Heel duidelijk!quote:Op zondag 5 april 2009 17:40 schreef Bucko het volgende:
zo ik heb de foto
De eerste test, is de eerste test die we s morgens hebben gedaan (al ingedroogd op de foto) en tweede is van toen we het niet geloofde en direct na het testen (dus een verse test) Ziet er toch duidelijk genoeg uit he
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Thanks, lief!!quote:
Balen meis.quote:Op maandag 6 april 2009 06:30 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Ik werd dus na een cyclus van 48 dagen ongi. Althans, errug licht... 3 dagen lang in totaal ongeveer 1 inlegkruisje vol... ook weinig tot geen ongiklachten... heel vaag...
Dus sja, maar naar de onderste lijst, want ik snap nu helemaal niks meer van mijn cyclus; weet niet wat ik moet verwachten..
ik heb dus ook een heel klein beetje bloed verloren en op mijn NOD ook een klein beetje. Ik dacht dus ook onegsteld geworden te zijn. Mara omdat het ineens weer weg was dacht ik test gewoon eens....heel wazig allemaal nog.....:)quote:Op maandag 6 april 2009 06:30 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Thanks, lief!!
Ik werd dus na een cyclus van 48 dagen ongi. Althans, errug licht... 3 dagen lang in totaal ongeveer 1 inlegkruisje vol... ook weinig tot geen ongiklachten... heel vaag...
Dus sja, maar naar de onderste lijst, want ik snap nu helemaal niks meer van mijn cyclus; weet niet wat ik moet verwachten..
Cisco, succes komende week!! Veel plezier met klussen en tot volgend weekend!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |