Nee, het bleef alleen bij het idee volgens mijquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar heb ik me al bij neergelegd![]()
Maar dit was niet eens een poging te noemen he
De TT zelfquote:
Familie mag je niet meerekenen als scharrelsquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
iedere dag een ander scharreltje
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Familie mag je niet meerekenen als scharrels
Okquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:31 schreef MarijeH het volgende:
Bravebart, ik moet nog kennis maken met mijn collega's. Dat gebeurt waarschijnlijk tijdens mijn eerste stagedag. Weet dus niet of ene Dirk er nog werkt.
quote:
Z'n fleshlightquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dan blijft er niet zoveel over voor 'em
Precies, het mag wel eens gezegd wordenquote:
Zo is ie beterquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
iedere SC een ander scharreltje
Of de batterijen van z'n fleshlight zijn opquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, hij blijft idd erg lang stil.
Gast.quote:
Dag heer!quote:
quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Zal ik 'em ook nog ff aanpassen dan?
mooi zo, anders moest ik mijn post weer gaan opzoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:53 schreef PieterBas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Hoe prive?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Hej!quote:
Dat doe ik echt al sinds mn 15eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
En heb je het al uitgeprobeerd?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:56 schreef PieterBas het volgende:
Ik kopieer het ook maar van FTD af
maar zal wel naakt zijn... althans met weinig kleren aan.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:
Moet Ajax zelf zondag natuurijk wel winnen, anders heeft het nog geen nut.quote:
Oh ze moesten tegen NEC, ik dacht dat ze tegen Roda moesten.quote:
Het is meer... dat het soms ook nog lukt ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:00 schreef Bravebart het volgende:
Op datingsites zo'n truukje uithalen werkt ook enorm goed voor chats en pics van vrouwen.
Inderdaad. We zullen het zien.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet Ajax zelf zondag natuurijk wel winnen, anders heeft het nog geen nut.
Hoe issie daar dan?quote:
Komt er dan eindelijk een 'vervolg' op Band of Brothersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |