geloof me, tis geen kloon,quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:41 schreef Emimich het volgende:
Volgens mij zit de TS ons te kutten met een kloon. Een ban lijkt me op zijn plaats.
nee I will stand my ground, ik hou het formeel. Ben ik altijd, mezelf zijn ben ik wel achter Fok! Ze mogen me allemaal terugpakken buiten mijn studie om, maar zodra mijn studie eronder gaat deren, dan is dit topic een oorlogskreet.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:44 schreef PallominnoX het volgende:
Dit is een leuker dan een 2 euro muntstuk in een groepje joden gooien.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:35 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Ahh, dus onze humor, kruist.
Dus jij vond me al een stakker, ah vandaar dus die arrogantie. ik heb een voorstel, als jij dit tussen ons houdt zolang de these gaande is, dan mag jij ná de these mij helemaal zwart maken en aan de schandpaal nagelen...maar tot die tijd (en ik denk ook jij, wil niet dat de these eronder lijdt) wees verstandig en verpest het niet voor de rest
, als je mij ziet, wie je ook bent...erover beginnen is geen goed plan.
tot de volgende keer,
enne... don't take it seriously, tis immers fok he.
Gast, maak het nou niet moeilijker voor jezelf dan het al is. Jij komt zo stoer doen op fok, wees dan een man en draag de consequenties gewoon.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:47 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
nee I will stand my ground, ik hou het formeel. Ben ik altijd, mezelf zijn ben ik wel achter Fok! Ze mogen me allemaal terugpakken buiten mijn studie om, maar zodra mijn studie eronder gaat deren, dan is dit topic een oorlogskreet.
jong wat zeg ik danquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Gast, maak het nou niet moeilijker voor jezelf dan het al is. Jij komt zo stoer doen op fok, wees dan een man en draag de consequenties gewoon.
met je "oorlogskreet"!
Lulkoek.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:47 schreef Relneger18 het volgende:
nee I will stand my ground, ik hou het formeel. Ben ik altijd, mezelf zijn ben ik wel achter Fok! Ze mogen me allemaal terugpakken buiten mijn studie om, maar zodra mijn studie eronder gaat deren, dan is dit topic een oorlogskreet.
quote:
Dit is typisch een antwoord dat gegeven zou worden door iemand die 2 rollen speelt. In een of andere gare bijzin in de OP zet de TS dat neer en dan zou iemand die dit topic toevallig ziet en verontwaardigd reageert zo'n antwoord geven?quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:33 schreef _BX_ het volgende:
Nee, dat was vorig jaar.
Kom kom Hiawatha volgens mij was jij toch de eerste die op oorlogspad ging.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:47 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Kijk eens de OP, denk je nu echt dat ik dat zou veranderen als ik dat wasquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Lulkoek.
[..]
[..]
Dit is typisch een antwoord dat gegeven zou worden door iemand die 2 rollen speelt. In een of andere gare bijzin in de OP zet de TS dat neer en dan zou iemand die dit topic toevallig ziet en verontwaardigd reageert zo'n antwoord geven?![]()
Nee, inderdaad. Bijzonder ongeloofwaardig en zelfs na die vele jaren studie voor je pretopleiding Psychologie ben je nog steeds zo doorzichtig als het maar zijn kan.
Dat beweer ik dan ook helemaal niet, proleet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:57 schreef Relneger18 het volgende:
Kijk eens de OP, denk je nu echt dat ik dat zou veranderen als ik dat was
Hans teeuwen maakt grappen over andere groepen, betekent het dan dat hij een oorlogsverklaring aflegt?quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:57 schreef _BX_ het volgende:
[..]
Kom kom Hiawatha volgens mij was jij toch de eerste die op oorlogspad ging.
gebruik je rationale, dan pauper, vraag IP-informatie aan als je zo erg in je zelf gelooft.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat beweer ik dan ook helemaal niet, proleet.
Wat voor zin heeft het je OP was al ge-quote...quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:01 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Hans teeuwen maakt grappen over andere groepen, betekent het dan dat hij een oorlogsverklaring aflegt?
Jij hebt me gewoon zwaar te pakken, nee idd ik zal de OP aanpassen, maar nogmaals doe wat je niet laten kan buiten schooltijd, ik verdien het gewoon, maar ik heb geen zin om dit te persoonlijk te nemen.
Admin, OP-quotes = foetsie graagquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat voor zin heeft het je OP was al ge-quote...
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:44 schreef PallominnoX het volgende:
Dit is een leuker dan een 2 euro muntstuk in een groepje joden gooien.
10% van de lurkers op Fok! posten ook daadwerkelijk, shit hey , laat dit een voorbeeld zijn voor de meeste openhartigen op Fok!quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:09 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Hoe kwam _BX_ er eigenlijk achter?
Ik begrijp ook niet waarom je daadwerkelijk informatie en foto's in je fobo zet, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:10 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
10% van de lurkers op Fok! posten ook daadwerkelijk, shit hey , laat dit een voorbeeld zijn voor de meeste openhartigen op Fok!![]()
Triest geval.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:07 schreef Relneger18 het volgende:
Admin, OP-quotes = foetsie graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |