Ja had mijn keuzes andersom moeten doen. Ik heb zowel RayMania als DutchSL een PM gestuurd. Wat mij betreft wachten we niet meer op Ray, maar krijgen hij en de volgende steeds een PM. Om nu iemand Ray's team te geven is idd ook niet alles. Mocht er iemand hier problemen mee hebben dan moeten we maar even kijken wat we het beste kunnen doen.quote:
Sorryquote:
Top, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:23 schreef Colplay het volgende:
Ik heb zowel RayMania als DutchSL een PM gestuurd. Wat mij betreft wachten we niet meer op Ray, maar krijgen hij en de volgende steeds een PM. Om nu iemand Ray's team te geven is idd ook niet alles. Mocht er iemand hier problemen mee hebben dan moeten we maar even kijken wat we het beste kunnen doen.
Je hebt inderdaad een groot deel van mijn shortlist geplunderd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
Kneet vond je ook niet leuk toch? Mooi team hè?![]()
Loop je stage bij Danny ofzo. Want je hebt iig genoeg tijd om te postenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht het wel, dat t zn 2e keer was.
Maar ik heb vandaag zowiezo geen tijd, stage enzo :S, rest van weekend zit ook vol
haha naja de hele dag bezig zijn met de opdracht is ook niet alles hequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Loop je stage bij Danny ofzo. Want je hebt iig genoeg tijd om te posten
Ze reden wel al een paar jaar voor dezelfde ploeg (de Tour zelf werd officieel niet in ploegverband verreden dat jaar), maar ik heb niet geschreven dat die twee voor elkaar gewerkt hebben. Slechts dat mijn viertal niet te beroerd zijn om voor anderen (elkaar) te rijden. Pélissier begon als knecht van Petit-Breton, Petit-Breton hielp Pélissier zijn eerste klassieke zeges in Italië, Faber eindigde als knecht van Pélissier en Bottecchia begon als knecht van Pélissier.quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mooi verhaal trouwens DutchSL, maar je schrijft eerst dat Pélissier Bottecchia helemaal de vernieling in rijdt, en daarna dat ze voor elkaar gewerkt zouden hebben. Volgens mij waren het toch echt rivalen.![]()
Naast dat ik een zwak voor hem heb natuurlijk ingegeven door zijn klimcapaceiten in het extreme hooggebergte en 2 Giro-overwinningen.quote:6e ronde, 1e keuze, 121e in totaal: Carlos Sastre (FritsVanEgters)
6e ronde, 2e keuze, 122e in totaal: Jevgeni Berzin (Colplay)
6e ronde, 3e keuze, 123e in totaal: ... (RayMania)
6e ronde, 4e keuze, 124e in totaal: Marino Lejarreta (DutchSL)
6e ronde, 5e keuze, 125e in totaal: Wim van Est (Sjiznit)
6e ronde, 6e keuze, 126e in totaal: Gilberto Simoni (OProg)
Als mijn renners ineens hard gaan fietsen zijn het pas echt de outsidersquote:Op maandag 20 april 2009 13:16 schreef icebliss het volgende:
Als hij mentaal in orde blijft misschien wel dé outsider voor het klassement.
Oh, ik had gehoopt dat hij het tot mijn pick zou overleven. Uitstekende keuzequote:Op maandag 20 april 2009 12:36 schreef Gillingham het volgende:
6e ronde, 1e keuze, 121e in totaal: Carlos Sastre (FritsVanEgters)
6e ronde, 2e keuze, 122e in totaal: Jevgeni Berzin (Colplay)
6e ronde, 3e keuze, 123e in totaal: ... (RayMania)
6e ronde, 4e keuze, 124e in totaal: Marino Lejarreta (DutchSL)
6e ronde, 5e keuze, 125e in totaal: Wim van Est (Sjiznit)
6e ronde, 6e keuze, 126e in totaal: Gilberto Simoni (OProg)
6e ronde, 7e keuze, 127e in totaal: Delio Rodriguez Barros (TrxQ)
6e ronde, 8e keuze, 128e in totaal: Bobby Julich (sjutt)
6e ronde, 9e keuze, 129e in totaal: Sylvère Maes (Gillingham)
Dat er nog zo'n Tour-meester in zit met twee eindoverwinningen en winst van de bergtrui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |