ja, dat las ik inderdaad. knap gedaan in ieder geval!quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja thanx, ben al 2 maanden aan 't werk als software tester.
Ja bolleboos, van harte! Waarom ga je nog niet even door met studeren? Werken kan altijd nog hèquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja thanx, ben al 2 maanden aan 't werk als software tester.
Ik vertel alles 3x, het is de leeftijd hequote:Op zaterdag 4 april 2009 13:43 schreef willem-jozef het volgende:
ja, dat las ik inderdaad. knap gedaan in ieder geval!
Een andere master heeft weinig meerwaarde vind ik, daarnaast is 't nu al onmogelijk om betaalbaar te wonen dus moet er gewoon geld op de plank komenquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja bolleboos, van harte! Waarom ga je nog niet even door met studeren? Werken kan altijd nog hè
grossvaterquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja bolleboos, van harte! Waarom ga je nog niet even door met studeren? Werken kan altijd nog hè
Wat ga je nu doen? Tester is natuurlijk niet iets dat bij je opleiding past. Wat heb je nog meer voor ons in petto?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vertel alles 3x, het is de leeftijd he.
[..]
Een andere master heeft weinig meerwaarde vind ik, daarnaast is 't nu al onmogelijk om betaalbaar te wonen dus moet er gewoon geld op de plank komen. Promoveren is veuls te saai
.
Je weet toch; het is voetbaldagquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog een program vandaag, broeder?
Ik noem 't maar tester omdat dat wel tot de verbeelding spreekt en iedereen snapt wat 't isquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat ga je nu doen? Tester is natuurlijk niet iets dat bij je opleiding past. Wat heb je nog meer voor ons in petto?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik noem 't maar tester omdat dat wel tot de verbeelding spreekt en iedereen snapt wat 't is. Ik werk bij een klein bedrijfje wat door middel van een algoritme financieel nieuws inleest en daar 'waarde' aan geeft, om daarmee te kunnen handelen op de beurs. Daar ging m'n scriptie ook over, het relateren van aandelenprijzen aan de impacts die gegenereerd worden nav het nieuws door 't algoritme. Nu ben ik deels bezig met 't testen van nieuwe features in de software, deels 't optimaliseren van 't algoritme door verbeterde patronenherkenning e.d. en in de toekomst wil ik dit uit gaan breiden door geautomatiseerde simulaties uit te gaan voeren van algorithmic trading
.
Nou, dat dus![]()
.
Ja, eerst douchen, scheren, en ondertussen wakker worden. Daarna krijg ik bezoek en wordt ik geacht lief te doen, aandacht te geven, te koken, te pleasen en te teasen. Vermoedelijk even een DVD huren en die kijken tijdens het beppen en klef doenquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog een program vandaag, broeder?
Sounds good PP. Maar je weet toch wel dat Economie geen exacte wetenschap is hè. 't Is niet te beredeneren, 't is altijd weer anders, 't is regelmatig meer emotie dan dat het feiten zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik noem 't maar tester omdat dat wel tot de verbeelding spreekt en iedereen snapt wat 't is. Ik werk bij een klein bedrijfje wat door middel van een algoritme financieel nieuws inleest en daar 'waarde' aan geeft, om daarmee te kunnen handelen op de beurs. Daar ging m'n scriptie ook over, het relateren van aandelenprijzen aan de impacts die gegenereerd worden nav het nieuws door 't algoritme. Nu ben ik deels bezig met 't testen van nieuwe features in de software, deels 't optimaliseren van 't algoritme door verbeterde patronenherkenning e.d. en in de toekomst wil ik dit uit gaan breiden door geautomatiseerde simulaties uit te gaan voeren van algorithmic trading
.
Nou, dat dus![]()
.
Daarom heb ik ook braaf significantieberekeningen toegevoegd in m'n thesisquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sounds good PP. Maar je weet toch wel dat Economie geen exacte wetenschap is hè. 't Is niet te beredeneren, 't is altijd weer anders, 't is regelmatig meer emotie dan dat het feiten zijn.
Neuh, ik heb er vertrouwen in dat 't gaat werken. En anders leer ik er iig de komende jaren veel van, buiten 't feit dat 't gewoon leuk is, ook een vorm van rendementquote:Ben je niet bang je leven te besteden aan iets dat geen rendement (behalve dan persoonlijk inkomen) blijkt te hebben?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, eerst douchen, scheren, en ondertussen wakker worden. Daarna krijg ik bezoek en wordt ik geacht lief te doen, aandacht te geven, te koken, te pleasen en te teasen. Vermoedelijk even een DVD huren en die kijken tijdens het beppen en klef doen
wel lief, die bescheidenheidquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, maar ik haat 't om een beetje interessant te gaan lopen doen met dure termen.
Vertrouwen is goed, doe je best en zodra je klaar bent wil ik wel een paar duizend euro storten in je model om te zien of het rendement heeftquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, ik heb er vertrouwen in dat 't gaat werken. En anders leer ik er iig de komende jaren veel van, buiten 't feit dat 't gewoon leuk is, ook een vorm van rendement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |