quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, jij bent de enigste aai.gif![]()
Op nico na dan
Telde dat een tijdje terug ook trouwens? Want dan heb ik nog wel koekjes tegoedquote:
sorryquote:
*boks ouwequote:
Veldhuis en kemperquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:32 schreef jna het volgende:
de liefde.whooohoooooooooo, . whohoooooo de liefde tatatatatata
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:32 schreef jna het volgende:
de liefde.whooohoooooooooo, . whohoooooo de liefde tatatatatata
Kan nog wel een koekje bijquote:
Je kon het niet laten zeker?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Telde dat een tijdje terug ook trouwens? Want dan heb ik nog wel koekjes tegoed
[..]
sorry![]()
[..]
*boks ouwe
Nee, dat laat ik aan de echte mannen hier over..quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef jna het volgende:
[..]
En jij gaat 'm nemen?![]()
Misschien ben je toch niet zoals ik dacht
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef jna het volgende:
[..]
En jij gaat 'm nemen?![]()
Misschien ben je toch niet zoals ik dacht
Jeroen van der (?) Boomquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee
[..]
jij bent zo!! Ik heb je dan nooit anders gekend zo!!
quote:
eensch, maar hij was te makkelijk weerquote:
als er nog melk en wit is, dan meld ik me welquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nico ook een paaseitje? We hebben nog een halve kilo
Dat mag tegenwoordig toch juist welquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Pas op, je krijgt dadelijk een waarschuwing van GM.
3 smileyposts in de sc
Veel melk, geen wit. De pure eitjes worden door mijn collegaatje opgegetenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
eensch, maar hij was te makkelijk weer
[..]
als er nog melk en wit is, dan meld ik me wel
melk doe ik het ook voorquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Veel melk, geen wit. De pure eitjes worden door mijn collegaatje opgegeten
Welke zender is dat?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:47 schreef Daph_ het volgende:
K3 staat aan op kantoor
Net hadden we de samsonrock
Vind je dat erg of niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:47 schreef jna het volgende:
Milou, nu zit ik met volkomen kut in m'n hoofd
Nu kan ik een opmerking maken over m'n hoofd in combinatie met kut, maar dat doe ik natuurlijk nietquote:
we hebben hier een top 999 van de jaren 90 van een belgische zender, dus wij hebben K3 ook al gehadquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:47 schreef Daph_ het volgende:
K3 staat aan op kantoor
Net hadden we de samsonrock
Lucky basterdquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
we hebben hier een top 999 van de jaren 90 van een belgische zender, dus wij hebben K3 ook al gehad
Ik vind 3FM hier opeens zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
we hebben hier een top 999 van de jaren 90 van een belgische zender, dus wij hebben K3 ook al gehad
quote:
best grappig hoor al die 90's muziekquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind 3FM hier opeens zo slecht nog niet
Ja we dachten al dat het jou zou aansprekenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:11 schreef Bootje84 het volgende:
LOL @ TT
<-- Zie avatarquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:13 schreef jna het volgende:
[..]
Ja we dachten al dat het jou zou aanspreken
* Milou__ geeft koekje aan Pilesquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:15 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan vanavond laat voetballen, en morgen werken?
Nou zegquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
* Milou__ moet weer haar handen wassen![]()
Ik zeg het niet, ik dóe het!quote:
Jij gaat ook steeds meer richting Nico en mij qua opmerkingenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Wil ze ook wel even schoonlikken
Hij was het net afgeleerdquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:24 schreef jna het volgende:
[..]
Jij gaat ook steeds meer richting Nico en mij qua opmerkingen
deze is voorspelbaarder op deze reactie:quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ja die opmkering had ik verwacht.
MILOU KOEKJE
Ik ben ook helemaal niet tegen die opmerkingen, maar ik vind het soms gewoon te veel worden. Dat is allesquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:24 schreef jna het volgende:
[..]
Jij gaat ook steeds meer richting Nico en mij qua opmerkingen
Ieh.. rare fetisjquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Wil ze ook wel even schoonlikken
Doe dan maar koekjes gevenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als ik Milou aait piles doe.. dan is er een nico of jna die er een N voorzet
NMilou aait Piles is toch helemaal niet grappig?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooooitquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:31 schreef Psychonikeo het volgende:
vanwege stomme gedachtes, dingen die ik zeg enzo
Alleen als Piles buktquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
[bertvisscher] Ha-Ha-Haaah [/bertvisscher]quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
NMilou aait Piles is toch helemaal niet grappig?
gelukkig ben ik gewoon een binnenvetter die alles opkropt en kan ik aan de buitenkant gewoon grapjes blijven maken enzo. Dan heeft in ieder geval niemand er last vanquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooooit![]()
Word er zelf zo onderhand gek van![]()
Ideaal hèquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig ben ik gewoon een binnenvetter die alles opkropt en kan ik aan de buitenkant gewoon grapjes blijven maken enzo. Dan heeft in ieder geval niemand er last van
hahaha.. Maar Bertje waarom lach je? Omdat ik weet wat er gaat komen!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
[bertvisscher] Ha-Ha-Haaah [/bertvisscher]
ja, maar dat doe ik dan weer tegen de verkeerde mensenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Al merk ik wel dat ik steeds chagrijniger op sommige dingen ga reageren
Oh, ik vast ook welquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, maar dat doe ik dan weer tegen de verkeerde mensen
Juist, vrijdagmiddag-feestquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
herkenbaar dus
Maar ik hou wel weer op..
vrolijkheid!!!
Die van ons niet hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Veel artiesten zijn arrogant enzo
Toen was ie daar met een andere voorstelling, dat telt nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vind faber ook een irritant mannetje.
Nee.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:18 schreef jna het volgende:
Wil je dronken worden en samen verdwalen? ik weet de weg
Laat je baas kaboutertje nemen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
godver.. wat een beklemmend warm hok is het hier ook
quote:
quote:
Ben je nu voorlopig klaar met tentamens enzo?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu eeeeeindelijk van het weer genieten
Jupquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je nu voorlopig klaar met tentamens enzo?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JupVolgende periode pas weer tentamens
ik bied je 250 euro om m'n scriptie te makenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:56 schreef Bravebart het volgende:
Wat nuIk heb de komende 3 weken geen flikker te doen
Sjonge jongequote:Op vrijdag 3 april 2009 16:56 schreef Bravebart het volgende:
begin vast met leren voor je volgende tentamens, dan hoef je niet te stressen zo vlak voor het eindequote:Op vrijdag 3 april 2009 16:56 schreef Bravebart het volgende:
Waarover?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:56 schreef jna het volgende:
[..]
ik bied je 250 euro om m'n scriptie te maken
Dat zijn vakken die ik nog niet gehad hebquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
begin vast met leren voor je volgende tentamens, dan hoef je niet te stressen zo vlak voor het einde
Verwerking of ook lulverhalen ophangen?quote:
nee wel speciaal gericht op 1 bedrijf. Maar misschien lijk je heel erg op mij en hebben ze dat dus niet door bij het bedrijfquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Verwerking of ook lulverhalen ophangen?
We kunnen altijd een poging wagenquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:03 schreef jna het volgende:
[..]
nee wel speciaal gericht op 1 bedrijf. Maar misschien lijk je heel erg op mij en hebben ze dat dus niet door bij het bedrijf
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:04 schreef jna het volgende:
Trouwens, een leraar vertelde dat een moeder hem ooit 5000 euro heeft geboden om de scriptie van dr dochter te maken
Whehequote:
quote:
Is nog niet voorbij dusquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:26 schreef Puala het volgende:
Wel nieuws, maar of het goed is vraag ik me nog maar af.
Via de uitgebreidere scan konden ze de opening ook niet ontdekken, dus ze moet nog even voor de zekerheid op medium care blijven. Na het weekend mag ze naar de gewone afdeling en dan gaan revalideren enzo.
Hoe bedoel je?quote:Maar dat ik me dan allemaal afvraag is of het wel kan zo;n gesprongen bloedvaatje in je hoofd
Jammer genoeg niet. Binnenkort er toch maar is een keer heen, ondanks dat vriendlief het steeds verder uit stelt..quote:
Nou ja een bloedvaatje dat open is.. lijkt me dat bloed uit lekt en dat lijkt me nou niet zo helemaal geweldig in je hoofd eigenlijk..quote:[..]
Hoe bedoel je?
Is ie er nog steeds niet geweestquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:31 schreef Puala het volgende:
Jammer genoeg niet. Binnenkort er toch maar is een keer heen, ondanks dat vriendlief het steeds verder uit stelt..
Gelukkig bestaan er zoiets als bloedplaatjesquote:Nou ja een bloedvaatje dat open is.. lijkt me dat bloed uit lekt en dat lijkt me nou niet zo helemaal geweldig in je hoofd eigenlijk..
Nee en ik vind dat hij het niet kan maken.. maar blijkbaar denkt hij er anders over..quote:
Dat wel, maar het is een zwakke plek in die ader ofzo. Dus ik weet niet hoe dat allemaal zit..quote:[..]
Gelukkig bestaan er zoiets als bloedplaatjes
Lastigquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:36 schreef Puala het volgende:
Nee en ik vind dat hij het niet kan maken.. maar blijkbaar denkt hij er anders over..
Jah, het zal wel een risico blijvenquote:Dat wel, maar het is een zwakke plek in die ader ofzo. Dus ik weet niet hoe dat allemaal zit..
Naja, het probleem is dus dat als een iets te hoge druk op dat bepaalde adertje komt, hij sneller zal springen dan normaalquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is een zwakke plek in die ader ofzo. Dus ik weet niet hoe dat allemaal zit..
Vond ik ook al, maar ik kan hem natuurlijk niet aan zijn haren er heen slepen ook..quote:
quote:[..]
Jah, het zal wel een risico blijven
Mjah dat klinkt wel aannemelijk in elk geval..quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, het probleem is dus dat als een iets te hoge druk op dat bepaalde adertje komt, hij sneller zal springen dan normaalHij gaat wel gewoon dicht, net als de rest, maar hij knapt eerder. Vergelijk het maar met een gesprongen adertje in je oog; het ziet er heel eng uit, maar het heelt vanzelf en hoeft daarna nooit meer terug te komen
Komt wel goedquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah dat klinkt wel aannemelijk in elk geval..
Lekker hequote:Op vrijdag 3 april 2009 17:51 schreef PieterBas het volgende:
Ik was vandaag met de auto naar mijn... werk (ik vind het nog steeds vreemd).
Ging een stuk sneller dan verwacht, maar het is ook vrijdag
Omdat er een file was bij mijn afslag op de terugweg.. lekker de volgende gepakt (scheelt iets van 3-4km).. en reed zo de file voorbijquote:
Vertel mij watquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:03 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga echt straks een (tweedehands) auto kopen.. het is echt een stuk relaxter dan met het OV.
Brek ôf de tint!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:00 schreef jslavenburg het volgende:
Bored like hell....
Haha, omgekeerd ritme als wat ik dus heb de komende wekenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wel goed.Komende 2½ tot 4 weken wordt het weer druk op het werk. Dus nu nog ff goed uitrusten.. Anders gaat het fout
heb nu net één redelijk rustig weekje achter de rug, kon hierin ff de achterstanden bijwerken van de maanden ervoor. En ben nu weer helemaal bijquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, omgekeerd ritme als wat ik dus heb de komende weken
Druk aan het werkquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe is het Dean?
Dat heeft bijna niemand meer hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:11 schreef PieterBas het volgende:
Hallo allemaal
Heb niet eens vrij op Goede vrijdag
Zal alleen wel rustig zijn om sommige afdelingenquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
PB
Ik moet ook gewoon werken dan hoor, dus niets bijzonders.
Waarschijnlijk kan je andere afdelingen niet bereikenquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal alleen wel rustig zijn om sommige afdelingen
Ik ga daar geen verlofdag voor opofferen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan je andere afdelingen niet bereiken
groot gelijk heb jequote:Op vrijdag 3 april 2009 20:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga daar geen verlofdag voor opofferen.
Volgens de getuigen stond dat busje gewoon compleet ín de slager.. WTF hequote:Achtervolging eindigt in slagerij
Een achtervolging achter een bestelauto eindigde vrijdagochtend in een slagerij aan de Hoofdstraat in De Lier.
De agenten gaven de bestuurder eerder een stopteken om te kunnen controleren wat de man vervoerde. In plaats van te stoppen reed de bestuurder via de Koningin Julianaweg in De Lier een vier meter hoog talud af. Uiteindelijk reed de man met een hoge snelheid de Hoofdstraat in en ramde daarbij de voorgevel van een slagerij.
Na de botsing trachtte de man lopend verder te gaan, later kon hij kon door de agenten worden achterhaald.
Aan het bureau bleek dat de man teveel had gedronken en drugs had gebruikt. De man werd ingesloten voor verhoor. Het rijbewijs van de man was al eerder ingevorderd.
Bewoners van de bovengelegen woningen moesten op last van de brandweer de nacht elders doorbrengen. Zij mogen vermoedelijk vrijdag weer in hun woning.
ninja editquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
groot gelijk heb je![]()
Ga ik ook niet doen. Ben de maandag erop al vrij. Dus heb sowieso een lang weekend en periode van 30 april t/m 5 mei ook vrij
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaarquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Volgens de getuigen stond dat busje gewoon compleet ín de slager.. WTF he
Toen ik er vanmiddag langs reed, hadden ze min of meer de boel geblindeerd met soort doeken. Daarna is het dichtgetimmerd..
ja van 3 april tot 5 meiquote:
Zou idd zonde zijn, maar tis van 30 april t/m 5 mei, kost me 2 dagen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja van 3 april tot 5 mei
Gooi jij ff al je verloofdagen weg
ik heb dan geloof ik 2,5 week achter elkaar vrijquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou idd zonde zijn, maar tis van 30 april t/m 5 mei, kost me 2 dagen.
Ik heb iets van 25 vakantiedagen (en nog een x aantal verlofdagen.. bij overlijden, bruiloft etc.)quote:
Welkom lurker!quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:51 schreef MarijeH het volgende:
Na enkele maanden te hebben meegelezen heb ik besloten me eens te melden.
Ik ben Marije. Op dit moment volg ik de opleiding administrateur op het roc van twente in Almelo. Ik hoef alleen nog stage te lopen en als ik dat goed afrond is mijn diploma binnen.
Volgend schooljaar ga ik naar het HBO in Enschede. Daar wil ik de opleiding bedrijfseconomie doen.
Welkomquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:51 schreef MarijeH het volgende:
Ik ben Marije. Op dit moment volg ik de opleiding administrateur op het roc van twente in Almelo. Ik hoef alleen nog stage te lopen en als ik dat goed afrond is mijn diploma binnen.
Volgend schooljaar ga ik naar het HBO in Enschede. Daar wil ik de opleiding bedrijfseconomie doen.
jaag haar nou niet wegquote:
Pilesquote:
De slowchatische gedachte..quote:
Dat is altijd mooi meegenomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:58 schreef jna het volgende:
Dag Marije
Nog een vrouw die van voetbal houdt
Dan heb jij wel een druk weekend.. De Ronde van Vlaanderenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:01 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja ik houd wel van voetbal, dat klopt. Verder volg ik ook wielrennen, volleybal en formule 1.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:01 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja ik houd wel van voetbal, dat klopt. Verder volg ik ook wielrennen, volleybal en formule 1.
goede keuzequote:Op vrijdag 3 april 2009 20:51 schreef MarijeH het volgende:
Hallo Luctorquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En oh ja bijna vergeten hallo Marije![]()
Daar kan jij toch ook over meepraten?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan jij toch ook over meepraten?
Dit is dat ook een testosteron-topicquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:13 schreef jna het volgende:
Volgens mij is een nieuwe mannelijke user nog nooit zo uitbundig begroet
Het blijft een vrouwquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:13 schreef jna het volgende:
Volgens mij is een nieuwe mannelijke user nog nooit zo uitbundig begroet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het blijft een vrouwIk heb mijn prooi al gevonden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Daarom.. nu de rest nogquote:
Bedoel je dat leuke, knappe, lieve meisje die van culturele dingen houdt en in het oosten woont. ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij had laatst toch iets gevangen (om maar in hetzelfde taalgenre te blijven)?
Weet ik veelquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:30 schreef jna het volgende:
[..]
Bedoel je dat leuke, knappe, lieve meisje die van culturele dingen houdt en in het oosten woont. ?
Nee, daar cirkel ik nog boven, nog niks gevangenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik veelJe vertelde laatst toch over iemand hier
"Speltip 2: Spreid je winkans"?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:35 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, daar cirkel ik nog boven, nog niks gevangen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:30 schreef jna het volgende:
[..]
Bedoel je dat leuke, knappe, lieve meisje die van culturele dingen houdt en in het oosten woont. ?
Ze is nog niet eens begonnen, dus wie weet zit ze nog mobiel te lezenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:46 schreef jna het volgende:
maar snel volposten dus nu ze nog aan het voetballen is
QFT.quote:
Kerk?quote:
Ik verwachte eigenlijk dequote:
We zouden het toch een beetje geheim houden hier?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik verwachte eigenlijk de![]()
maar nee hoor
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:51 schreef jna het volgende:
We zouden het toch een beetje geheim houden hier?![]()
?quote:
Ik ben marije. Ik volg op dit moment de opleiding administrateur op het Roc van twente in Almelo. Die opleiding hoop ik op het in juni af te ronden. Moet alleen nog stage lopen van 14 april tot en met 12 juni.quote:
ja dat is hetquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Niemand mag enthousiast reageren, alleen hij
Oh okquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Niemand mag enthousiast reageren, alleen hij
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:03 schreef jna het volgende:
ja dat is het![]()
laat maar zitten, ik ga wel koekjes eten
Almelooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:03 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ben marije. Ik volg op dit moment de opleiding administrateur op het Roc van twente in Almelo. Die opleiding hoop ik op het in juni af te ronden. Moet alleen nog stage lopen van 14 april tot en met 12 juni.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Almelooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
TofAl zin in stage of maar mwamwa?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er trouwens al iets geregeld voor de Stage SC-spelletjes dagIk postte laatst dat mijn voorspelling was uitgekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pak maar een koekjequote:Op vrijdag 3 april 2009 22:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik postte laatst dat mijn voorspelling was uitgekomen![]()
Tofquote:
Bij Huiskes Verswaren in Almelo. Dat is een groothandel in vleeswaren.quote:
Dat ken ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Bij Huiskes Verswaren in Almelo. Dat is een groothandel in vleeswaren.
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:19 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Een maand geleden had ik een sollicitatiegesprek.
En wat hield die voorspelling in dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik postte laatst dat mijn voorspelling was uitgekomen![]()
Dat het niks werd, dat zei ik meteen tochquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat hield die voorspelling in dan?
Whehequote:Op vrijdag 3 april 2009 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat het niks werd, dat zei ik meteen toch
ja, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat het niks werd, dat zei ik meteen toch
Daar heb ik me al bij neergelegdquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, daar heb je gelijk in
Wel jammer trouwens dat het nooit lukt om zoiets te organiseren
Pogingen zijn altijd goed Pillie!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar heb ik me al bij neergelegd![]()
Maar dit was niet eens een poging te noemen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |