Als het maar lekker is.quote:
Blauw!quote:Op donderdag 2 april 2009 23:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je het niet in 1x goed doet moet je niet zeuren.
Wannabe mod.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
TUIG!
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je het niet in 1x goed doet moet je niet zeuren.
quote:
quote:
Kan je dat niet zelf? Baby?quote:
Gingen jullie LARPen?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had een date met remlof en kwam bont en blauw terug.
Nee, daar heb ik mcf voor nodig.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan je dat niet zelf? Baby? [ afbeelding ]
Kraspanda'squote:
Hij kon het juiste plaatsje niet vinden en stak zo maar met zijn erecte penis op elke plooi die hij signaleerde?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had een date met remlof en kwam bont en blauw terug.
Ja! Echt elke plooi die hij signaleerde, elke!quote:Op donderdag 2 april 2009 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij kon het juiste plaatsje niet vinden en stak zo maar met zijn erecte penis op elke plooi die hij signaleerde?
Yvonne heeft ook nog steeds last met zitten door swoarmahoer.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Hij kon het juiste plaatsje niet vinden en stak zo maar met zijn erecte penis op elke plooi die hij signaleerde?
nou zeg anders was ik blauwquote:Op donderdag 2 april 2009 23:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Yvonne heeft ook nog steeds last met zitten door swoarmahoer.
dan sliep ik beterrrquote:
Kraspanda.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:40 schreef dagdag het volgende:
heel geen chaos, dan was ik een goede mod
Groeten scheermes
Je zou best een kans maken bij een nieuwe variant van de KLODOLS.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:40 schreef dagdag het volgende:
heel geen chaos, dan was ik een goede mod
Groeten scheermes
Deze is ergerquote:Op donderdag 2 april 2009 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
OMFG Swagger Like Us zit in m'n hoofd. Ik haat dat nummer zo erg.
Wat is dat voor bagger dan, gatverdamme.quote:
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is dat voor bagger dan, gatverdamme.
NO ONE ON THE CORNER HAVE SWAGGER LIKE US, SWAGGER SWAGGER LIKE USquote:
Ik ga er toch niet meer naar luisteren.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NO ONE ON THE CORNER HAVE SWAGGER LIKE US, SWAGGER SWAGGER LIKE US
Ik heb 'm op de pc, dit weekend maar even kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:04 schreef Adelante het volgende:
Ik heb nog even Wolverine gekeken en die was tof, ondanks de rare cgi effecten die niet af waren
Wat een slechte film was dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |