quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, jij bent de enigste aai.gif![]()
Op nico na dan
Telde dat een tijdje terug ook trouwens? Want dan heb ik nog wel koekjes tegoedquote:
sorryquote:
*boks ouwequote:
Veldhuis en kemperquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:32 schreef jna het volgende:
de liefde.whooohoooooooooo, . whohoooooo de liefde tatatatatata
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:32 schreef jna het volgende:
de liefde.whooohoooooooooo, . whohoooooo de liefde tatatatatata
Kan nog wel een koekje bijquote:
Je kon het niet laten zeker?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Telde dat een tijdje terug ook trouwens? Want dan heb ik nog wel koekjes tegoed
[..]
sorry![]()
[..]
*boks ouwe
Nee, dat laat ik aan de echte mannen hier over..quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef jna het volgende:
[..]
En jij gaat 'm nemen?![]()
Misschien ben je toch niet zoals ik dacht
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef jna het volgende:
[..]
En jij gaat 'm nemen?![]()
Misschien ben je toch niet zoals ik dacht
Jeroen van der (?) Boomquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee
[..]
jij bent zo!! Ik heb je dan nooit anders gekend zo!!
quote:
eensch, maar hij was te makkelijk weerquote:
als er nog melk en wit is, dan meld ik me welquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nico ook een paaseitje? We hebben nog een halve kilo
Dat mag tegenwoordig toch juist welquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Pas op, je krijgt dadelijk een waarschuwing van GM.
3 smileyposts in de sc
Veel melk, geen wit. De pure eitjes worden door mijn collegaatje opgegetenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
eensch, maar hij was te makkelijk weer
[..]
als er nog melk en wit is, dan meld ik me wel
melk doe ik het ook voorquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Veel melk, geen wit. De pure eitjes worden door mijn collegaatje opgegeten
Welke zender is dat?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:47 schreef Daph_ het volgende:
K3 staat aan op kantoor
Net hadden we de samsonrock
Vind je dat erg of niet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:47 schreef jna het volgende:
Milou, nu zit ik met volkomen kut in m'n hoofd
Nu kan ik een opmerking maken over m'n hoofd in combinatie met kut, maar dat doe ik natuurlijk nietquote:
we hebben hier een top 999 van de jaren 90 van een belgische zender, dus wij hebben K3 ook al gehadquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:47 schreef Daph_ het volgende:
K3 staat aan op kantoor
Net hadden we de samsonrock
Lucky basterdquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
we hebben hier een top 999 van de jaren 90 van een belgische zender, dus wij hebben K3 ook al gehad
Ik vind 3FM hier opeens zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
we hebben hier een top 999 van de jaren 90 van een belgische zender, dus wij hebben K3 ook al gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |