Ik zit tegen het einde van het schoolblok (nog 1 hierna en dan afstuderen

)
Dit houdt (bij mij althans) altijd in dat er flink gewerkt moet worden. Verslagen, tentamens, assessments e.d.
Nou zitten we al twee weken fulltime op school om het af te krijgen. Zo ook deze week.
Maar nu mijn klachten:
Woensdag zat ik op school. Word ik gebeld of ik kan werken van 18:00 tot 0:00. Ik denk: nouja, al drie weken niet meer geweest (druk, druk, druk) dus ik: vooruit.
Dus ik mijn planning aanpassen en ben vroeg van school vertrokken waardoor me werk weer een dag opschoof. Ik op tijd naar huis, zeg tegen pa: (TS woont nog thuis

) moet werken om 18:00 dus ff vroeg eten aub. Staat ie om 17:15 te koken. Word ik gebeld: "Ja is niet meer nodig!"
Ik dacht GVD! allemaal geregel voor die klootviolen die afbellen. Als ik dit doe krijg ik direct een waarschuwing. Want dat mag ik niet! Maar zij aan de lopende band. Afijn, ik zou dus gisteren wat harder werken. Kwam er een assessment tussendoor, waardoor ik weer niets heb kunnen doen, en dus alles weer opschoof!
Nou is het vrijdag (had bij voorbaat vrijgehouden) en zou ik met moeders (gescheiden) gaan shoppen bij zo'n megatent met 500 merken onder 1 dak. Dat vind ik zelfs nog leuk

Nou zou ze bellen, maar dat heeft ze helemaal niet gedaan! En ik bel echt ALTIJD, dus ik ga niet zelf bellen. Ze mankeert toch zelf ook niets?
Nou is het vrijdag, en kan ik weer NIETS doen voor school. Nu zit ik hier, terwijl ik nog een hele berg werk heb, en moet ik volgende week stressen.
Ik houd dus allemaal vrij voor een stelletje mongolen die egoïstisch bezig zijn en alleen aan zichzelf denken!
Ik ben nu echt megakwaad omdat ik al me tijd verpest voor die grafmongolen.
Aangezien het werk gezamenlijk uitgevoerd moet worden, kan ik dat dus niet doen omdat die ander er niet is vandaag
Samenvatting: Iedereen verpest tijd van TS terwijl die nog kkveel te doen heeft.
Klacht: Zie samenvatting.
Zo, nu eerst een rondje uitwaaien buiten denk...