Ja die is al tijdje doodquote:Op donderdag 2 april 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
Lisa Lefteye Lopes ? Die is toch niet meer onder ons ?
Toch wel dankzij geldbeluste producers...quote:Op donderdag 2 april 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
Lisa Lefteye Lopes ? Die is toch niet meer onder ons ?
Elvis draaien ze toch ook nogquote:Op donderdag 2 april 2009 20:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Toch wel dankzij geldbeluste producers...
Ja maar daar komt niks "nieuws" van uit...quote:Op donderdag 2 april 2009 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Elvis draaien ze toch ook nog
Kijk is hoeveel remixen er afgelopen jaren gemaakt zijn van elvis zijn nummersquote:Op donderdag 2 april 2009 20:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja maar daar komt niks "nieuws" van uit...
Jij hebt een overschot aan 3FMquote:Op donderdag 2 april 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
@TT: Ah, bedankt voor de info.
Klinkt vreemd, maar ik post hier de laatste tijd juist minder... heb het te druk met stage-werkzaamheden.
Merk dat ik zelf ook minder post , ook drukker op het werk , alleen maar beter, ik luister welquote:Op donderdag 2 april 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
@TT: Ah, bedankt voor de info.
Klinkt vreemd, maar ik post hier de laatste tijd juist minder... heb het te druk met stage-werkzaamheden.
Ik zit eigenlijk al een tijdje op een nieuwe van 2pac te wachten, dat is ook al weer een tijdje geledenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja maar daar komt niks "nieuws" van uit...
* Sirolf verwacht nu een antwoord á la "De koffie! Bij de NPS is 'ie veel beter!"quote:Op donderdag 2 april 2009 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel ,wat zou er jouw inziens bij 3fm verbetert kunnen worden.
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf verwacht nu een antwoord á la "De koffie! Bij de NPS is 'ie veel beter!"
remixen ja.... Bij Little Less Conversation was er eigenlijk geen bedoeling om het uit te brengen. Totdat het een succes werd.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk is hoeveel remixen er afgelopen jaren gemaakt zijn van elvis zijn nummers
Of "minder kritische luisteraars"quote:Op donderdag 2 april 2009 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf verwacht nu een antwoord á la "De koffie! Bij de NPS is 'ie veel beter!"
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
10 jaar terug, vorige eeuw dus menschen, was 3FM inderdaad wel heel erg aan het worden als antwoord op 538. Dus zo slecht is het ook niet wat Florent gedaan heeft. Maar ja, die herhaling in de muziek, dat is er wel gekomen, en dat irriteert de continu luisterende 3FM-er.quote:Een veel gehoorde kritiek op de vernieuwde radiozender was het besluit tot horizontale programmering. 3FM zou alsmaar hetzelfde klinken; ochtend, middag en avond. En de muzikale vrijheid zou naar de achtergrond verdwijnen. Luyckx nu: “Zo compleet anders is 3FM niet geworden. We zijn niet minder alternatieve muziek gaan draaien, we staan nog altijd met onze blote voeten in de rock. Tien jaar geleden, toen waren we juist ontzettend commercieel. Als je naar een playlist van toen kijkt, zie je dat r ’n b hits domineerden. De toon, die is wel anders. De luisteraar wordt meer uitgenodigd mee te doen.”
Dat zou een verademing zijn, lekker luisteren en alles slikkenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of "minder kritische luisteraars".
tja, tijd is ook een relatief begripquote:
En maar blijven draaienquote:
En dat is met redenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Op KX draaien ze dat gelukkig niet
ik ben geen fan van het nieuwe werk van U2, dus ik was ook erg blij dat die singles zo snel achter elkaar kwamen, dan hoorde je in ieder geval niet vier maanden hetzelfdequote:Op donderdag 2 april 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En maar blijven draaien.
U2 deed dat veel beter met de komst van hun nieuwe album. Twee singles vrij vlot achter elkaar. Dan irriteert een hit ook veel minder. Adele komt echt m'n strot uit door het compleet kapotdraaien van dit nummer![]()
![]()
. Als iemand die vaak wil horen, draait ie 'm maar zelf in iTunes ofzo, maar dat hoeft niet continu op 3FM.
Precies. Dan is 't voor niemand vervelendquote:Op donderdag 2 april 2009 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben geen fan van het nieuwe werk van U2, dus ik was ook erg blij dat die singles zo snel achter elkaar kwamen, dan hoorde je in ieder geval niet vier maanden hetzelfde
Ja helaas wel, ik ben helaas niet van die categoriequote:Op donderdag 2 april 2009 20:28 schreef Againzender het volgende:
Overigens:
[..]
10 jaar terug, vorige eeuw dus menschen, was 3FM inderdaad wel heel erg aan het worden als antwoord op 538. Dus zo slecht is het ook niet wat Florent gedaan heeft. Maar ja, die herhaling in de muziek, dat is er wel gekomen, en dat irriteert de continu luisterende 3FM-er.
Maar ja, die leveren niet de meeste reclame inkomsten op.... de muziekbehangers horen het graag, en dat is een erg grote groep...
Vaak pas het 3de uurquote:Op donderdag 2 april 2009 20:33 schreef -Hans- het volgende:
Yes! Röyksopp – Happy Up Here is nog niet geweest.
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Eindelijk heeft iemand de hoofdprijs in Deal Or No Deal gewonnen.![]()
![]()
Nu kan ik gelukkig slapen.
Vind de clip nog het leukste gedaanquote:Op donderdag 2 april 2009 20:37 schreef Againzender het volgende:
En zoals mijn moeder destijds al zei: wat een leuke muziek, en wat een leuke clip, en Buddy Holly
Ja, en als je dat maar vaak genoeg doet dan krijg je vanzelf een overkill aan nieuwe U2 singles. Het hoeft dus geen voordeel te zijn. Maar zal eerlijk zeggen dat ik dat liever heb dan een plaat uitbrengen en wachten tot deze helemaal is uitgemolken en daarna met een nieuwe single te komen. Overigens vind ik dat 3FM wel eens wat sneller mag reageren met het minderen van een plaat. Adele is deze week al 10x gedraaid en dat vind ik vrij veel voor een plaat die al bijna 250x op 3FM te horen is geweest. Maar ja, het is nog altijd een hit he in de Top 50..quote:Op donderdag 2 april 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En maar blijven draaien.
U2 deed dat veel beter met de komst van hun nieuwe album. Twee singles vrij vlot achter elkaar. Dan irriteert een hit ook veel minder. Adele komt echt m'n strot uit door het compleet kapotdraaien van dit nummer![]()
![]()
. Als iemand die vaak wil horen, draait ie 'm maar zelf in iTunes ofzo, maar dat hoeft niet continu op 3FM.
Ik vond die nieuwe niets aan.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom nou de oude single draaien
ja, dat blijft een topper idd, maar het nummer zelf is ook gewoon erg goedquote:Op donderdag 2 april 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind de clip nog het leukste gedaan
Ik hoor hem anders wel elke nacht om 4:15.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij heeft een nieuwe single uit die in de dag/avondprogrammering nog weinig voorbij is gekomen. Draai die dan.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je gebruikte de verkeerde PI
U2 is wel de groep waarvan de meeste verschillende nummers worden gedraaid, zag ik op sirolfs site.dus aan afwisseling geen gebrekquote:Op donderdag 2 april 2009 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, en als je dat maar vaak genoeg doet dan krijg je vanzelf een overkill aan nieuwe U2 singles. Het hoeft dus geen voordeel te zijn.
Da's de nachtprogrammeringquote:Op donderdag 2 april 2009 20:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoor hem anders wel elke nacht om 4:15.
Een hit in de top50 heb je deze dagen als je 500 keer bent gedownload, dus omdat er een paar honderd gekken zijn die graag Adele horen zitten wij er mee opgescheept.Die single van Powned was 4000 keer gedownload en kwam op 1 binnen vorige week, de nummer 2 Lady Gaga was maar 500 keer of zoiets gedownloadquote:Op donderdag 2 april 2009 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar ja, het is nog altijd een hit he in de Top 50..
Dat vond ik idd een schokkende openbaringquote:Op donderdag 2 april 2009 20:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een hit in de top50 heb je deze dagen als je 500 keer bent gedownload, dus omdat er een paar honderd gekken zijn die graag Adele horen zitten wij er mee opgescheept.Die single van Powned was 4000 keer gedownload en kwam op 1 binnen vorige week, de nummer 2 Lady Gaga was maar 500 keer of zoiets gedownload
wat als het wel gedraaid wordt , ga je dan in je blote reet buiten een rondje rennen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat als het wel gedraaid wordt , ga je dan in je blote reet buiten een rondje rennen ?Daarom zei ik dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, het gaat er mij om dat je het snel uitbrengen van nieuwe singles als een voordeel beschouwd. Dat vind ik ook, maar ook daar zitten nadelen aan. Of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
U2 is wel de groep waarvan de meeste verschillende nummers worden gedraaid, zag ik op sirolfs site.dus aan afwisseling geen gebrek. Het is minder als een artiest in die lijst laag staat en in de lijst van meest gedraaide nummers juist hoog. Dan is de irritatiefactor snel hoger
.
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:45 schreef MichielV het volgende:
Of kennen jullie een andere zender waar luisteraars in 2 jaar tijd al 1380 topics over vol hebben geluld?
Top Michiel dat je tijdens je uitzending 'even' de tijd neemt om op de 'discussie' hier in te gaan!quote:Op donderdag 2 april 2009 20:45 schreef MichielV het volgende:
Ik kan lastig meediscussieren tijdens een uitzending in een echt gesprek, maar wil nog wel ff roepen dat het vergelijken met luistercijfers van tien jaar geleden echt compleet kansloos is. De markt was toen zo extreem anders!
Vergelijk de cijfers met het begin van Florent's werk hier, vervolgens met die van het vertrek van Rob en Ruud en dan met nu.
Florent is echt geen god en ik ga niet al zijn maatregelen verheerlijken, maar feit is dat 3FM voor het eerst sinds ooit als een stoer merk te boek staat onder jongeren en nog steeds een heel erg beduidend ander geluid heeft dan de concurrentie.
De rotatie van hits is hier ECHT vele malen lager dan bij anderen (ik kan het weten, heb aan de overkant gewerkt) en nog steeds is 1 op de 3 platen die je hier hoort een plaat die ALLEEN op 3 gedraaid wordt.
Niet alles is altijd even tof, maar ik ben er echt trots op bij een zender te werken die in de huidige tijden nog zo eigenwijs is als 3FM.
Of kennen jullie een andere zender waar luisteraars in 2 jaar tijd al 1380 topics over vol hebben geluld?
Sorry maar een zender die overtuigend voorstander is van Alain Clark kan ik al niet stoer noemen. Evenals een winnares van het commerciële Idols die toevallig wordt gedraaid omdat er een paar gitaarsnaren in zitten.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:45 schreef MichielV het volgende:
Florent is echt geen god en ik ga niet al zijn maatregelen verheerlijken, maar feit is dat 3FM voor het eerst sinds ooit als een stoer merk te boek staat onder jongeren en nog steeds een heel erg beduidend ander geluid heeft dan de concurrentie.
Ok hier kan ik het wel mee eens zijn, 3fm is voor veel platen een opstap geweest naar een hit. Zoals recent nog Ayo Technology... ok een kutplaat maar wel een hit.quote:De rotatie van hits is hier ECHT vele malen lager dan bij anderen (ik kan het weten, heb aan de overkant gewerkt) en nog steeds is 1 op de 3 platen die je hier hoort een plaat die ALLEEN op 3 gedraaid wordt.
Ik zou zo met je willen ruilenquote:Niet alles is altijd even tof, maar ik ben er echt trots op bij een zender te werken die in de huidige tijden nog zo eigenwijs is als 3FM.
Maar wij hebben dan ook geen levenquote:Of kennen jullie een andere zender waar luisteraars in 2 jaar tijd al 1380 topics over vol hebben geluld?
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:56 schreef Againzender het volgende:
o ja, ik ga even het vuilnis buiten zetten, dat heeft niets met de muziek te maken, maar die LUCHT he
die jongen heb je niet zo maar plat in een discussie volgens mijquote:Op donderdag 2 april 2009 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Lees de reactie van Veenstra, maar hoe moet je daar nou weer op reageren met zo'n slotzin![]()
jij heb in je eentje al een topic of (44815/301) = 149 vol gelultquote:Op donderdag 2 april 2009 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Lees de reactie van Veenstra, maar hoe moet je daar nou weer op reageren met zo'n slotzin![]()
Hij loopt in elk geval niet weg voor de discussie en dat is natuurlijk wel top. Dat van de luistercijfers wil ik toch eens checkenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:57 schreef Againzender het volgende:
die jongen heb je niet zo maar plat in een discussie volgens mij
Die heeft vast de workshop hoe vang ik een rat gedaanquote:Op donderdag 2 april 2009 20:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
die jongen heb je niet zo maar plat in een discussie volgens mij
Er is veel online terug te vinden van de laatste 10 jaarquote:Op donderdag 2 april 2009 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij loopt in elk geval niet weg voor de discussie en dat is natuurlijk wel top. Dat van de luistercijfers wil ik toch eens checken
Ik wil het allemaal niet weten geloof ikquote:Op donderdag 2 april 2009 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
jij heb in je eentje al een topic of (44815/301) = 149 vol gelult
Hier van de week ook een stinkbommetje erin, hele week in stinkende bus gezetenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moet je die incidenten met buschauffeurs (hoe erg ook!) eigenlijk nog wel tijdens het nieuws noemenIk krijg bijna 't idee dat het daardoor alleen maar meer wordt
.
Jup! hele poos terug al wat lopen neuzen op o.a. radio.nl en dat is leuk want dan kan je goed zien hoe de programmering is veranderd in de loop der jaren. Duidelijk VEEL meer dance.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er is veel online terug te vinden van de laatste 10 jaar.
Bleghquote:Op donderdag 2 april 2009 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier van de week ook een stinkbommetje erin, hele week in stinkende bus gezeten
He, hij is de Stem van 3FM, het is zijn baan dat aan te kondigenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, prijsvragen/kaarten weggeven is tegenwoordig ook zo overdreven veel op 3FM. Vooral Corton moet daar écht eens mee ophouden of in elk geval behóórlijk verminderen. Die lult al zoveel in z'n programma.
ja, viel mij net ook opquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
He, hij is de Stem van 3FM, het is zijn baan dat aan te kondigen
Ik vind deze SIA best lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze plaat is bijna net zo eng als Duffy.
Ze kan veul beter. Dat bewijst Breathe Me![]()
![]()
.
Tegen het einde gaat 't wel. Het begin klinkt zo geforceerd met die rare overgangetjes in haar stem.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik vind deze SIA best lekker eigenlijk.
Jij kent geen middenweg in je meningen, of het is helemaal goed of helemaal foutquote:Op donderdag 2 april 2009 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tegen het einde gaat 't wel. Het begin klinkt zo geforceerd met die rare overgangetjes in haar stem.
ik heb hem vorig jaar mei dan ook bij Michiel aangekondigd met dat mottoquote:
Dat houdt 't overzichtelijk.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij kent geen middenweg in je meningen, of het is helemaal goed of helemaal fout
Welkom terugquote:Op donderdag 2 april 2009 21:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Sorry, SpeedTouch lag weer te etteren.
Sinds vorige maand word ik gedekt door mijn laptop, ik kan nog altijd uitwijken.
Bij jou ook al al? Heb de zaak weer aan de praat nu, maar was een gebed-zonder-end zowat deze keerquote:
Toen ik met FOK! begon, was het bij UPC ook prijsschieten, al dan niet met spooknota's.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij jou ook al al? Heb de zaak weer aan de praat nu, maar was een gebed-zonder-end zowat deze keer
Dat is puur toeval.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Op de plek van de stem ja; niet in z'n eigen programma
.
Hij rekt prijsvragen veeeel te lang. Hij laat luisteraars meer dan een uur sms'en voor een paar kaartjes en gaat in dat uur een keer of vijf roepen dat band X of Y binnenkort daar optreedt en je kaarten kunt winnen door te sms'en. Dat er mensen zijn die daarvoor luisteren okay, maar het overgrote deel luistert voor de muziek.quote:
Waaruitquote:Op donderdag 2 april 2009 21:30 schreef borisz het volgende:
Internet doet het weer, Hetnet lag eruit.
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De stekker lag uit het net
Blijft een topnummer op een snikhete zomeravond met naderend onweer in de vertequote:
Ik kwam nog een terechte klacht van je tegenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:30 schreef borisz het volgende:
Internet doet het weer, Hetnet lag eruit.
Het werktquote:Top 20 in de 3FM-reeks op 01-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 162 -Hans-
02. 089 TIM-846
03. 076 cosmick
04. 074 Stefstuntpiloot
05. 072 Roel_Jewel
06. 049 naatje_1
07. 042 morpheus_at_work
08. 040 muisje-eliza
09. 031 themauster
10. 028 Ofyles2
11. 027 Marc63
12. 022 Sirolf
13. 019 Timo20
14. 018 cheese.
15. 018 TheZapster
16. 016 DiedjeeJ
17. 015 Piles
18. 014 MarijeH
19. 013 3FMaster
20. 012 ThunderChild
Reeks-statistieken!
Cool dagstatsquote:Op donderdag 2 april 2009 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Het werkt![]()
![]()
Oh, en ik luister niet uiteraard
welke ?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik kwam nog een terechte klacht van je tegen
Als ik iemand aanklik kom ik bij mijn eigen profiel wijzigen uit ?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Het werkt![]()
![]()
Ik krijg zo langzamerhand het idee, dat het bij mij aan de provider ligt. Speedtouchs derde lampje knippert 2/3 van de dag.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Sorry, SpeedTouch lag weer te etteren.
Sinds vorige maand word ik gedekt door mijn laptop, ik kan nog altijd uitwijken.
Foutje, aangepastquote:Op donderdag 2 april 2009 21:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Als ik iemand aanklik kom ik bij mijn eigen profiel wijzigen uit ?
Hoe sprak hij het uit dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Michiels uitspraak van youtube... is die nieuwOf spreek ik 't verkeerd met 'joetsjoep' uit ofzo
Kristel is best leukquote:Op donderdag 2 april 2009 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Leuk filmpje over Kristel als nieuwe Uruzgan.FM-jock:
Mag ik uit de stats?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Het werkt![]()
![]()
* Againzender slingert de TV aanquote:Op donderdag 2 april 2009 21:34 schreef borisz het volgende:
Zo de keuringsdienst kijken, het gaat over BIER.
21.55 NL3quote:Op donderdag 2 april 2009 21:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender slingert de TV aan
Morgen krijg je respijtquote:Op donderdag 2 april 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, okay! Je legt de lat wel hoog
late night sessions
we laten het gewoon confronterend erin zittenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
maar technisch is dat toch wel mogelijk?
Technisch alles mogelijkquote:Op donderdag 2 april 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
maar technisch is dat toch wel mogelijk?
Eind juni komen ze in Keulen. Even kijken of ik iemand mee krijgquote:Op donderdag 2 april 2009 21:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Super.
Oh, PSB op Lowlands misschien ?
Dan moet ik er ook nog heen, en ik wou júíst niet
Dan gaan wij toch met een afvaardiging van dit topic. Alarm mee uiteraardquote:Op donderdag 2 april 2009 21:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
Eind juni komen ze in Keulen. Even kijken of ik iemand mee krijg. Iedereen in mijn omgeving vind het te fout voor woorden
quote:
quote:Top 20 in de 3FM-reeks op 01-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.02. 089 TIM-846
Zo beter?![]()
![]()
Heeft Lewis toch zelf veroorzaakt, begreep ik ?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:44 schreef -Hans- het volgende:
Fantastisch hoor.. Diskwalificatie voor Mclaren... De messen voor het komend raceweekend zijn weer geslepen. Dit gaat een RAMP-seizoen worden voor McLaren
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan gaan wij toch met een afvaardiging van dit topic. Alarm mee uiteraard
richtlijnen zijn niet eenduidig jammer genoeg.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Heeft Lewis toch zelf veroorzaakt, begreep ik ?
Wat heeft zoontje van Ekdom hier nou weer mee te makenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:44 schreef Susi het volgende:
[..]
In opdracht van het team, maar handig is het nietquote:Op donderdag 2 april 2009 21:44 schreef Susi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat heeft zoontje van Ekdom hier nou weer mee te maken
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoi marc !quote:Op donderdag 2 april 2009 21:53 schreef Marc63 het volgende:
Was ik nog net op tijd om Gaslight Anthem te horen
Hier in de buurt werd al weer volop ge-bbqt vandaagquote:Op donderdag 2 april 2009 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Bijna 13 graden buiten, gruwelijk!
quote:Op donderdag 2 april 2009 21:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hier in de buurt werd al weer volop ge-bbqt vandaag
Serieus ?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die zijn er snel bijquote:Op donderdag 2 april 2009 21:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met de huisgenoten hebben we vandaag ook maar besloten dat we snel een bbq aan moeten schaffen.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]kan niet wachten op de eerste straat bbq van de zomer
Vertelvertel!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:07 schreef Brennel het volgende:
Wauw, ben nog steeds bij aan het komen van een hevige lachbui net
Dquote:Op donderdag 2 april 2009 22:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik los je wel af, weltrusten!
![]()
Hallo!
Ik ga me er ook zo ene pakken denk ik. Het verdriet dat m'n clubje vandaag is opgeheven proberen weg te drinken...quote:Op donderdag 2 april 2009 22:18 schreef borisz het volgende:
Maar wel een biertje open getrokken door de keuringsdienst aflevering.
Nee, geen mop, maar ik had net op msn met iemand heel erg last van typfouten, waardoor er heel aparte woorden en zelfs zinnen ontstonden. En omdat ik toch al melig was, mede door het mooie weer, heb ik mezelf smakelijk uigelachenquote:
Nou, proost dan maar!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:18 schreef borisz het volgende:
Jij ook!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:20 schreef LeonH het volgende:
Ik ga me er ook zo ene pakken denk ik. Het verdriet dat m'n clubje vandaag is opgeheven proberen weg te drinken...
Mzzl !quote:Op donderdag 2 april 2009 22:01 schreef MichielV het volgende:
Woest genoegen, tot morgen!
Hehehe!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:20 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, geen mop, maar ik had net op msn met iemand heel erg last van typfouten, waardoor er heel aparte woorden en zelfs zinnen ontstonden. En omdat ik toch al melig was, mede door het mooie weer, heb ik mezelf smakelijk uigelachen
Gans! Ja, heb heerrrrlijk op 't balkon gezeten vandaagquote:Op donderdag 2 april 2009 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
DiedjeeJ, gast ! wat een weer niet?!
Ik wijn, bij gebrek aan bierquote:Op donderdag 2 april 2009 22:18 schreef borisz het volgende:
Lucky you! heb ook menig student buiten zien zitten met een potje bier en genietend van de zon. Hoe kud is het dan dat je daar dan loopt met een winterjas... grom!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Gans! Ja, heb heerrrrlijk op 't balkon gezeten vandaag!
Damn, weer wat geleerd. Thanks borisz!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Horror is Angst, dus horrors is angsten.
Jij kent ze dus al?! moet zeggen dat het begin wel leuk klinkt, maar het is nu een beetje saai aan het worden.. Vrij zwaar klinkt ditquote:Op donderdag 2 april 2009 22:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, ik heb 't twee jaar geleden ooit eens 'gekocht'.
Kon er niet echt aan wennen.
Ik water, terwijl ik ook best een pilsje lust. Nah, hou het wel bij waterquote:Op donderdag 2 april 2009 22:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik wijn, bij gebrek aan bier.
Leuke aflevering was het!
Vast een horror film!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:28 schreef cosmick het volgende:
Die meeslepende geluiden zijn wel komisch. Al lijjkt het net of er een film op de achtergrond meespeelt.
Ja, dan doe je toch iets verkeerd....quote:Op donderdag 2 april 2009 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lucky you! heb ook menig student buiten zien zitten met een potje bier en genietend van de zon. Hoe kud is het dan dat je daar dan loopt met een winterjas... grom!
Ja, inderdaad. Niet echt muziek om gezellig in de auto naar je werk te draaien.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij kent ze dus al?! moet zeggen dat het begin wel leuk klinkt, maar het is nu een beetje saai aan het worden.. Vrij zwaar klinkt dit.
Whehehe!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Niet echt muziek om gezellig in de auto naar je werk te draaien.
Dan weet je zeker dat het een kutdag wordt.
Cos, rustig aan man!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:31 schreef cosmick het volgende:
Damn! De muziek gaat automatisch harder en harder hier. En de wijn vloeit rijkelijk!
Ook te vaag voor mij hoor! hoor toch liever 10.000 nights van Alphabeat, ofzo. Dat is tenminste een beetje toegankelijke muziek.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:31 schreef Brennel het volgende:
Jeutje mina, als ik nog niet moe was, werd ik dat nu wel.
Voor 2 minuutjes is het leuk, maar daarna mag het wel weer uit van mij.
Ach Hans, haha!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook te vaag voor mij hoor! hoor toch liever 10.000 nights van Alphabeat, ofzo. Dat is tenminste een beetje toegankelijke muziek..
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wooooooooooow!!!!!!!!
Dat was fijn.
Hehe. D'r komen nog wel meer mooie dagen aanquote:Op donderdag 2 april 2009 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, zwaar klote.. Naja, verder waren de dames wel leuk *zucht*
Mwah, luister wel vaker dit soort muziek.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]. En dit dan?! het gaat van vaag naar wel heeeeeeeeel vaag..
Jup! morgen zeer vroeg vrij dus dan maar even extra genietenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehe. D'r komen nog wel meer mooie dagen aan!
The pony's? Zou kunnen zeggen dat ik al hun platen heb, maar dan zou ik liegenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mwah, luister wel vaker dit soort muziek.
Ken je The Ponys? Van hun hit "let's kill ourselves"?
Ook heerlijk.
heb jij een 10 uren contractquote:Op donderdag 2 april 2009 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! morgen zeer vroeg vrij dus dan maar even extra genieten
Qua effectieve slaapuren deze week zou ik zeggen ja, maar het zijn er wel wat meerquote:Op donderdag 2 april 2009 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb jij een 10 uren contract
Ik denk dat je heel aardig in de buurt zitquote:Op donderdag 2 april 2009 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb jij een 10 uren contract
Ligt eraan wat voor soort mensen er komen. Als het mensen zijn die U2 luisteren of die Pokerface-crap.. dan lijkt me het niet geschikt hehe.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
The pony's? Zou kunnen zeggen dat ik al hun platen heb, maar dan zou ik liegen. Zou je het adviseren tijdens een verjaardagsfeestje of is het daar te "zwaar" voor?
Hoe laat start jij vaak, want je post zo vaak dat je smiddags in bad gaat liggen, dat ik er jaloers op wordquote:Op donderdag 2 april 2009 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Qua effectieve slaapuren deze week zou ik zeggen ja, maar het zijn er wel wat meer
Zit het nu voor het eerst te luisteren, maar..... ik zal eerlijk zeggen dat het wel goed klinkt ! Qua stemgeluid vind ik het niet heel bijzonder, maar de gitaar is wel vet en lekker up-tempo ook. De tekst (heerlijke maandagochtend plaat!) blijft ook wel hangenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor soort mensen er komen. Als het mensen zijn die U2 luisteren of die Pokerface-crap.. dan lijkt me het niet geschikt hehe.
Luister maar eens anders.
Aanstekelijke gitaar man, hotdaaaymn!!
Nou, ik lees ook wel eens dat ie 's middags gaat stofzuigenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe laat start jij vaak, want je post zo vaak dat je smiddags in bad gaat liggen, dat ik er jaloers op word
Vroeg genoeg vrij om idd lekker op tijd in bad te kunnen gaan liggenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe laat start jij vaak, want je post zo vaak dat je smiddags in bad gaat liggen, dat ik er jaloers op word
Maar werk je niet thuis?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vroeg genoeg vrij om idd lekker op tijd in bad te kunnen gaan liggen. Morgen maar eens lekker buiten in de tuin werken/genieten
Oeh! dit is trouwens zo'n toffe plaat.
Ja, ook dat moet gebeuren.. Als dat Claudia mens begin vind ik het vaak een mooi moment omquote:Op donderdag 2 april 2009 22:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, ik lees ook wel eens dat ie 's middags gaat stofzuigen.
De loopafstand tussen de koffie automaten is gelukkig wel wat korterquote:Op donderdag 2 april 2009 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans heeft werkdagen van 8 minuten, volgens mij.
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De loopafstand tussen de koffie automaten is gelukkig wel wat korter
Ja eens, schitterend nummer, wonderschoonquote:Op donderdag 2 april 2009 22:54 schreef LeonH het volgende:
Snow Patrol schoonheid van de bovenste plank!
Wat hoop ik zo dat dit de afsluiter wordt zeg!
Ik schaam mij af en toe voor Nederlanders die engels denken te sprekenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:58 schreef borisz het volgende:
Ik wil nog evenop Balkenende, ik zag hem vanavond bij de BBC en CNN........ Zijn Engels
, hij ging zelfs Nederlandse spreekwoorden letterlijk vertalen
.
Meen je dat echt?!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja eens, schitterend nummer, wonderschoon.
I hate you very welcome.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:58 schreef borisz het volgende:
Ik wil nog evenop Balkenende, ik zag hem vanavond bij de BBC en CNN........ Zijn Engels
.
Had jij wat anders verwacht dan van die man?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:58 schreef borisz het volgende:
.
cos!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja eens, schitterend nummer, wonderschoon.
Ietsjes beter Engelsquote:Op donderdag 2 april 2009 23:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Had jij wat anders verwacht dan van die man?
Wow! dat klinkt als een zeer interessant stukje techniek !quote:Op donderdag 2 april 2009 23:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, geweldig! M'n radio ging automatisch uit, en er startte een mp3'tje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |