Foutje, aangepastquote:Op donderdag 2 april 2009 21:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Als ik iemand aanklik kom ik bij mijn eigen profiel wijzigen uit ?
Hoe sprak hij het uit dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Michiels uitspraak van youtube... is die nieuwOf spreek ik 't verkeerd met 'joetsjoep' uit ofzo
Kristel is best leukquote:Op donderdag 2 april 2009 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Leuk filmpje over Kristel als nieuwe Uruzgan.FM-jock:
Mag ik uit de stats?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Het werkt![]()
![]()
Oh, en ik luister niet uiteraard
* Againzender slingert de TV aanquote:Op donderdag 2 april 2009 21:34 schreef borisz het volgende:
Zo de keuringsdienst kijken, het gaat over BIER.
21.55 NL3quote:Op donderdag 2 april 2009 21:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender slingert de TV aan
Morgen krijg je respijtquote:Op donderdag 2 april 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, okay! Je legt de lat wel hoog
late night sessions
we laten het gewoon confronterend erin zittenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
maar technisch is dat toch wel mogelijk?
Technisch alles mogelijkquote:Op donderdag 2 april 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
maar technisch is dat toch wel mogelijk?
Eind juni komen ze in Keulen. Even kijken of ik iemand mee krijgquote:Op donderdag 2 april 2009 21:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Super.
Oh, PSB op Lowlands misschien ?
Dan moet ik er ook nog heen, en ik wou júíst niet
Dan gaan wij toch met een afvaardiging van dit topic. Alarm mee uiteraardquote:Op donderdag 2 april 2009 21:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
Eind juni komen ze in Keulen. Even kijken of ik iemand mee krijg. Iedereen in mijn omgeving vind het te fout voor woorden
quote:
quote:Top 20 in de 3FM-reeks op 01-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.02. 089 TIM-846
Zo beter?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |