Ah ok en de deurwaarder heeft die meegenomen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er beter uit, zo zonder die puntkin.![]()
raar uiterlijk..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:18 schreef superXmacho het volgende:
Ik wist niet precies wat voor titel ik het moest geven.![]()
Maar ik heb nog al een rare combinatie van ogen en haar kleur,
Ben van mezelf goud blond, en heb donker bruine ogen,
De arts zij dat dit heel weinig voor komt,
Voor de op heldering heb ik wel een foto (het lijkt op de foto of ik een punt kaak heb maar dat heb ik niet , komt hier gezeik over plaats ik nog wel een foto als bewijs.)
[ afbeelding ]
En wat vinden julie van de combinatie?
Nee, de echte heet superXmacho en niet supermacho_x. TS is dus een zielepoot die denkt grappig te zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:45 schreef CaptainCookie het volgende:
TS is toch trouwens geen kloon maar een of andere VMBOer?
Ik vind het topic ineens een stuk minder grappigquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, de echte heet superXmacho en niet supermacho_x. TS is dus een zielepoot die denkt grappig te zijn.
In dit subforum is er altijd wel iemand die de boel om zeep helpt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik vind het topic ineens een stuk minder grappig
Vind je het gek met al die debielen hier.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:50 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
In dit subforum is er altijd wel iemand die de boel om zeep helpt.
Sherlockquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, de echte heet superXmacho en niet supermacho_x. TS is dus een zielepoot die denkt grappig te zijn.
Vinden jullie mij ook een debielquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Vind je het gek met al die debielen hier.
Nee.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Vind je het gek met al die debielen hier.
Nu je 't zo vraagt, ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vinden jullie mij ook een debiel?
Ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vinden jullie mij ook een debiel?
De mods zitten allemaal lekker buiten in de zon denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |