je bent niet de eerstequote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef trxq het volgende:
Hmm dan werkte me control F niet goed, op zoek naar een nieuwe dan!
Maar jij verkoos er een italiaantje bovenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:26 schreef Steven184 het volgende:
trxq, mooie keuze. Stond hier ook op de lijst.
Nee hoor, want dat was mijn 2e keusquote:Op woensdag 15 april 2009 21:39 schreef trxq het volgende:
[..]
Maar jij verkoos er een italiaantje boven!
Je had beter andersom kunnen kiezen, want ik denk dat jouw keuze er nog wel een ronde in was gebleven..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Een deels sentimentele keuze. Toen ik als klein OProgje in de jaren tachtig tour keek was het 1 van de grote namen. Reed zelfs in de nadagen van zijn carriere nog top 10 in de Giro, en reed in het jaar 1985 het podium in de tour, de derde tree na Hinault en LeMond. Maar verder is de rede voor de keuze natuulijk ook het befaamde jaar 1987:quote:5e ronde, 1e keuze, 97e in totaal: Paolo Savoldelli (wimderon)
5e ronde, 2e keuze, 98e in totaal: Stan Ockers (SaintOfKillers)
5e ronde, 3e keuze, 99e in totaal: Michael Rasmussen (Damzkieee)
5e ronde, 4e keuze, 100e in totaal: Tom Steels (-skippybal-)
5e ronde, 5e keuze, 101e in totaal: Thor Hushovd (Madhouse11)
5e ronde, 6e keuze, 102e in totaal: Levi Leipheimer (TargaFlorio)
5e ronde, 7e keuze, 103e in totaal: Ferdinand Bracke (marcodej)
5e ronde, 8e keuze, 104e in totaal: Stuart O'grady (Terreros85)
5e ronde, 9e keuze, 105e in totaal: Erik Dekker (Tommeke)
5e ronde, 10e keuze, 106e in totaal: Henk Lubberding (Bruce117)
5e ronde, 11e keuze, 107e in totaal: Franco Bitossi (Steven184)
5e ronde, 12e keuze, 108e in totaal: Ab Geldermans (-Vaduz-)
5e ronde, 13e keuze, 109e in totaal: Costante Girardengo (franklop)
5e ronde, 14e keuze, 110e in totaal: Imerio Massignan (Blawh)
5e ronde, 15e keuze, 111e in totaal: Chris Boardman (icebliss)
5e ronde, 16e keuze, 112e in totaal: Briek Schotte (Gillingham)
5e ronde, 17e keuze, 113e in totaal: Fernando Escartin (sjutt)
5e ronde, 18e keuze, 114e in totaal: Julio Jiménez (TrxQ)
5e ronde, 19e keuze, 115e in totaal: Stephen Roche (OProg)
Een team vol kopmannen werkt nietquote:Op donderdag 16 april 2009 07:13 schreef DutchSL het volgende:
Ongelooflijk de namen die sommige mensen kiezen, terwijl er nog steeds in deze vijfde ronde dit soort kopman-waardige pareltjes inzitten.
Naar dat idee dacht ik ook, 9 kaptieins op 1 schip werkt niet altijd!quote:Op donderdag 16 april 2009 07:38 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Een team vol kopmannen werkt nietKrijg je gezeik mee heur.
Je bent aardig bezig een NL teampje op te zettenquote:Op donderdag 16 april 2009 07:38 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Een team vol kopmannen werkt nietKrijg je gezeik mee heur.
Ja dat was wel de bedoelingquote:Op donderdag 16 april 2009 10:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Je bent aardig bezig een NL teampje op te zetten
TVP, ik doe niet mee maar vind het wel leuk om te volgenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Teams gaan zich aardig ontwikkelen, interessante motivaties elke keer.
Ben benieuwd naar de wedstrijd straks.
Voor wie gaat Armstrong rijden in jouw team?quote:Op donderdag 16 april 2009 08:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als je er genoeg geld tegenaan gooit, dan rijdt iedereen voor iedereen.
Was vorige keer ook al zo, toen heb ik in zijn soccergame gereageerd en toen drafte die welquote:Op donderdag 16 april 2009 15:30 schreef franklop het volgende:
hmm RayMania heeft bij vttb draft wel gepost eind van morgen en hier niet
Done.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef trxq het volgende:
[..]
Was vorige keer ook al zo, toen heb ik in zijn soccergame gereageerd en toen drafte die wel!
zolang dat ie maar niet 1 van mijn renners kiesquote:Op donderdag 16 april 2009 17:23 schreef Bruce117 het volgende:
misschien moet hij er gewoon nog even over nadenken
Voor duokopmannen Wim Van Huffel en Remmert Wielinga.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Voor wie gaat Armstrong rijden in jouw team?
Ze hebben alvast de apotheek gevonden:quote:Op donderdag 16 april 2009 20:01 schreef OProg het volgende:
Ik wil Jef D'hont en Wily Voet als soigneurs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed wordt wel weer erg SC nu ;p laten we maar op de picks gaan wachten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
24 uur is om.quote:Op donderdag 16 april 2009 07:13 schreef DutchSL het volgende:
5e ronde, 21e keuze, 117e in totaal: Henri Pélissier (DutchSL)
Tis wel Ray zijn 2e keer al.. en dacht dat je na 2 keer vervangen zou worden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
24 uur is om.
Ik ga Colplay een pm sturen.
Zullen we doen dat Ray, als hij bijvoorbeeld vanmiddag opnieuw aan de beurt is, wat minder bedenktijd krijgt?
Dacht het wel, dat t zn 2e keer was.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:05 schreef Blawh het volgende:
Ik heb geen idee of het z'n 2e keer is. Ik heb nu helaas ook geen tijd om dat even na te pluizen en te kijken wie daarna (heeft aangegeven mee te willen doen, maar niet op tijd was) komt. Misschien dat 1 van jullie dat wil doen? Anders wordt het in de namiddag of morgen.
Je mag in ieder geval nuquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tweede keer inderdaad. Nu nog een invaller lijkt me een beetje raar eigenlijk.
Pfff... hoe langer ik de tijd krijg hoe meer ik ga twijfelen.![]()
Ik heb een mooi lijstje van vijf, maar in welke volgorde te kiezen?
Van sommige weet ik haast zeker dat ik ze nu moet nemen als ik ze per sé in mijn ploeg wilt.![]()
Net zoals met de Kneet, goed dat ik die vroeg gekozen heb gezien de picks van Lubberding en Nijdam.
119e en 120e moet het zijnquote:5e ronde, 23e keuze, 1193 in totaal: Danilo Hondo (Colplay)
5e ronde, 24e keuze, 1194 in totaal: Antonin Magne (FritsVanEgters)
Ik vond het al een raar getal.quote:
Dan ga ik alvast kijken voor 122, hopelijk komt deze snel, want vanmiddag en vanavond waarschijnlijk weinig tijd om te posten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vond het al een raar getal.![]()
121 komt er zo aan.
Ja had mijn keuzes andersom moeten doen. Ik heb zowel RayMania als DutchSL een PM gestuurd. Wat mij betreft wachten we niet meer op Ray, maar krijgen hij en de volgende steeds een PM. Om nu iemand Ray's team te geven is idd ook niet alles. Mocht er iemand hier problemen mee hebben dan moeten we maar even kijken wat we het beste kunnen doen.quote:
Sorryquote:
Top, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:23 schreef Colplay het volgende:
Ik heb zowel RayMania als DutchSL een PM gestuurd. Wat mij betreft wachten we niet meer op Ray, maar krijgen hij en de volgende steeds een PM. Om nu iemand Ray's team te geven is idd ook niet alles. Mocht er iemand hier problemen mee hebben dan moeten we maar even kijken wat we het beste kunnen doen.
Je hebt inderdaad een groot deel van mijn shortlist geplunderd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
Kneet vond je ook niet leuk toch? Mooi team hè?![]()
Loop je stage bij Danny ofzo. Want je hebt iig genoeg tijd om te postenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht het wel, dat t zn 2e keer was.
Maar ik heb vandaag zowiezo geen tijd, stage enzo :S, rest van weekend zit ook vol
haha naja de hele dag bezig zijn met de opdracht is ook niet alles hequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Loop je stage bij Danny ofzo. Want je hebt iig genoeg tijd om te posten
Ze reden wel al een paar jaar voor dezelfde ploeg (de Tour zelf werd officieel niet in ploegverband verreden dat jaar), maar ik heb niet geschreven dat die twee voor elkaar gewerkt hebben. Slechts dat mijn viertal niet te beroerd zijn om voor anderen (elkaar) te rijden. Pélissier begon als knecht van Petit-Breton, Petit-Breton hielp Pélissier zijn eerste klassieke zeges in Italië, Faber eindigde als knecht van Pélissier en Bottecchia begon als knecht van Pélissier.quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mooi verhaal trouwens DutchSL, maar je schrijft eerst dat Pélissier Bottecchia helemaal de vernieling in rijdt, en daarna dat ze voor elkaar gewerkt zouden hebben. Volgens mij waren het toch echt rivalen.![]()
Naast dat ik een zwak voor hem heb natuurlijk ingegeven door zijn klimcapaceiten in het extreme hooggebergte en 2 Giro-overwinningen.quote:6e ronde, 1e keuze, 121e in totaal: Carlos Sastre (FritsVanEgters)
6e ronde, 2e keuze, 122e in totaal: Jevgeni Berzin (Colplay)
6e ronde, 3e keuze, 123e in totaal: ... (RayMania)
6e ronde, 4e keuze, 124e in totaal: Marino Lejarreta (DutchSL)
6e ronde, 5e keuze, 125e in totaal: Wim van Est (Sjiznit)
6e ronde, 6e keuze, 126e in totaal: Gilberto Simoni (OProg)
Als mijn renners ineens hard gaan fietsen zijn het pas echt de outsidersquote:Op maandag 20 april 2009 13:16 schreef icebliss het volgende:
Als hij mentaal in orde blijft misschien wel dé outsider voor het klassement.
Oh, ik had gehoopt dat hij het tot mijn pick zou overleven. Uitstekende keuzequote:Op maandag 20 april 2009 12:36 schreef Gillingham het volgende:
6e ronde, 1e keuze, 121e in totaal: Carlos Sastre (FritsVanEgters)
6e ronde, 2e keuze, 122e in totaal: Jevgeni Berzin (Colplay)
6e ronde, 3e keuze, 123e in totaal: ... (RayMania)
6e ronde, 4e keuze, 124e in totaal: Marino Lejarreta (DutchSL)
6e ronde, 5e keuze, 125e in totaal: Wim van Est (Sjiznit)
6e ronde, 6e keuze, 126e in totaal: Gilberto Simoni (OProg)
6e ronde, 7e keuze, 127e in totaal: Delio Rodriguez Barros (TrxQ)
6e ronde, 8e keuze, 128e in totaal: Bobby Julich (sjutt)
6e ronde, 9e keuze, 129e in totaal: Sylvère Maes (Gillingham)
Dat er nog zo'n Tour-meester in zit met twee eindoverwinningen en winst van de bergtrui.
Ik wilde hem voor mijn Petacchi-treintje en als hardrijder voor de ploegentijdrit.quote:Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sowieso vreemd dat die nog vrij was, sneller en sterker dan een hoop sprinters die al gekozen werden.
Ik voorzie samenwerking tussen deze twee ploegen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:45 schreef marcodej het volgende:
6e ronde, 1e keuze, 121e in totaal: Carlos Sastre (FritsVanEgters)
6e ronde, 18e keuze, 138e in totaal: José María Jiménez (marcodej)
Jiménez' zus is getrouwd met wielrenner Carlos Sastre.
Ik doe niet aan sprinters. Je kan geen man missen in deze Tour de Fok in de jacht op het geel.quote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb nog geen sprinter, maar er is nog steeds een interessante vrij. Verder zouden er met dit deelnemersveld volgens mij sowieso niet al te veel massasprints zijn (om diverse redenen), dus er zouden er erg veel op hun honger blijven zitten.
Jaaaaaquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik voorzie samenwerking tussen deze twee ploegen?
Mwah, Saronni en Bitossi konden ook aardig aankomen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sprinters. Je kan geen man missen in deze Tour de Fok in de jacht op het geel.
Prima toch! Nog maar 78 picks te gaan!quote:
Dat kan ik niet ontkennen. Die twee en ook Baldini zullen in de lastigere ritten best een etappe mee kunnen pakken bij een sprint van een uitgedunde groep. Maar ze konden natuurlijk ook meer dan sprinten, ook niet onbelangrijk;).quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jaaaaa, een bondgenoot.
![]()
Mijn renners hebben sowieso veel vrienden in het peloton.![]()
![]()
[..]
Mwah, Saronni en Bitossi konden ook aardig aankomen.
quote:Nog geen grote ronde gereden, maar de meest talentvolle Nederlander om in de toekomst een grote rol te gaan spelen. Robert is in zijn element wanneer het omhoog gaat, maar kan in de (ploegen)tijdrit ook zeker tekeer gaan.
Plus een jonge renner in het team kan ook geen kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |