ze gooien wisselgeld terug.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:44 schreef PallominnoX het volgende:
Dit is een leuker dan een 2 euro muntstuk in een groepje joden gooien.
Je hebt wel iets met smileys hè, TS?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:44 schreef Relneger18 het volgende:
Ok, ik zit op de uni (nee geen verkapt kijk mij op de uni zitten anders post ik dit niet) en ik moest laatst mijn these dus overleggen met een zogenaamd thesisgroepje -het zijn allemaal vrouwen (ja ik weet het psychologiekutopleiding- en telkens (maar ook echt elke keer) als ik die
zie dan denk ik : "Fuck man, die zijn me dan
(vlot , pittig kapsel, praten als/ en een
)". Maar daar gaat het ff niet over.
Waar ik me dus aan stoor (wat ik dus niet snap) is dat de meeste ondanks hun, ze arrogant, politiek correct en mierenneukerig zijn als een mother
.
... Maar, wacht er is nog meer!.. ze hebben welgeteld ALLEMAAL een vriend
WTF denk ik dan, hoe...nee beter gezegd... WIE is er zo fucking wanhopig om er uberhaupt aan te denken om daar zijn
, laat staan MOEITE te moeten doen om eerst hun
af te
en dan pas je
. En het ergste is die
zijn er nog trots op ook met hun kutverhaaltjes altijd!! Waarom hoor ik nooit lekkere vrouwen zo over hun vriend praten??? juist, omdat ze iedereen kunnen krijgen in tegenstelling tot die "oohh kijk mij, ik ben zo
, maar nu heeft een WoW
zijn hoop opgegeven en koos mij, dus pas op, ik ben arrogant." Het is niet de eerste keer dat ik zulke situaties meemaakte, vorig jarig was het pas echt een klap op de vuurpijl, er was een wijf c.q. 'It' die
BAARDGROEI had waar ik over kan dromen, en het leuke is, ik zag dus haar vriend
![]()
, .....dude fucking gast?
Paint ter illustratie:
![]()
Ze zijn zelfs meer omhooggevallen dan echte mooie dames, wát een paradox
Ja sommige mensen hoeven niet zo herkenbaar op internet, dat heb jij volgens mij nu in de praktijk ondervonden nietwaar?quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:15 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ja jij hebt gewoon een romp neergezet, is wat anders dan gezichtfoto's
zeg dat wel,quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja sommige mensen hoeven niet zo herkenbaar op internet, dat heb jij volgens mij nu in de praktijk ondervonden nietwaar?
* Erasmo belt hart van Nederlandquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:35 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Ahh, dus onze humor, kruist.
Dus jij vond me al een stakker, ah vandaar dus die arrogantie. ik heb een voorstel, als jij dit tussen ons houdt zolang de these gaande is, dan mag jij ná de these mij helemaal zwart maken en aan de schandpaal nagelen...maar tot die tijd (en ik denk ook jij, wil niet dat de these eronder lijdt) wees verstandig en verpest het niet voor de rest
, als je mij ziet, wie je ook bent...erover beginnen is geen goed plan.
tot de volgende keer,
enne... don't take it seriously, tis immers fok he.
dat bedoel ik dus, zij zit op fok! maar zij gaat het aan niet fokkers laten zien geloof ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:19 schreef Florian_ het volgende:
Och, ik maak ook wel eens vage topics, maar ik meen ze zelden serieus.
Misschien begrijpen die chicks het wel. Of niet, en wordt je flink belachelijk gemaakt morgen
Eindbaasquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:10 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
10% van de lurkers op Fok! posten ook daadwerkelijk, shit hey , laat dit een voorbeeld zijn voor de meeste openhartigen op Fok!![]()
Ja ik begrijp je wel hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:20 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus, zij zit op fok! maar zij gaat het aan niet fokkers laten zien geloof ik
Dat mogen ze, maar owe als mijn studie ervan af hangtquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja ik begrijp je wel hoor.
Ik zou je keihard naaien als je mijn studiegenoot was, en vrouwen zijn meestal nog erger
Call me stupid, maar waarom zou je studie hiervan afhangen? Heb je groepsopdrachten of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:22 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Dat mogen ze, maar owe als mijn studie ervan af hangt
maar ik ga slapen, ff nachtmerries beleven, van wat er allemaal zou k unnen gebeuren , want BX is best stil (misschien komt ze wel mijn fallus ervan af knippen ofzoquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:22 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Dat mogen ze, maar ohwe als mijn studie ervan af hangt
Ik denk in ieder geval dat ze nu een veel duidelijker beeld van je heeft!quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:24 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
maar ik ga slapen, ff nachtmerries beleven, van wat er allemaal zou k unnen gebeuren , want BX is best stil (misschien komt ze wel mijn fallus ervan af knippen ofzo)
Want dan komt er een oorlogsverklaring?quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:22 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Dat mogen ze, maar owe als mijn studie ervan af hangt
quote:WIE is er zo fucking wanhopig om er uberhaupt aan te denken om daar zijn fallus in te steken, laat staan MOEITE te moeten doen om eerst hun plofhoofden af te lebberen en dan pas je fallus de doolhof in te mekkeren. En het ergste is die orcs zijn er nog trots op ook met hun kutverhaaltjes altijd!
In principe niet, maar ik moet samen met hen analyses draaien etc, in principe alles, en als zij me gaan naaien op een of andere manier, dan ben ik hartelijk de zak als ik bepaalde dingen niet heb. En dat betekent dus dag toelatingsexamen vierjarige geneeskunde-opleiding in Groningen want moet alles hebben van de bacheloropleiding voordat ik daar heen gaquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:23 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Call me stupid, maar waarom zou je studie hiervan afhangen? Heb je groepsopdrachten of iets dergelijks?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:02 schreef _BX_ het volgende:
Ik wist niet dat jij op fok zit, Z! Interestingwat je zoal te melden hebt…
Weet je, over die thesiskringen, daar kan ik echt over meepraten! Alleen is het bij die van mij precies andersom, stom hè? Ik zit met drie superleuke, gezellige en GORGEOUS dames in zo’n kring, en er zit me toch een STAKKER van een psychologie-studentje bij! Nooit wat te melden, komt altijd met de verkeerde voorstellen (zo wilde hij een logistische regressie loslaten op een continue eindvariabele, WTF?), altijd te laat en het ergste: HIJ HEEFT NOG STEEDS GEEN RIJBEWIJS!!!!
Als hij met SPSS net zo goed kan omgaan als met Paint denk ik niet dat Marcus snel tevreden zal zijndon’t you think?
Srry loser, k moet gewoon lachen om je domme prietpraat. Laat anders volgende week es een foto van jouw vriendin zien, of loopt die soms ergens in de woestijn rond met een sluier voor dr gezicht?
Groetjes!
Ik ben jou niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:25 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Want dan komt er een oorlogsverklaring?
Ik zou niet al te veel goede hoop hebben nadat je dit in de OP had staan:
[..]
Ah kut man, mijn oprechte medeleven. We doen allemaal wel eens iets stoms..hoop dat de dames niet al te haatdragend zijn en hier een beetje om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:26 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
In principe niet, maar ik moet samen met hen analyses draaien etc, in principe alles, en als zij me gaan naaien op een of andere manier, dan ben ik hartelijk de zak als ik bepaalde dingen niet heb. En dat betekent dus dag toelatingsexamen vierjarige geneeskunde-opleiding in Groningen want moet alles hebben van de bacheloropleiding voordat ik daar heen ga
en als dat verpest wordt dankzij dit, dan vind ik dat echt te ver gaan.
jij hebt net het topic 'gebrek aan liefde in klb' gelezen ofzo?quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:27 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Ah kut man, mijn oprechte medeleven. We doen allemaal wel eens iets stoms..hoop dat de dames niet al te haatdragend zijn en hier een beetje om kunnen lachen.
weghalen, anders spam ik dit topic dichtquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:31 schreef TheCoon het volgende:
Voor de paint van de op:
[ afbeelding]afbeelding ]
moet je 'm niet weghalen he TS
nee dat niet, en normaal ben ik een liefhebber van leedvermaak, maar zeg nou zelf: dit is toch ook gewoon klote voor hem!quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
jij hebt net het topic 'meer liefde in klb' gelezen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |