ooh ik ben er met EW weer hoor alleen niet tijdens rabradio C&S,Giel ,Timur enzquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:33 schreef Sirolf het volgende:
Inderdaad, het is Dio geworden...
themauster, Numbie en -Hans-, tot over een week!
Hehequote:Op vrijdag 3 april 2009 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je radio staat nog steeds op 3FM, HansZonnesteekje
geweldigquote:
lolquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat je dan het topic helemaal in je eentje kan vullen...?
Juistquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hans is 'n boefje, je moet 'm niet altijd geloven....
Vorige keer alain clark.. en ze draaien ook graag van velzen., kan dat geluid niet meer aan horenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hans is 'n boefje, je moet 'm niet altijd geloven....
Ik heb de hoop al opgegeven, en ik denk ook dat er zeer weinig tot niets zal gaan veranderen als Florent weg is....quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:37 schreef Treezz het volgende:
vind het niet grappig meer
ik hoop dat die nieuwe baas de kuiken weer een nieuw leven gaat geven, en ook fatsoenlijke liedjes
Ik zit net even te kijken, waarom niet Royksoppquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Juist
Ik zoek de zon weer op..al 2 weken een klote MH
moet je vanavond es vragen.. kan ie best wel op antwoordenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga bijna twijfelen aan de muzieksmaak van meneer Ekdom als ook hij dit geweldig vindt en hiervoor vrijwillig heeft gekozen.
Blame de lente!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga bijna twijfelen aan de muzieksmaak van meneer Ekdom als ook hij dit geweldig vindt en hiervoor vrijwillig heeft gekozen.
Ik hoop dat je een grapje maakt?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:43 schreef TheZapster het volgende:
Eindelijk weer eens een goede Megahit!!!!
Dio![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()