quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar doen we niets mee, alleen zombies kijken naar dat festival. Wij kijken "De Bunker", da's tenminste wél niveau
I LOVE YOUTUBE!quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik op het plaatje klik krijg ik: insluiten op verzoek uitgeschakeld?
Denk het niet, 't levert niks opquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Zou Jaap ook in de kick of zitten?
"Six feet under" Vraag mij af waarom ze zolang boven de grond is gebleven....quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Vandaag wordt Jade Goody onder de grond gestopt.![]()
Is dat live?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Vandaag wordt Jade Goody onder de grond gestopt.![]()
Zolang Huub maar niet meedoet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk het niet, 't levert niks op
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En die kon er wel eens een dag of twee inzitten
Alsof iemand cares.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zolang Huub maar niet meedoet.
(Kans is een stuk groter dan Jaap idd)
Hij blijft wel in dienst van Talpa, maar er is momenteel geen werk voor hem, las ik.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En die kon er wel eens een dag of twee inzitten
Anders duikt hij er wel een weekend in? Maar ehm, geen werk en toch in dienst blijven? JdM lijkt mij toch echt niet een filantroop te zijn....quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij blijft wel in dienst van Talpa, maar er is momenteel geen werk voor hem, las ik.
Dus tijd zat.
Ik denk van welquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:19 schreef liesje1979 het volgende:Ik vraag me af of ik hem na zo lang, nog steeds zo irritant vind.
Nog zes maanden die shit van liesje ondergaan....quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog maar een paar maanden, dan mag je weer op vakantie....nog even volhouden
Zo schreef hij het:quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Anders duikt hij er wel een weekend in? Maar ehm, geen werk en toch in dienst blijven? JdM lijkt mij toch echt niet een filantroop te zijn....
Dus tijdelijk ontslagen en wellicht later weer in dienst.quote:Zoals het er nu naar uitziet blijf ik voor Talpa werken, heb alleen de komende tijd ff een tijdje vrij,
Wat heb je toch tegen Liesjequote:Op zaterdag 4 april 2009 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Nog zes maanden die shit van liesje ondergaan....
Heb je dat documentje wat ik gepost heb gelezen? Over die ww aanvraag?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zo schreef hij het:
[..]
Dus tijdelijk ontslagen en wellicht later weer in dienst.
Heb ik gemist.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je dat documentje wat ik gepost heb gelezen? Over die ww aanvraag?
Totale leeghoofdigheid.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat heb je toch tegen Liesje![]()
Liesje is gewoon Liesje, ieder wijf wil aandacht
Maar als dat zo zou zijn, dan voel je daar toch niets vanquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Totale leeghoofdigheid.
Sorry, kan er niets beters van maken.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:25 schreef APK het volgende:
Zal ik dan een clipje in de groep gooien voor iedereen die geen aandacht nodig heeft?
Euh, ja!![]()
Jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Nog zes maanden die shit van liesje ondergaan....
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou hem ook in z'n ballen kunnen schoppen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
goedenacht!
Tijd voor een goed Stones nummer.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
goedenacht!
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
nmns! je kan nu nog terug-overlopen, dan gaat er zand over etc.
Zijn jullie like moeilijk aan het doen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
nmns! je kan nu nog terug-overlopen, dan gaat er zand over etc.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]er gaat hoe dan ook zand over, kwestie van tijd
Nog geneukt lately?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
back to base, fuckers
haha, zojuist deze post gemist.quote:
Ga dáháááán!quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:54 schreef Copycat het volgende:
Het is een omen dat we ons allebei -onafhankelijk van elkaar- aan onze side of the bargain hebben gehouden. Ik stoppen met roken, hij gescheiden. Het is een veeg voorteken. Ik zeg het je!
Maar ondertussen zit ik in Nederland en hij in de VS.
Nog maar 3 dagen en dan naar Spinvis.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:26 schreef Manu82 het volgende:
Nog maar 1 maand en dan naar Counting Crows
Omdat ik fan ben.quote:
Leuk danquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ik fan ben.
De vorige theatertour ben ik zelfs 3 keer geweest.
In het Spinvistopic post iemand die in een tijdsbestek van een paar maanden 5 keer gaat.
neehee: de passie van patient voor spinvis lijkt het karakter te hebben van een autistiforme preoccupatiequote:Op zaterdag 4 april 2009 13:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ik fan ben.
De vorige theatertour ben ik zelfs 3 keer geweest.
In het Spinvistopic post iemand die in een tijdsbestek van een paar maanden 5 keer gaat.
Counting Crows en Guus Meeuwis, beetje aparte combinatie.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Leuk dan
Zou ook wel 2 keer naar Guus Meeuwis willen, maar is me toch te duur
Valt mee, ben ooit bij een concert geweest van blof/acda en de munnik/van dik hout. Alhoewel ik ze alledrie apart echt leuk vind vond ik er geen kloot aan en Guus Meeuwis vond ik echt een van de leukste concerten ooitquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Counting Crows en Guus Meeuwis, beetje aparte combinatie.
Blöf had meer voor de hand gelegen.
Ik heb verder geen sociaal leven, dus ondanks de uitkering genoeg geld over om goede muziek live te kunnen gaan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |