Over een dag of 3 nog eens testen. Volgens mij kan de test niet valspositief zijn...quote:Op zondag 5 april 2009 09:11 schreef Poezebeest het volgende:
De controlestreep is trouwens ook lichter dan de gister uitgevoerde test, misschien te weinig urine gebruikt?
Pfff, misschien moet ik maar ff niets er mee en gewoon tot aan het eind van de week wachten, want maak mezelf een beetje gek...
ja, dat!quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:07 schreef happyme28 het volgende:
Aha, dat heb ik ook gehad volgens mij. Op dag 21 kunnen ze zien of je een goede eisprong hebt gehad (voldoende hormonen om zwanger te kunnen worden) weet het ook niet precies, maar het heeft volgens mij met de eisprong te maken. Dat lijkt me inderdaad te vroeg om al te bepalen of je zwanger bent.
Dus er is nog hoop voor mij als ik vanmiddag test...quote:Op zondag 5 april 2009 11:31 schreef Guuzewuus het volgende:
Maar ik had op dag 10 na de eisprong 's ochtends een negatieve test en einde van de middag een streepje. En het is raak hoor.
Ik wacht heel geduldigquote:Op zondag 5 april 2009 11:57 schreef mijsje het volgende:
Asyniur, nee, niet doen... wacht op je NOD!!!!!
(nee, serieus, je moet het zelf weten...)
Ik hoop dat ook!quote:Op zondag 5 april 2009 12:26 schreef bumbaloe het volgende:
Hmm rocka daar zit wel wat in ja, maar desalniettemin hoop ik natuurlijk dat Poezebeest morgen of overmorgen een dikke 2e streep plast
heel begrijpelijk dat je het nog niet doet, maar toch, heel dapper van je om toch maar te wachten!quote:Op zondag 5 april 2009 12:29 schreef bumbaloe het volgende:
Ik wil ook wel testen maar ik doe het lekker niet!
ja sorry ik had gepost onder mijn vriend zijn naaam....ik ben Bucko!!!!quote:Op zondag 5 april 2009 12:49 schreef bumbaloe het volgende:
Gefeliciteerd mikkel, doorschuiven naar het volgende topic dus.
ik wil niet lullig doen maar wie ben je??? Had je hier al eerder gepost??? volgens mij niet he???
overigens staat er in je profiel dat je een kerel bent![]()
ja...ik ben nog helemaal verdoofd en geloof het gewoon nog niet!!Er moet gewoon iets fout zijn gegaan met testen. Maar goed het plusje was er nog sneller dan de controle streep en heel duidelijk.....quote:Op zondag 5 april 2009 12:54 schreef bumbaloe het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeej Bucko!
Nogmaals gefeliciteerd! Hahaha.
Ik dacht al, die mikkel kennnen we toch helemaal niet!
Wat gaaf hoor. Kun je een foto posten?
Ik wil er helemaal niet inquote:Op zondag 5 april 2009 12:26 schreef bumbaloe het volgende:
Asyniur, jij staat helemaal niet in de OP! Foei! Zou je dat niet eens doen snel?
quote:Op zondag 5 april 2009 12:57 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik wil er helemaal niet in![]()
Mijn NOD is 9 april zie ticker
Uhm ja, weet niet eigenlijk...quote:
Ja maar ja maar...quote:Op zondag 5 april 2009 13:07 schreef bumbaloe het volgende:
Ja maar nu gaat toch iedereen vragen want je bent er zelf over begonnen!
HO HO!!!quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 13:15 schreef bumbaloe het volgende:
HO HO!!!
Jij bent de gene die zonodig zwanger moet raken...
de rest niet hoorWij zijn hier puur en alleen voor jou!
Ik blijf stiekem toch voor je duimen...quote:Op zondag 5 april 2009 13:18 schreef Poezebeest het volgende:Bucko, wat goed! Gefeliciteerd!
![]()
Ik denk zelf dat Rockabella gelijk heeft en het vals-positief is. Ik ga nu lekker afleiding zoeken en deze week doorkomen zonder er teveel bezig te zijn en hier te posten. Als ik vrijdag nog geen duivels heb gezien test ik opnieuw en laat ik het hier ook weten.
Ik test iig nooit meer voor mijn nod, ik maak mezelf helemaal gek, maar heb zo enorm het gevoel dat ik zwanger ben
Heel duidelijk!quote:Op zondag 5 april 2009 17:40 schreef Bucko het volgende:
zo ik heb de foto
De eerste test, is de eerste test die we s morgens hebben gedaan (al ingedroogd op de foto) en tweede is van toen we het niet geloofde en direct na het testen (dus een verse test) Ziet er toch duidelijk genoeg uit he
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Thanks, lief!!quote:
Balen meis.quote:Op maandag 6 april 2009 06:30 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Ik werd dus na een cyclus van 48 dagen ongi. Althans, errug licht... 3 dagen lang in totaal ongeveer 1 inlegkruisje vol... ook weinig tot geen ongiklachten... heel vaag...
Dus sja, maar naar de onderste lijst, want ik snap nu helemaal niks meer van mijn cyclus; weet niet wat ik moet verwachten..
ik heb dus ook een heel klein beetje bloed verloren en op mijn NOD ook een klein beetje. Ik dacht dus ook onegsteld geworden te zijn. Mara omdat het ineens weer weg was dacht ik test gewoon eens....heel wazig allemaal nog.....:)quote:Op maandag 6 april 2009 06:30 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Thanks, lief!!
Ik werd dus na een cyclus van 48 dagen ongi. Althans, errug licht... 3 dagen lang in totaal ongeveer 1 inlegkruisje vol... ook weinig tot geen ongiklachten... heel vaag...
Dus sja, maar naar de onderste lijst, want ik snap nu helemaal niks meer van mijn cyclus; weet niet wat ik moet verwachten..
Cisco, succes komende week!! Veel plezier met klussen en tot volgend weekend!!
Hier ook,gezellig samen wachten? (en er niet aan denken.hoe ga ik dat doenquote:Op maandag 6 april 2009 07:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb weer op het wachtbankje plaatsgenomen. Nu mijn best doen om er 2 weken niet of nauwelijks aan te denken.
ik vind het ook wel fijn dat er wat vrije dagen met veel activiteiten aankomen. Als ik mijn ovutest moet geloven is mijn NOD op de 17e en dat is ook wat dagen eerder dan verwacht, dus hopen dat het snel voorbij vliegt.quote:Op maandag 6 april 2009 11:12 schreef happyme28 het volgende:
Lekker is dat hè Guess, dat vond ik ook zo prettig van temperaturen. Ik vermoedde het al toen ik jouw schema zag. 0.2/0.3 is inderdaad normaal hoor, heb ik ook.
Het wordt gezellig druk op het wachtbankje. Pasen komt eraan dus die vrije dagen geven vast voldoende afleiding. Bij mij op mijn werk verveel ik me vaak een beetje en dan dwalen de gedachten af. Als ik het maar druk heb, is het niet zo'n probleem.
Sja, wat niet allemaal kan... maar ik zou het wel heel raar vinden, na 7 maanden... en na een heel aantal keer wel gewoon ongi geweest te zijn...quote:Op maandag 6 april 2009 09:08 schreef mijsje het volgende:
Tierrrecht stom van je lijf... kop op hoor! kan het niet het laatste restje van het ontpillen zijn?
balenquote:Op maandag 6 april 2009 21:02 schreef MinnieMin het volgende:
Wil iemand mij ook alsjeblieft op het onderste lijstje zetten? Dag 54 is bijna aangebroken, en nog steeds geen cyclus. Dus van een NOD kunnen we dan voorlopig helemaal nog niet spreken...
is aangepast hoorquote:Op maandag 6 april 2009 21:02 schreef MinnieMin het volgende:
Wil iemand mij ook alsjeblieft op het onderste lijstje zetten? Dag 54 is bijna aangebroken, en nog steeds geen cyclus. Dus van een NOD kunnen we dan voorlopig helemaal nog niet spreken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |