abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67702451
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
whut gaat ze doen ?
cares

ik heb je al gefeliciteerd in die andere -geweldig leuke- sc.

en nu piet, aan de slag?
pi_67702477
Ja thanx, ben al 2 maanden aan 't werk als software tester .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_67702590
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
ja, dat las ik inderdaad. knap gedaan in ieder geval!
pi_67702668
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja bolleboos, van harte! Waarom ga je nog niet even door met studeren? Werken kan altijd nog hè
pi_67702702
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:43 schreef willem-jozef het volgende:
ja, dat las ik inderdaad. knap gedaan in ieder geval!
Ik vertel alles 3x, het is de leeftijd he .
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja bolleboos, van harte! Waarom ga je nog niet even door met studeren? Werken kan altijd nog hè
Een andere master heeft weinig meerwaarde vind ik, daarnaast is 't nu al onmogelijk om betaalbaar te wonen dus moet er gewoon geld op de plank komen . Promoveren is veuls te saai .
pi_67702710
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

grossvater
pi_67702774
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:49 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

grossvater
Hoi manke Nelis Jozef
pi_67702793
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:49 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik vertel alles 3x, het is de leeftijd he .
[..]

Een andere master heeft weinig meerwaarde vind ik, daarnaast is 't nu al onmogelijk om betaalbaar te wonen dus moet er gewoon geld op de plank komen . Promoveren is veuls te saai .
Wat ga je nu doen? Tester is natuurlijk niet iets dat bij je opleiding past. Wat heb je nog meer voor ons in petto?
pi_67702803
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hoi manke Nelis Jozef
nog een program vandaag, broeder?
  † In Memoriam † zaterdag 4 april 2009 @ 13:56:10 #170
135486 Manu82
How you doin'?
pi_67702834
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:54 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

Je weet toch; het is voetbaldag
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_67702930
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat ga je nu doen? Tester is natuurlijk niet iets dat bij je opleiding past. Wat heb je nog meer voor ons in petto?
Ik noem 't maar tester omdat dat wel tot de verbeelding spreekt en iedereen snapt wat 't is . Ik werk bij een klein bedrijfje wat door middel van een algoritme financieel nieuws inleest en daar 'waarde' aan geeft, om daarmee te kunnen handelen op de beurs. Daar ging m'n scriptie ook over, het relateren van aandelenprijzen aan de impacts die gegenereerd worden nav het nieuws door 't algoritme. Nu ben ik deels bezig met 't testen van nieuwe features in de software, deels 't optimaliseren van 't algoritme door verbeterde patronenherkenning e.d. en in de toekomst wil ik dit uit gaan breiden door geautomatiseerde simulaties uit te gaan voeren van algorithmic trading .

Nou, dat dus .
pi_67703018
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik noem 't maar tester omdat dat wel tot de verbeelding spreekt en iedereen snapt wat 't is . Ik werk bij een klein bedrijfje wat door middel van een algoritme financieel nieuws inleest en daar 'waarde' aan geeft, om daarmee te kunnen handelen op de beurs. Daar ging m'n scriptie ook over, het relateren van aandelenprijzen aan de impacts die gegenereerd worden nav het nieuws door 't algoritme. Nu ben ik deels bezig met 't testen van nieuwe features in de software, deels 't optimaliseren van 't algoritme door verbeterde patronenherkenning e.d. en in de toekomst wil ik dit uit gaan breiden door geautomatiseerde simulaties uit te gaan voeren van algorithmic trading .

Nou, dat dus .
haha, da's heel wat anders idd dan de voorstelling die ik had bij "tester". volgende keer gewoon uitleggen, niet iedereen is hier (nou ja, hier dan wel; maar in die andere sc niet) dom
pi_67703057
Ja, maar ik haat 't om een beetje interessant te gaan lopen doen met dure termen .
pi_67703088
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:54 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

Ja, eerst douchen, scheren, en ondertussen wakker worden. Daarna krijg ik bezoek en wordt ik geacht lief te doen, aandacht te geven, te koken, te pleasen en te teasen. Vermoedelijk even een DVD huren en die kijken tijdens het beppen en klef doen
pi_67703127
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Nou, dat dus .
Sounds good PP. Maar je weet toch wel dat Economie geen exacte wetenschap is hè. 't Is niet te beredeneren, 't is altijd weer anders, 't is regelmatig meer emotie dan dat het feiten zijn.

Ben je niet bang je leven te besteden aan iets dat geen rendement (behalve dan persoonlijk inkomen) blijkt te hebben?
pi_67703176
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 14:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sounds good PP. Maar je weet toch wel dat Economie geen exacte wetenschap is hè. 't Is niet te beredeneren, 't is altijd weer anders, 't is regelmatig meer emotie dan dat het feiten zijn.
Daarom heb ik ook braaf significantieberekeningen toegevoegd in m'n thesis . Maar klopt idd, daar ligt ook een deel van de uitdaging, en zonder uitdagingen geen baan .
quote:
Ben je niet bang je leven te besteden aan iets dat geen rendement (behalve dan persoonlijk inkomen) blijkt te hebben?
Neuh, ik heb er vertrouwen in dat 't gaat werken. En anders leer ik er iig de komende jaren veel van, buiten 't feit dat 't gewoon leuk is, ook een vorm van rendement .
pi_67703195
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, eerst douchen, scheren, en ondertussen wakker worden. Daarna krijg ik bezoek en wordt ik geacht lief te doen, aandacht te geven, te koken, te pleasen en te teasen. Vermoedelijk even een DVD huren en die kijken tijdens het beppen en klef doen

leuk hoor
pi_67703235
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, maar ik haat 't om een beetje interessant te gaan lopen doen met dure termen .
wel lief, die bescheidenheid
pi_67703244
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 14:13 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

leuk hoor

Ik ga vermoedelijk wél neuken, gewoon, omdat 't kan
pi_67703267
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, ik heb er vertrouwen in dat 't gaat werken. En anders leer ik er iig de komende jaren veel van, buiten 't feit dat 't gewoon leuk is, ook een vorm van rendement .
Vertrouwen is goed, doe je best en zodra je klaar bent wil ik wel een paar duizend euro storten in je model om te zien of het rendement heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')