Ik stoor me nooit aan Wendyquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb me voor het eerst niet vreselijk aan Wendy gestoord dit keer!
Tja. Toch doet ze wat goed met haar platenlabel, dus ze heeft wel een neus voor talent. Hoewel ze ook niet zelf iedereen persoonlijk zal ontdekkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Stacy blijft het ergste figuur dat ik ooit in een programma als deze heb gezien. Wat een verschrikkelijk nep mens, met haar opzettelijke stiltes enzo
Ze zal best wel goed zijn in haar werk, maar niet in dit programma. Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja. Toch doet ze wat goed met haar platenlabel, dus ze heeft wel een neus voor talent. Hoewel ze ook niet zelf iedereen persoonlijk zal ontdekken
Nou die omhelsing was weer om te huilenquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb me voor het eerst niet vreselijk aan Wendy gestoord dit keer!
Ze had lekker achter de camera's moeten blijven. Als ik haar zie en haar stem hoor....brrrrrrquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja. Toch doet ze wat goed met haar platenlabel, dus ze heeft wel een neus voor talent. Hoewel ze ook niet zelf iedereen persoonlijk zal ontdekken
True, en dat irritante gehobbel. Hoe moet ik het noemen, dat ze steeds op en neer gaat als ze praat.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Stacy blijft het ergste figuur dat ik ooit in een programma als deze heb gezien. Wat een verschrikkelijk nep mens, met haar opzettelijke stiltes enzo
Ik vind haar wel leuk, niet zo blij en opgefokt als Angela en beter dan veel eerdere vrouwelijke juryleden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:22 schreef scanman01 het volgende:
quote:
Ja dat was vorige week ook. Blij maken met dode mus enzo... want hij gaat toch niet weg.. Helaas stemt er genoeg voor hem om niet in de gevaren zone te raken.... helaas... maar ik blijf hopen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:24 schreef Anonymousz het volgende:
de top 3 die volgens de deelnemers van deze poll het programma moeten verlaten is nu:
Laurens 62%
Roan 13 %
Hester 13%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |