je bent niet de eerstequote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef trxq het volgende:
Hmm dan werkte me control F niet goed, op zoek naar een nieuwe dan!
Maar jij verkoos er een italiaantje bovenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:26 schreef Steven184 het volgende:
trxq, mooie keuze. Stond hier ook op de lijst.
Nee hoor, want dat was mijn 2e keusquote:Op woensdag 15 april 2009 21:39 schreef trxq het volgende:
[..]
Maar jij verkoos er een italiaantje boven!
Je had beter andersom kunnen kiezen, want ik denk dat jouw keuze er nog wel een ronde in was gebleven..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Een deels sentimentele keuze. Toen ik als klein OProgje in de jaren tachtig tour keek was het 1 van de grote namen. Reed zelfs in de nadagen van zijn carriere nog top 10 in de Giro, en reed in het jaar 1985 het podium in de tour, de derde tree na Hinault en LeMond. Maar verder is de rede voor de keuze natuulijk ook het befaamde jaar 1987:quote:5e ronde, 1e keuze, 97e in totaal: Paolo Savoldelli (wimderon)
5e ronde, 2e keuze, 98e in totaal: Stan Ockers (SaintOfKillers)
5e ronde, 3e keuze, 99e in totaal: Michael Rasmussen (Damzkieee)
5e ronde, 4e keuze, 100e in totaal: Tom Steels (-skippybal-)
5e ronde, 5e keuze, 101e in totaal: Thor Hushovd (Madhouse11)
5e ronde, 6e keuze, 102e in totaal: Levi Leipheimer (TargaFlorio)
5e ronde, 7e keuze, 103e in totaal: Ferdinand Bracke (marcodej)
5e ronde, 8e keuze, 104e in totaal: Stuart O'grady (Terreros85)
5e ronde, 9e keuze, 105e in totaal: Erik Dekker (Tommeke)
5e ronde, 10e keuze, 106e in totaal: Henk Lubberding (Bruce117)
5e ronde, 11e keuze, 107e in totaal: Franco Bitossi (Steven184)
5e ronde, 12e keuze, 108e in totaal: Ab Geldermans (-Vaduz-)
5e ronde, 13e keuze, 109e in totaal: Costante Girardengo (franklop)
5e ronde, 14e keuze, 110e in totaal: Imerio Massignan (Blawh)
5e ronde, 15e keuze, 111e in totaal: Chris Boardman (icebliss)
5e ronde, 16e keuze, 112e in totaal: Briek Schotte (Gillingham)
5e ronde, 17e keuze, 113e in totaal: Fernando Escartin (sjutt)
5e ronde, 18e keuze, 114e in totaal: Julio Jiménez (TrxQ)
5e ronde, 19e keuze, 115e in totaal: Stephen Roche (OProg)
Een team vol kopmannen werkt nietquote:Op donderdag 16 april 2009 07:13 schreef DutchSL het volgende:
Ongelooflijk de namen die sommige mensen kiezen, terwijl er nog steeds in deze vijfde ronde dit soort kopman-waardige pareltjes inzitten.
Naar dat idee dacht ik ook, 9 kaptieins op 1 schip werkt niet altijd!quote:Op donderdag 16 april 2009 07:38 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Een team vol kopmannen werkt nietKrijg je gezeik mee heur.
Je bent aardig bezig een NL teampje op te zettenquote:Op donderdag 16 april 2009 07:38 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Een team vol kopmannen werkt nietKrijg je gezeik mee heur.
Ja dat was wel de bedoelingquote:Op donderdag 16 april 2009 10:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Je bent aardig bezig een NL teampje op te zetten
TVP, ik doe niet mee maar vind het wel leuk om te volgenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Teams gaan zich aardig ontwikkelen, interessante motivaties elke keer.
Ben benieuwd naar de wedstrijd straks.
Voor wie gaat Armstrong rijden in jouw team?quote:Op donderdag 16 april 2009 08:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als je er genoeg geld tegenaan gooit, dan rijdt iedereen voor iedereen.
Was vorige keer ook al zo, toen heb ik in zijn soccergame gereageerd en toen drafte die welquote:Op donderdag 16 april 2009 15:30 schreef franklop het volgende:
hmm RayMania heeft bij vttb draft wel gepost eind van morgen en hier niet
Done.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef trxq het volgende:
[..]
Was vorige keer ook al zo, toen heb ik in zijn soccergame gereageerd en toen drafte die wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |