Nou, SE heeft weer een filmpje naar zijn smaak uitgekozen en het was deze keer zo slecht nog niet.

American High School 2008

Deze film biedt wat je verwacht, chicks, tieten, stoere jongens en arrogantie ladies met maffe leraren die heel pompeus grapjes proberen uit te halen. Het verhaal is flinterdun maar he, je hoort mij niet klagen! Gezien het aantal zaadfilms wat ik de afgelopen keren hiervoor heb gezien, viel deze reuze mee! Goed te doen als amerikaanse - tiener - sexy - komedie

Soms verscheen er gewoon een glimlach op m'n gezicht
Er waren chicks!
Die kleine directeur van de school is wel tof, maffe grapjes
Er waren chicks!
De acteer prestaties waren niet heel erg slecht.

5.5
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_67938246
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zonder meer de beste NL film. Zeer beklemmend.

Je hebt hopelijk nog niet Sluizers eigen remake The Vanishing bekeken.?
Hoi Bikske,

Nee, niet gezien wel gehoord over een Amerikaans happy end. Lijk me niet best.
Zal eens kijken of ik hem toch kan krijgen, gewoon om te vergelijken. .

Heb een goed weekeinde.
pi_67938345
Oh ja Spoorloos

Ik vond het boek drie keer niks na de film.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_67938831
De Passie van Meneer Christus
Wat een gedrocht van een film zeg Echt het eerste half uur is nog een beetje interessant omdat er een beetje een verhaal word gehouden enzo, maar daarna is het echt anderhalf uur lang de joden en romeinen die jezus pwnen. Echt, je kan ook overdrijven. En dan heb ik het nog niet gehad over al die overdreven drama in de film Die slowmo's als jezus weer een keertje valt of die slowmo van die kus van judas
1+2 voor het bloed = 3/10
SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door Siniti op 12-04-2009 00:35:10 ]
pi_67939787
Ik heb Best Men opstaan.
Die film gaat me totaal niet boeien he.

pi_67940117
The Hard Way begint nu op BBC 1.

Voor mensen die graag films kijken waarin roken nog stoer is..
Hoe James Woods steeds zijn sigaretje tussen zijn lippen 'werpt'
SPOILER
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_67940248
quote:
Op zondag 12 april 2009 00:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
The Hard Way begint nu op BBC 1.

Voor mensen die graag films kijken waarin roken nog stoer is..
Hoe James Woods steeds zijn sigaretje tussen zijn lippen 'werpt'
SPOILER
Al dat nonchalante gerook viel me in Spoorloos ook op inderdaad.

Kijk toch maar niet met je mee, moet morgen al vroeg helpen paaseieren zoeken. .
pi_67940570
DragonBall: Evolution gezien...

ik heb echt zo zitten kijken:
zo fout/verkeerd/slecht dat het grappig werd...
2 "plus"punten: aardige effecten (altijd in voor wat spectakel ) & leuk uitziende meiden
voor de rest: een 4/10 voor de moeite......

Knowing
begon als een aardige film, maar het einde verpest de hele film imho...
6/10

Che: Part 1
2 uurtjes waar ik lekker in zou kunnen gaan slapen, wat een verschrikkelijke saaie, trage kutfilm...
2/10

wauw... lang geleden dat ik zo'n slechte film avond had in de bios
  zondag 12 april 2009 @ 11:17:20 #98
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_67944317
Wat kijken er toch geweldig veel mensen hier RUK-films
Oke Elfling dat weten we, maar verder.....
pi_67945037
quote:
Op zondag 12 april 2009 11:17 schreef SnuggLe het volgende:
Wat kijken er toch geweldig veel mensen hier RUK-films
Oke Elfling dat weten we, maar verder.....
Ach zolang je plezier hebt bij films kijken zie ik het probleem niet? Zo heb ik vrienden die Steven Seagal films 'masterlijke' films vinden.

Overigens ga ik vanavond voor het eerst batman zien. De versie uit 1966.
  zondag 12 april 2009 @ 11:58:19 #100
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_67945051
quote:
Op zondag 12 april 2009 11:57 schreef sitting_elfling het volgende:Overigens ga ik vanavond voor het eerst batman zien. De versie uit 1966.
Veel plezier, samen met Batman Returns nog steeds met afstand de beste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')