We hebben een winnaarquote:Op maandag 6 april 2009 11:58 schreef Dikke_Frans het volgende:
Hmmmm weinig response. Bestel haar dat uurtje dan maar voor mij![]()
[ afbeelding ]
Klant die weer naar buiten komt![]()
Of had je liever iets met een Chinees erbij CHINESE-USER ??
Ik zag toch daarna chinese_user naar binnen gaan...quote:Op maandag 6 april 2009 11:58 schreef Dikke_Frans het volgende:
Hmmmm weinig response. Bestel haar dat uurtje dan maar voor mij![]()
[ afbeelding ]
Klant die weer naar buiten komt![]()
Of had je liever iets met een Chinees erbij CHINESE-USER ??
Beetje gefrustreerd?quote:Op maandag 6 april 2009 19:10 schreef Nienke21 het volgende:
[ afbeelding ]
Walgelijk mens dit en achterlijk topic![]()
Jaloers omdat je zelf geen tieten hebt?quote:Op maandag 6 april 2009 19:10 schreef Nienke21 het volgende:
[ afbeelding ]
Toppertje Jodelie17!quote:Op maandag 6 april 2009 22:09 schreef Jodelie17 het volgende:
Zeheet toch Anita uit Almere?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:49 schreef Bleeper3 het volgende:
Mag ik er wel even op wijzen dat de dame waar het hier over gaat welliswaar erg discutabel is, maar dat ze wel echt bestaat en dat een en ander nogal beledigend kan zijn voor haar zodra ze hiervan hoort
HET IS EEN FUCKING HOER, WHO CARES?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:49 schreef Bleeper3 het volgende:
Mag ik er wel even op wijzen dat de dame waar het hier over gaat welliswaar erg discutabel is, maar dat ze wel echt bestaat en dat een en ander nogal beledigend kan zijn voor haar zodra ze hiervan hoort
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:09 schreef Achmed1991 het volgende:
YES, gewoon neuken zo'n teef, dan mogen de wijfen hier haar daarna op d'r bek slaan, en dan pissen we met z'n allen nog ff over haar heen![]()
met welk programma maak je trouwens een paint?
hehehequote:Op donderdag 9 april 2009 13:17 schreef TryX het volgende:
[..]
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Dit meen je nietquote:Op donderdag 9 april 2009 13:09 schreef Achmed1991 het volgende:
YES, gewoon neuken zo'n teef, dan mogen de wijfen hier haar daarna op d'r bek slaan, en dan pissen we met z'n allen nog ff over haar heen![]()
met welk programma maak je trouwens een paint?
Waar blijft het dan? Het lijkt me niet erg moeilijk om het doel te missenquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:10 schreef Achmed1991 het volgende:
ik heb straks "sex uit het vuistje" boven haar foto
mag ik het resultaat hier zetten?![]()
![]()
kut, niet gelukt omdat ik geen snoertje heb om die foto op m'n computer te zette.quote:Op maandag 13 april 2009 12:39 schreef goudvis_bob het volgende:
[..]
Waar blijft het dan? Het lijkt me niet erg moeilijk om het doel te missen
Psst Cindy Salou met de dikke tieten, deel 2quote:Op maandag 6 april 2009 19:10 schreef Nienke21 het volgende:
[ afbeelding ]
WTF, precies een zaadvijver op haar gezicht gesoept!quote:Op donderdag 23 april 2009 14:55 schreef AZ_hardcore het volgende:
[ afbeelding ]
Cindy Salou platgeneukt na inhuldiging AZ
Ik zou bijna medelijden met haar krijgenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:45 schreef Jan_De_Nul het volgende:
[..]
WTF, precies een zaadvijver op haar gezicht gesoept!
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:41 schreef Shoombak het volgende:
[..]
HET IS EEN FUCKING HOER, WHO CARES?
Iewul.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:43 schreef gesto het volgende:
[ afbeelding ]
vond dit op een of andere buitenlandse site over haar![]()
die cindy is een beroemdheid aan het worden door der tieten
Een andere wandelaar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:01 schreef davo1979 het volgende:
Heb ik weer kijk ik op die site van tophookers kom ik een bekende tegen
Dat is Cindy toch niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:43 schreef gesto het volgende:
[ afbeelding ]
vond dit op een of andere buitenlandse site over haar![]()
die cindy is een beroemdheid aan het worden door der tieten
Tering.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:34 schreef HaagseBarry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |