Dat vind ik lief van jequote:Op donderdag 2 april 2009 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag mijn plekje wel hebben!
Qft.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:07 schreef Fascination het volgende:
Dagdag fails at life.
Lang leve de creativiteit.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:01 schreef BobbyB het volgende:
Als ik een foto maak van een Sultanapop die m'n haar opeet, kom ik dan ook in de 2e kaste?
Cookiemonster dan?quote:
Nee hoor, ik ben gewoon een gefrustreerd en verbitterd persoon.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jongens, rennen!
Fas is weer eens ongesteld
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jongens, rennen!
Fas is weer eens ongesteld
he bahquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon een gefrustreerd en verbitterd persoon.
quote:
Hehe.quote:
Toch is het lief.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het spijt me alleen voor je dat ik niet meer in 2 zit, sorry!
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon een gefrustreerd en verbitterd persoon.
Ja was leukquote:Op donderdag 2 april 2009 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Hoe was je meeloopdag? Ja ik heb 't onthouden.
Welke andere sc?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:13 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga maar naar die andere SC geloof ik...
Oeh klinkt goed. Heeft toch niets te maken met die film waarin Roseanne speelt of wel?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed boek voor jou, gaat ook over een verbitterde vrouw, ze heeft het recht om verbitterd te zijn though.
Ik lees het nu.
Oke.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja was leukbehalve dat er allemaal opschepperige kijk-mij-slim-zijn kankerkinderen waren.
Maarja, die zijn overal tegenwoordig.
Geen ideequote:Op donderdag 2 april 2009 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh klinkt goed. Heeft toch niets te maken met die film waarin Roseanne speelt of wel?
[..]
Oke.
Trusten.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee! En nu ga ik echt slapen, ben doodop. Welterusten
Wacht even, je wordt gepwned in de andere slowchat.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
Dag, BTquote:Op donderdag 2 april 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
PULULULUPquote:
"Met gedetacheerde R&P mods"?quote:
Als het maar lekker is.quote:
Blauw!quote:Op donderdag 2 april 2009 23:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je het niet in 1x goed doet moet je niet zeuren.
Wannabe mod.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
TUIG!
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je het niet in 1x goed doet moet je niet zeuren.
quote:
quote:
Kan je dat niet zelf? Baby?quote:
Gingen jullie LARPen?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had een date met remlof en kwam bont en blauw terug.
Nee, daar heb ik mcf voor nodig.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan je dat niet zelf? Baby? [ afbeelding ]
Kraspanda'squote:
Hij kon het juiste plaatsje niet vinden en stak zo maar met zijn erecte penis op elke plooi die hij signaleerde?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had een date met remlof en kwam bont en blauw terug.
Ja! Echt elke plooi die hij signaleerde, elke!quote:Op donderdag 2 april 2009 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij kon het juiste plaatsje niet vinden en stak zo maar met zijn erecte penis op elke plooi die hij signaleerde?
Yvonne heeft ook nog steeds last met zitten door swoarmahoer.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Hij kon het juiste plaatsje niet vinden en stak zo maar met zijn erecte penis op elke plooi die hij signaleerde?
nou zeg anders was ik blauwquote:Op donderdag 2 april 2009 23:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Yvonne heeft ook nog steeds last met zitten door swoarmahoer.
dan sliep ik beterrrquote:
Kraspanda.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:40 schreef dagdag het volgende:
heel geen chaos, dan was ik een goede mod
Groeten scheermes
Je zou best een kans maken bij een nieuwe variant van de KLODOLS.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:40 schreef dagdag het volgende:
heel geen chaos, dan was ik een goede mod
Groeten scheermes
Deze is ergerquote:Op donderdag 2 april 2009 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
OMFG Swagger Like Us zit in m'n hoofd. Ik haat dat nummer zo erg.
Wat is dat voor bagger dan, gatverdamme.quote:
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is dat voor bagger dan, gatverdamme.
NO ONE ON THE CORNER HAVE SWAGGER LIKE US, SWAGGER SWAGGER LIKE USquote:
Ik ga er toch niet meer naar luisteren.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NO ONE ON THE CORNER HAVE SWAGGER LIKE US, SWAGGER SWAGGER LIKE US
Ik heb 'm op de pc, dit weekend maar even kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:04 schreef Adelante het volgende:
Ik heb nog even Wolverine gekeken en die was tof, ondanks de rare cgi effecten die niet af waren
Wat een slechte film was dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |