Omdat ik helemaal niet heb gezien dat jij je hebt voorgesteld!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:38 schreef Pien85 het volgende:
Zeg, KG... waarom kreeg ik geen diepte interview toen ik me hier had voorgesteld?
omdat je het waard bentquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:38 schreef Pien85 het volgende:
Zeg, KG... waarom kreeg ik geen diepte interview toen ik me hier had voorgesteld?
Nou ik had me dus voorgesteldquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Omdat ik helemaal niet heb gezien dat jij je hebt voorgesteld!
Je zei gewoon opeens hallo
Ik moet om 3 uur werken, ik ga nu stukje hardlopenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:57 schreef Nijns het volgende:
Even een check: wie van jullie is vandaag (grotendeels) gewoon lekker thuis en kan dus buiten in de zon? En wie van jullie zit gewoon de hele dag binnen te werken?
quote:
Link?quote:
Loopse! Neem je 17 mei je gitaar mee?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet om 3 uur werken, ik ga nu stukje hardlopen
Dan moet ik een miljoen topics terug gaan zoekenquote:
Oh okquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij ijlt... zal wel door de koorts komen!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan moet ik een miljoen topics terug gaan zoeken
Ja, dat wel! *neemt een slokje*quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
lust je wel thee? want daar gaat dit topic ook overal proberen we dat op de achtergrond te houden
Haha, dat is waarquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lust ook helemaal geen koffie... maar het is ook de Koffie & Thee-slowchat, alleen KTSC klinkt minder tof dan KSC.
Ik doe de inkoop en innovatie van trainingsmaterialen bij een training- en adviesbureau. NH schiphol airport zit ook in Hoofddorpquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat doe je in Hoofddorp? Heb daar nog een maandje op Best Western Amsterdam Airport gezeten (ja in hoofddorp en niet amsterdam)
En breng je ook koffie rond als Theedame?
En je bent potverdorie al 2 topics hier, nu moet ik nog een topic doorzoeken
Zelf een eigen koffie/thee SC gestart
Potjandorie.. ik verwacht ergens een levensverhaal staat er alleen dat je bang bent om paarden een bit in te doen
dankje voor de coverupquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij ijlt... zal wel door de koorts komen!
Voel je je al wat beter?quote:
Ik word wakker met een irritante hoest en een beetje lichthoofdig. hopelijk ben ik maandag beter.quote:
Ooh, dat gaat helemaal goedkomen! Zeker als je vriendin je lekker komt verzorgenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik word wakker met een irritante hoest en een beetje lichthoofdig. hopelijk ben ik maandag beter.![]()
Straks even wat hoest medicijn weer innemen. Daarnaast komt mn vriendin op ziekenbezoek.![]()
Ironische is dat ik het van haar heb gekregen.
Mannen op teenslippersquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nog even en dan worden mn nieuwe teenslippers bezorgd!!!!![]()
![]()
![]()
Had je iets vroeger op moeten staan, was je mij tegen gekomenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:01 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb zojuist de eerste vrouw in rokje van de dag gespot
Dat heb ik dan weer gemistquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Had je iets vroeger op moeten staan, was je mij tegen gekomen
pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Had je iets vroeger op moeten staan, was je mij tegen gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |