Nou ja, je moet toegeven dat het wel werkt. Massa houdt nu een aardig zooitje banden over.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:27 schreef Sally het volgende:
Iets met de banden: ze dachten bij Ferrari dat ze het wel gingen redden op die banden en wilden niet nog een setje banden verprutsen (vertaald van BBC One)
Ferrari zegt dat het gewoon een fout wasquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik gok op een spoed vergadering vanmiddag.![]()
edit: DC nu bij de BBC sluit niet uit dat Massa een probleem had?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou ja, je moet toegeven dat het wel werkt. Massa houdt nu een aardig zooitje banden over.
Effe zoeken ...quote:Very happy to say, BBC website are streaming it all live: Friday practice 1 & 2, Saturday practice, Quali & Race. Good eh ? :-)
Olav had het daar een minuut of 20 geleden ook over.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ferrari zegt dat het gewoon een fout was
Wat DC zegt hoor ik trouwens bij heel veel auto's ... lijkt net of de versnelling 5 naar 6 effe hapert (zo ook bij Hamilton, Piquet, en anderen)
Iemand enig idee wat dat is?
Op SpeedTV meldden ze vorige week dat dat te maken heeft met het gebruik van KERSquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ferrari zegt dat het gewoon een fout was
Wat DC zegt hoor ik trouwens bij heel veel auto's ... lijkt net of de versnelling 5 naar 6 effe hapert (zo ook bij Hamilton, Piquet, en anderen)
Iemand enig idee wat dat is?
Ow ... dat vind ik wel een heel plausibele verklaringquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Op SpeedTV meldden ze vorige week dat dat te maken heeft met het gebruik van KERS
Denk ik ook, heb het alleen bij teams gehoord met KERS.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Op SpeedTV meldden ze vorige week dat dat te maken heeft met het gebruik van KERS
Als KERS zoog had het wel voorin de auto gezetenquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:37 schreef Palmboom313 het volgende:
KERS zuigt gewoon
In de kwali is het mss alleen maar ballast?quote:
Is er wel, maar ze laten het amper zien.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:39 schreef Sally het volgende:
Jammer dat je nog geen plaatje in beeld hebt wanneer KERS gebruikt wordt.
Ik vind het iig verrekte klein en onduidelijk in beeld om het goed te zien.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is er wel, maar ze laten het amper zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |