quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat je met een MH niet ieders favoriet zal draaien okay, maar ga niet een plaat kiezen die een heul groot deel van de luisteraars heel snel gaat vervelen of zelfs al de keel uithangt als ie voor 't eerst gedraaid wordt. Of valt dat onder 'stoer' om zoiets te kiezen
Vooral Arbeidsvitaminen, en de nachtDJ´squote:
Had ik maar een nietmachine.quote:
Ja, het kan wel 'lachen' zijn, maar het is totaal geen 3FM-plaat, laat staan 3FM Megahitquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:42 schreef BereNDD het volgende:
Nieuwe nummer is wel lachen.. clip is ook vermakelijk
Hoezo niet? Ze draaien al tijden De Jeugd enzo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, het kan wel 'lachen' zijn, maar het is totaal geen 3FM-plaat, laat staan 3FM Megahit.
De 3FM van tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ze draaien al tijden De Jeugd enzo.
Ook onbegrijpelijk. Heeft ook he-le-maal niets met muziek, laat staan kwaliteit te maken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ze draaien al tijden De Jeugd enzo.
Smaken verschillen. Maar goed ook.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook onbegrijpelijk. Heeft ook he-le-maal niets met muziek, laat staan kwaliteit te maken.
Pics?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef TwyLight het volgende:
Subklacht: Giel Beelen die denkt dat die geen zwerver meer is met zn nieuwe mooiboi/alto look
Eens. Ik luister ook altijd Arbeidsvitaminenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Vooral Arbeidsvitaminen, en de nachtDJ´sDe rest eigenlijk nooit.
Er is maar EEN Dioquote:
Dan is Move Your Assquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Eens. Ik luister ook altijd Arbeidsvitaminen. Gerard Ekdom is een held
. En mocht ik op vrijdagavond rond 12 uur nog in de auto zitten gaat ie op White Noise
"Vind ik."quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook onbegrijpelijk. Heeft ook he-le-maal niets met muziek, laat staan kwaliteit te maken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Dio mag voor mij genomineerd worden voor een nekschot.
quote:
Ik heb hier eigenlijk weinig aan toe te voegenquote:
3VOOR12 is inderdaad vernieuwend, elke dag hoor je nummers waarvan je niet weet dat ze bestaan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:50 schreef Christiaan het volgende:
3FM is dan ook al tijden enkel tof na 10 uur 's avonds. Voor de rest is er Kink.
Een rock-zender?? Allaaaang niet meer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:39 schreef borisz het volgende:
Net op 3fm de bekendmaking van de nieuwe megahit.
Is het Dio geworden. Ik dacht dat 3fm een rock zender was. Maar ik heb me zoals wel vaker vergist. 3fm is meestal niet meer dan een commerciële zender op de publieke omroep.
Dio
Die continue oproep om sms-jes te versturen naar 3333 dat is 3-3-3-3 met jouw verzoek! Is ook niet echt een verbetering.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:32 schreef EvilMarc het volgende:
Ik had het er gisteren nog met iemand over hoe commercieel en kut 3fm de laatste tijd aan het worden is.
Bewijsstuk A is geleverd.
1 album.quote:Op zaterdag 4 april 2009 03:56 schreef Siniti het volgende:
Dio
Briljant albums. Al zijn albums zijn eigenlijk briljant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |