Give me a break! Iets zegt me dat Relneger gelijk heeft. Dit is een zielige reactie. Stuur die gast een PM, maar een reactie geven alsof je het geen fuck doet: yeah right.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:02 schreef _BX_ het volgende:
Ik wist niet dat jij op fok zit, Z! Interestingwat je zoal te melden hebt…
Weet je, over die thesiskringen, daar kan ik echt over meepraten! Alleen is het bij die van mij precies andersom, stom hè? Ik zit met drie superleuke, gezellige en GORGEOUS dames in zo’n kring, en er zit me toch een STAKKER van een psychologie-studentje bij! Nooit wat te melden, komt altijd met de verkeerde voorstellen (zo wilde hij een logistische regressie loslaten op een continue eindvariabele, WTF?), altijd te laat en het ergste: HIJ HEEFT NOG STEEDS GEEN RIJBEWIJS!!!!
Als hij met SPSS net zo goed kan omgaan als met Paint denk ik niet dat Marcus snel tevreden zal zijndon’t you think?
Srry loser, k moet gewoon lachen om je domme prietpraat. Laat anders volgende week es een foto van jouw vriendin zien, of loopt die soms ergens in de woestijn rond met een sluier voor dr gezicht?
Groetjes!
Zeg dat ook even tegenquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:32 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
weghalen, anders spam ik dit topic dicht
danquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even de OP quoten, dan hoeven de modjes hem niet noodzakelijkerwijs meer terug te zetten als hij verwijderd wordt.
Neuh ik vind het wel komischquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:32 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
nee dat niet, en normaal ben ik een liefhebber van leedvermaak, maar zeg nou zelf: dit is toch ook gewoon klote voor hem!
Je had de OP gelezen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:36 schreef Appletree het volgende:
[..]
Give me a break! Iets zegt me dat Relneger gelijk heeft. Dit is een zielige reactie. Stuur die gast een PM, maar een reactie geven alsof je het geen fuck doet: yeah right.
Ja daarom. Ik zou ook wel fel reageren als ze zo iets over mij zouden zeggenquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:42 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld, zeggen ze.
Maar er opent er maar 1 een topic!quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:42 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld, zeggen ze.
Ik weet niet, hij plaatste geen foto's enzo. Alles was anoniem. Ok, zijn mening was een beetje extreem, maar tochquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:43 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Maar er opent er maar 1 een topic!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:22 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Dat mogen ze, maar owe als mijn studie ervan af hangt
quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:26 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
en als dat verpest wordt dankzij dit, dan vind ik dat echt te ver gaan.
Ach ja dan ben je 1 van de weinigen die dan normaal zijn/haar verstand kan gebruiken boven emotie.quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:02 schreef Appletree het volgende:
Ja, ik heb de OP gelezen. Ja, ik zou ook pissed zijn. Nee, ik zou niet dit soort kleinerende OP's maken. Zou ik een persoonlijke aanval openen en beginnen dat iemand geen rijbewijs heeft? Dat is gewoon zwak. Insinueren dat hij maar gelijk een vriendin met sluier heeft? Zwak. Zou ik iemand 'studentje' noemen wat eigenlijk de arrogantie uit de OP bewijst? Nee. Ze heeft zich nu simpelweg tot zijn niveau verlaagd. Persoonlijk aanspreken is wat mij betreft 10 keer effectiever. Het enige wat hij nu leert is dat hij meer anoniem op internet z'n klachten moet posten.
Hij is fraaiquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:10 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
10% van de lurkers op Fok! posten ook daadwerkelijk, shit hey , laat dit een voorbeeld zijn voor de meeste openhartigen op Fok!![]()
Is dit niet gewoon een grapje van iemand die hem toevallig beter kent en dan een paar voor hem bekende dingetjes erin stopt. Hoeft nog niet zo te zijn dat dit 1 van die lelijke creaties is.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:02 schreef _BX_ het volgende:
Ik wist niet dat jij op fok zit, Z! Interestingwat je zoal te melden hebt…
Weet je, over die thesiskringen, daar kan ik echt over meepraten! Alleen is het bij die van mij precies andersom, stom hè? Ik zit met drie superleuke, gezellige en GORGEOUS dames in zo’n kring, en er zit me toch een STAKKER van een psychologie-studentje bij! Nooit wat te melden, komt altijd met de verkeerde voorstellen (zo wilde hij een logistische regressie loslaten op een continue eindvariabele, WTF?), altijd te laat en het ergste: HIJ HEEFT NOG STEEDS GEEN RIJBEWIJS!!!!
Als hij met SPSS net zo goed kan omgaan als met Paint denk ik niet dat Marcus snel tevreden zal zijndon’t you think?
Srry loser, k moet gewoon lachen om je domme prietpraat. Laat anders volgende week es een foto van jouw vriendin zien, of loopt die soms ergens in de woestijn rond met een sluier voor dr gezicht?
Groetjes!
Zeur niet zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |