Euh, ik ben op mijn werk, niet echt in de gelegenheid om een foto te maken.. Geloof me maar voor een keertje op mijn woord..quote:
Moet maar danquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Euh, ik ben op mijn werk, niet echt in de gelegenheid om een foto te maken.. Geloof me maar voor een keertje op mijn woord..
Bovendien ben ik niet zo slank als jij Pien, dus echt een feest is het nietquote:
Neem jij dan een verlengsnoer mee?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Loopse! Neem je 17 mei je gitaar mee?
En ook al geen foto's in je foboquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bovendien ben ik niet zo slank als jij Pien, dus echt een feest is het niet
Ik ga eventjes lunchen!tot zo!
Dat gaat goedkomen!quote:
Lekker buiten op terras eten?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ooh, dat gaat helemaal goedkomen! Zeker als je vriendin je lekker komt verzorgen![]()
Ik hoop dat het wat warm blijft, ik ga lekker met mijn lief uit eten vanavond
Nou, dat hoop ik maar ik schat zo dat ik daar pas tegen 8en ben. Vandaar dat ik hoop dat de warmte/het zonnetje een beetje blijft hangenquote:
Ah, wat is de buit?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, leuke dingen gekocht bij de Blokker
Een elektrische peper- en een elektrische zoutmolen (met lampjequote:Op vrijdag 3 april 2009 12:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, wat is de buit?
(altijd leuk, nieuwe spullen..!)
Zonder versterker gaat toch ook wel? Tis maar een klein publiekquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neem jij dan een verlengsnoer mee?
Dat is ook lekkerquote:
Waarom zou je licht willen in je pepermolen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een elektrische peper- en een elektrische zoutmolen (met lampje) en een kookboekenstandaard
Voetenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zonder versterker gaat toch ook wel? Tis maar een klein publiek
En Pien:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:
Ik vind voeten een beetje engquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Iets mis met je eigen voeten ofzo? Het is uit
Ik zie je niet op mn balkon hoorquote:
Dan kan je zien waar je het miktquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:44 schreef Pien85 het volgende:
Waarom zou je licht willen in je pepermolen?
Hehe okquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan je zien waar je het mikt
En het is leuk speelgoed
WMzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |