Duurt allemaal zo lang.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Want? Ik ben erg benieuwd juist
!
Kompt voor de bakkerquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hou van jou van Maribelle (of Gordon) natuurlijk
Dat wel, ik vraag me af of hij nog kan zingen, hij is ook niet meer de jongste. Als hij maar niet gaat playbacken op een van zijn oude nummers.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Wel leuk om Johhny Logan nog een keer te zien.
WAY had haar ook wel gestaanquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:40 schreef babette21 het volgende:
Jennifer had Hold me now moeten doen als ze er nog inzat, was wel mooi geweest denk ik.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hou van jou van Maribelle (of Gordon) natuurlijk
Toen ik 'm een tijd geleden zag was er weinig meer van over van de jonge SongfestivalGod die hij was. Zowel vocaal als uiterlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, ik vraag me af of hij nog kan zingen, hij is ook niet meer de jongste. Als hij maar niet gaat playbacken op een van zijn oude nummers.
Dat dus!!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:46 schreef Vicky het volgende:
Ik vond Rachel en Lisa vanavond weer de beste!
Laurens mag eruit!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:50 schreef Vicky het volgende:
zal me niets verbazen als Laurens gewoon weer doorgaat omdat al die meisjes op hem gestemd hebben omdattie zogenaamd zo knap is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |