quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef swarmahoer het volgende:
net lekker gemauntainbiked btw, nijmegen heeft écht een mooie omgeving, zal je niet snel tegenkomen in de randstad
Vrouwenwagenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Stefano roept dat soort associaties op, sorry.
Maar 31k voor een auto? Lease wat of koop iets voordeligers en ga wat echt leuks doen met je geld.
Dat is wel een mannenbak. Wel mooiquote:
"Blessed are the forgetful for they get the better even of their blunders"quote:
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Op tien minuten van 't bos en een kwartiertje van het strand.
Strand Nulde zekerquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Of zo een coupe cabrio en allemaal chicks pownen langs de boulevard.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is wel een mannenbak. Wel mooiabarth 500 kunnen vrouwen niet handelen
Maar inderdaad, dan een alfa brera of 159 of zo
Trouwen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Blessed are the forgetful for they get the better even of their blunders"
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of zo een coupe cabrio en allemaal chicks pownen langs de boulevard.
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Daar boven dat fietsje bij Schoorldam woon ik.
Ow ik dacht dat jij ook op de Veluwe woondequote:Op vrijdag 3 april 2009 13:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Daar boven dat fietsje bij Schoorldam woon ik.
Nee, gek, Warmenhuizen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat jij ook op de Veluwe woonde
Dat ga je vandaag inhalen ofzo?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:16 schreef Gupje het volgende:
Maar WD even ter verduidelijking, ik heb gister niks van je gepost
HVJquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:26 schreef wolvendagen het volgende:
Ik had een rechthoekige cherry tomaat. En Gupje, het is goed
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of is dat iets te ver vooruit denken?
"Ja, meneer" voor jou, ja?quote:
En? Word het wat?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:41 schreef Hetiszover het volgende:
Ik had net een telefonisch sollicitatiegesprek
Ik weet het niet, ik kon er niet zoveel uit opmaken. Heb er wel een redelijk goed gevoel over, maar ik wil niet teveel hopen want dan valt het straks tegen. Er zijn ook nog een hoop andere kandidaten. Volgende week word ik teruggebeld.quote:
Ik ook. Zullen we trouwen?quote:
deden?quote:
Ik pwn je met 2 minuten van het bos en 5 minuten van het strandquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wtf boeit een mooie omgeving nou?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef swarmahoer het volgende:
net lekker gemauntainbiked btw, nijmegen heeft écht een mooie omgeving, zal je niet snel tegenkomen in de randstad
Als in de hele ochtend tot nu toe, ga eens naar buiten.quote:
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 3 april 2009 13:44 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik kon er niet zoveel uit opmaken. Heb er wel een redelijk goed gevoel over, maar ik wil niet teveel hopen want dan valt het straks tegen. Er zijn ook nog een hoop andere kandidaten. Volgende week word ik teruggebeld.
Mensen die naar altijd naar het buitenland gaan en nooit iets van Nederland zienquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wtf boeit een mooie omgeving nou?Mensen die op de Nederlandse 'natuur' kicken
![]()
Mensen als ons werkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als in de hele ochtend tot nu toe, ga eens naar buiten.
Ik zou graag willen, helaas moet ik in het kantoor blijven tot 17:30quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Thanks, het is een van de beste bedrijven in mijn sector dus het zou mooi zijnquote:
Buiten is het engquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Welk bedrijf, of post je dat liever niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Thanks, het is een van de beste bedrijven in mijn sector dus het zou mooi zijn
Wat een belediging. En ik doe nog wel zo m'n bestquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee sorry, je bent niet dom genoeg voor me.
Als onsquote:
Liever nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef Gupje het volgende:
[..]
Welk bedrijf, of post je dat liever niet.
quote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, helaas moet ik in het kantoor blijven tot 17:30
Er is geen flikker te zien in Nederland.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:49 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mensen die naar altijd naar het buitenland gaan en nooit iets van Nederland zien
huilliequote:Op vrijdag 3 april 2009 13:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wtf boeit een mooie omgeving nou?Mensen die op de Nederlandse 'natuur' kicken
![]()
PM maar ffquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:53 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Liever niet
Ik kan het wel PM'en als je het wilt weten.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als onsals het werkvolk van vandaag ook nog eens een beetje kennis van de taal zou hebben zou het misschien nog eens wat worden met Nederland.
quote:
Hoe weet je dat nou? Er is in Nederland genoeg aan cultuur en natuur te zien.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er is geen flikker te zien in Nederland.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Er is in Nederland genoeg aan cultuur en natuur te zien.
Eens. Maar goed, laat al dat soort mensen maar lekker, kan ik tijdens de zomervakantie tenminste lekker doorrijden.quote:
Het gras is altijd groener bij de buren en in veel gevallen is het buitenland beter dan Nederland. Ik vind het echter wel zwak als je overal alles gezien hebt behalve in Nederland.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er is geen flikker te zien in Nederland.Plus het kutklimaat, waarom zou ik liever hier blijven dan naar het buitenland?
Amsterdam.quote:
Oh, echt? Wie is de gelukkige?quote:
ow, amsterdam, en je bent 18quote:
Dat weet ik en het spijt me, maar het gaat niks worden tussen ons. Je bent te oud voor me.quote:
quote:
Ja, dat heeft vast met elkaar te maken, en ik vroeg jou niks.quote:
quote:
Dat heeft zeker met elkaar te maken. En het boeit me niets dat je niets vroeg, ik bemoei me overal mee.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat heeft vast met elkaar te maken, en ik vroeg jou niks.
....quote:
maar ik lijk 15quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat weet ik en het spijt me, maar het gaat niks worden tussen ons. Je bent te oud voor me.
godver. nu heb ik dat in mn hoofdquote:
jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zat ik gister, zou mijn gebed uit gekomen zijn?
ik zal je altijd leuk blijven vinden hoor, maakt niet uit wat voorn auto je hebtquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat heeft vast met elkaar te maken, en ik vroeg jou niks.
YES!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
....![]()
[..]
maar ik lijk 15![]()
[..]
godver. nu heb ik dat in mn hoofd
[..]
ja.
Juicyhil in het kwadraat ben jequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heeft zeker met elkaar te maken. En het boeit me niets dat je niets vroeg, ik bemoei me overal mee.
Goeie timing om verliefd te wordenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
....![]()
[..]
maar ik lijk 15![]()
[..]
godver. nu heb ik dat in mn hoofd
[..]
ja.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik zal je altijd leuk blijven vinden hoor, maakt niet uit wat voorn auto je hebt
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heeft zeker met elkaar te maken. En het boeit me niets dat je niets vroeg, ik bemoei me overal mee.
Jammer Jitz.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik zal je altijd leuk blijven vinden hoor, maakt niet uit wat voorn auto je hebt
misschien heb ik gewoon wel last van extreme lente kriebelsquote:
Maar je bent het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |