Jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Nog zes maanden die shit van liesje ondergaan....
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou hem ook in z'n ballen kunnen schoppen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
goedenacht!
Tijd voor een goed Stones nummer.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
goedenacht!
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
nmns! je kan nu nog terug-overlopen, dan gaat er zand over etc.
Zijn jullie like moeilijk aan het doen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
nmns! je kan nu nog terug-overlopen, dan gaat er zand over etc.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]er gaat hoe dan ook zand over, kwestie van tijd
Nog geneukt lately?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
back to base, fuckers
haha, zojuist deze post gemist.quote:
Ga dáháááán!quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:54 schreef Copycat het volgende:
Het is een omen dat we ons allebei -onafhankelijk van elkaar- aan onze side of the bargain hebben gehouden. Ik stoppen met roken, hij gescheiden. Het is een veeg voorteken. Ik zeg het je!
Maar ondertussen zit ik in Nederland en hij in de VS.
Nog maar 3 dagen en dan naar Spinvis.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:26 schreef Manu82 het volgende:
Nog maar 1 maand en dan naar Counting Crows
Omdat ik fan ben.quote:
Leuk danquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ik fan ben.
De vorige theatertour ben ik zelfs 3 keer geweest.
In het Spinvistopic post iemand die in een tijdsbestek van een paar maanden 5 keer gaat.
neehee: de passie van patient voor spinvis lijkt het karakter te hebben van een autistiforme preoccupatiequote:Op zaterdag 4 april 2009 13:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ik fan ben.
De vorige theatertour ben ik zelfs 3 keer geweest.
In het Spinvistopic post iemand die in een tijdsbestek van een paar maanden 5 keer gaat.
Counting Crows en Guus Meeuwis, beetje aparte combinatie.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Leuk dan
Zou ook wel 2 keer naar Guus Meeuwis willen, maar is me toch te duur
Valt mee, ben ooit bij een concert geweest van blof/acda en de munnik/van dik hout. Alhoewel ik ze alledrie apart echt leuk vind vond ik er geen kloot aan en Guus Meeuwis vond ik echt een van de leukste concerten ooitquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Counting Crows en Guus Meeuwis, beetje aparte combinatie.
Blöf had meer voor de hand gelegen.
Ik heb verder geen sociaal leven, dus ondanks de uitkering genoeg geld over om goede muziek live te kunnen gaan zien.
Ik neem aan dat ze ons wel op de hoogte houdt vanuit de VS toch?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kut dat copycat ons gaat verlaten, vind je niet?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
en living happily ever after in East Bay Area.with a fag
![]()
nee, die is ons zo vergeten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze ons wel op de hoogte houdt vanuit de VS toch?
Oeh dan moeten we dus ook al meeten in de VSquote:
Er was ooit een jongen die vond ze leuk en nu is die vrij en nu gaan ze liefde maken enzo, maar dan moeten ze wel eerst bij elkaar komen in de vsquote:
mooi samengevatquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er was ooit een jongen die vond ze leuk en nu is die vrij en nu gaan ze liefde maken enzo, maar dan moeten ze wel eerst bij elkaar komen in de vs
ja, dat las ik inderdaad. knap gedaan in ieder geval!quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja thanx, ben al 2 maanden aan 't werk als software tester.
Ja bolleboos, van harte! Waarom ga je nog niet even door met studeren? Werken kan altijd nog hèquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja thanx, ben al 2 maanden aan 't werk als software tester.
Ik vertel alles 3x, het is de leeftijd hequote:Op zaterdag 4 april 2009 13:43 schreef willem-jozef het volgende:
ja, dat las ik inderdaad. knap gedaan in ieder geval!
Een andere master heeft weinig meerwaarde vind ik, daarnaast is 't nu al onmogelijk om betaalbaar te wonen dus moet er gewoon geld op de plank komenquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja bolleboos, van harte! Waarom ga je nog niet even door met studeren? Werken kan altijd nog hè
grossvaterquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja bolleboos, van harte! Waarom ga je nog niet even door met studeren? Werken kan altijd nog hè
Wat ga je nu doen? Tester is natuurlijk niet iets dat bij je opleiding past. Wat heb je nog meer voor ons in petto?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vertel alles 3x, het is de leeftijd he.
[..]
Een andere master heeft weinig meerwaarde vind ik, daarnaast is 't nu al onmogelijk om betaalbaar te wonen dus moet er gewoon geld op de plank komen. Promoveren is veuls te saai
.
Je weet toch; het is voetbaldagquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog een program vandaag, broeder?
Ik noem 't maar tester omdat dat wel tot de verbeelding spreekt en iedereen snapt wat 't isquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat ga je nu doen? Tester is natuurlijk niet iets dat bij je opleiding past. Wat heb je nog meer voor ons in petto?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik noem 't maar tester omdat dat wel tot de verbeelding spreekt en iedereen snapt wat 't is. Ik werk bij een klein bedrijfje wat door middel van een algoritme financieel nieuws inleest en daar 'waarde' aan geeft, om daarmee te kunnen handelen op de beurs. Daar ging m'n scriptie ook over, het relateren van aandelenprijzen aan de impacts die gegenereerd worden nav het nieuws door 't algoritme. Nu ben ik deels bezig met 't testen van nieuwe features in de software, deels 't optimaliseren van 't algoritme door verbeterde patronenherkenning e.d. en in de toekomst wil ik dit uit gaan breiden door geautomatiseerde simulaties uit te gaan voeren van algorithmic trading
.
Nou, dat dus![]()
.
Ja, eerst douchen, scheren, en ondertussen wakker worden. Daarna krijg ik bezoek en wordt ik geacht lief te doen, aandacht te geven, te koken, te pleasen en te teasen. Vermoedelijk even een DVD huren en die kijken tijdens het beppen en klef doenquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog een program vandaag, broeder?
Sounds good PP. Maar je weet toch wel dat Economie geen exacte wetenschap is hè. 't Is niet te beredeneren, 't is altijd weer anders, 't is regelmatig meer emotie dan dat het feiten zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik noem 't maar tester omdat dat wel tot de verbeelding spreekt en iedereen snapt wat 't is. Ik werk bij een klein bedrijfje wat door middel van een algoritme financieel nieuws inleest en daar 'waarde' aan geeft, om daarmee te kunnen handelen op de beurs. Daar ging m'n scriptie ook over, het relateren van aandelenprijzen aan de impacts die gegenereerd worden nav het nieuws door 't algoritme. Nu ben ik deels bezig met 't testen van nieuwe features in de software, deels 't optimaliseren van 't algoritme door verbeterde patronenherkenning e.d. en in de toekomst wil ik dit uit gaan breiden door geautomatiseerde simulaties uit te gaan voeren van algorithmic trading
.
Nou, dat dus![]()
.
Daarom heb ik ook braaf significantieberekeningen toegevoegd in m'n thesisquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sounds good PP. Maar je weet toch wel dat Economie geen exacte wetenschap is hè. 't Is niet te beredeneren, 't is altijd weer anders, 't is regelmatig meer emotie dan dat het feiten zijn.
Neuh, ik heb er vertrouwen in dat 't gaat werken. En anders leer ik er iig de komende jaren veel van, buiten 't feit dat 't gewoon leuk is, ook een vorm van rendementquote:Ben je niet bang je leven te besteden aan iets dat geen rendement (behalve dan persoonlijk inkomen) blijkt te hebben?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, eerst douchen, scheren, en ondertussen wakker worden. Daarna krijg ik bezoek en wordt ik geacht lief te doen, aandacht te geven, te koken, te pleasen en te teasen. Vermoedelijk even een DVD huren en die kijken tijdens het beppen en klef doen
wel lief, die bescheidenheidquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, maar ik haat 't om een beetje interessant te gaan lopen doen met dure termen.
Vertrouwen is goed, doe je best en zodra je klaar bent wil ik wel een paar duizend euro storten in je model om te zien of het rendement heeftquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, ik heb er vertrouwen in dat 't gaat werken. En anders leer ik er iig de komende jaren veel van, buiten 't feit dat 't gewoon leuk is, ook een vorm van rendement.
Paar duizend euro, pffff, dan kom ik je de demo laten zien.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vertrouwen is goed, doe je best en zodra je klaar bent wil ik wel een paar duizend euro storten in je model om te zien of het rendement heeft
We gaan $##%@! nu niet arrogant worden hèquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Paar duizend euro, pffff, dan kom ik je de demo laten zien.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)adem_in__.html?p=2,1quote:Azië houdt adem in voor lancering in Noord-Korea
Ja klopt mijn dochter is steward bij AZ.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's waar, altijd link; ado thuis.
die rooie met die tattoos en die dikke reet?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:31 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja klopt mijn dochter is steward bij AZ.
Een soorte van twilight zone scquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. dit is ook de schaduw-s.c.![]()
leters daissie, ik moet weg
Is dit dan de overkant of is dáár de overkantquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind 'de overkant' nog steeds de leukste benaming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn allereerste
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik las dat jij liefde aan het maken bent in Amerikaquote:
We waren al bijna trips aan het boeken voor de VSquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:54 schreef Copycat het volgende:
Ik ben er nog, hoor!
Ik las het ook ...quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik las dat jij liefde aan het maken bent in Amerika
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, eerst douchen, scheren, en ondertussen wakker worden. Daarna krijg ik bezoek en wordt ik geacht lief te doen, aandacht te geven, te koken, te pleasen en te teasen. Vermoedelijk even een DVD huren en die kijken tijdens het beffen en klef doen
Nee die donkerblonde en maatje 34.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die rooie met die tattoos en die dikke reet?![]()
hoi lies!
quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nah dan kom ik niet...... ik bel wel af......
quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nah dan kom ik niet...... ik bel wel af......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |