zo kan angela naar zn mooie knobbeltje kijkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:48 schreef L0t.. het volgende:
Wow te gay, met zo'n witte skinny
Maar toch wel goed gezongen
Echt hequote:Op vrijdag 3 april 2009 21:49 schreef Maartel het volgende:
Serieus, naar wat voor 'n opnames luistert die jury???
bijna zelfde leeftijd, stem moet nog helemaal ontwikkelen. Duurt nog wel een jaar of 3.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:48 schreef Cee het volgende:
Hij begint bijna net zo monotoon als Jim te worden in z'n Idols periode.
Ah bah!quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zo kan angela naar zn mooie knobbeltje kijken
Nee ligt niet alleen aan jou...quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik hetzelfde gehoord heb als de jury, ik vond hem echt poepslecht zingen hoor, afgrijselijk..
Zalwelweeraanmijliggen....
Of making my mind up, van Bucks Fizz, met van die rokjes die ze halverwege afscheuren met van die minirokjes eronderquote:
En der gouden tand!quote:
Omg, ik ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:53 schreef Tasha het volgende:
Roan zie ik overigens nog liever onderbroekenmodel worden dan Laurens
Misschien heeft hij Engelse les gehad van Loewiedjaaano zeg, tjonge..quote:
Ik vond hem vroeger zo knap.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:53 schreef sbientje het volgende:
johnny logan is niet echt mijn idee van sexy
Geef maar toe. Voor vandaag wist je niet eens wie dat was. Cultuurbarbaar.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:53 schreef sbientje het volgende:
johnny logan is niet echt mijn idee van sexy
He, zijn oren zitten dicht hequote:Op vrijdag 3 april 2009 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn jullie doof ofzo? Het is supervals
Idd lelijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn jullie doof ofzo? Het is supervals
ik weet echt wel wie johnny logan is, maar ik vind hem niet sexy.. brrquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Geef maar toe. Voor vandaag wist je niet eens wie dat was. Cultuurbarbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |