Neen, een select groepje bazen, waaronder ikzelf, gebruikt het nog steeds.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:17 schreef Fipomacher het volgende:
Jezus, ik dacht dat IE5 al lang uitgestorven was
Graagquote:Op donderdag 2 april 2009 19:16 schreef TheYoung1 het volgende:
Biertje?
Dan zit ik op een bazen school, want al die Computers van leraren in het lokaal hebben nog IE5quote:Op donderdag 2 april 2009 19:18 schreef De_Jostiband het volgende:
[..]
Neen, een select groepje bazen, waaronder ikzelf, gebruikt het nog steeds.
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dan zit ik op een bazen vmbo school, want al die Computers van leraren in het lokaal hebben nog IE5
quote:
* mikt een koel koud blik goudgeel goed richting Drizzt *quote:
Ik wel. Je bent van je drie-wieler gevallen!!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:22 schreef Pakspul het volgende:
Lief dagboek,
Je raad nooit wat mij vandaag is overkomen.
Eurh... neen... ben al jaren een tevreden gebruiker van Windows 2000 waar IE5 standaard in zit.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:22 schreef KermitKikker het volgende:
TS heeft speciaal IE5 gedownload zodat ie er fijn een faalhazen klaagbaak topic over kon maken!
[ afbeelding ]
Faalhaas!
Oke, maar dan nog, Windows 2000?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:24 schreef De_Jostiband het volgende:
[..]
Eurh... neen... ben al jaren een tevreden gebruiker van Windows 2000 waar IE5 standaard in zit.
[ afbeelding ]
Ja, echt een perfect besturingssysteem en ook heel goed om mee te gamen.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:26 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Oke, maar dan nog, Windows 2000?
Waarom zou je upgraden als het nog prima draait.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:26 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Oke, maar dan nog, Windows 2000?
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:32 schreef De_Jostiband het volgende:
[..]
Ik game er elke dag mee, Pacman, Pong en Bejeweled gaan echt vlotjes!
quote:
Heb nog wel een systeem met Win 3.11 erop.quote:
Heb je zo een kutnaam dat het weggesmeerd moest worden?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:24 schreef De_Jostiband het volgende:
[..]
Eurh... neen... ben al jaren een tevreden gebruiker van Windows 2000 waar IE5 standaard in zit.
[ afbeelding ]
ik eentje met vistaquote:Op donderdag 2 april 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb nog wel een systeem met Win 3.11 erop.
Yep. Onvoorstelbaar, maar waar.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:39 schreef miodzio het volgende:
Het schijnt dat er ook nog serieus mensen bestaan die windows 98 draaien.![]()
Beter dan wat?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:16 schreef Juicyhil het volgende:
Firefox is beter.
Dan alles, zelfs beter dan neuken.quote:
Je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan alles, zelfs beter dan neuken.
Je hebt dus klaarblijkelijk nog nooit geneukt...quote:Op donderdag 2 april 2009 21:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tutut, in de FF2 tijd misschien.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als ze daar Souad zien staan word ik toch alleen maar uitgescholden voor mocro.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Heb je zo een kutnaam dat het weggesmeerd moest worden?
Moet je maar constant ouwe meuk blijven supporten dan? Zeker als het een stuk falende software als IE 5+6 betreft wat zich totaal niet aan standaarden etc houdt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:43 schreef renwan het volgende:
Ik vind het hier wel steeds kanslozer worden eigenlijk
Ouwe IE? MAGNIET!
Adblocker? MAGNIET
Foksilver? MAGNIET (binnenkort dan)
Conclusie: Danny is huillie
"Getting Mean"?quote:
p'don?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:43 schreef renwan het volgende:
Foksilver? MAGNIET (binnenkort dan)
Vanaf het moment dat de beveiligingsupdates ophouden. Voor Windows 2000 SP4 tot 31 juli 2010, dan loopt de extended support periode af. Daarna mogen de luie varkens weleens overstappen (en doen ze dat niet, dan doen ze het wel als de eerstvolgende conficker-achtige exploit uitkomt voor hun oude meuk die niet meer wordt gefixed)quote:Op donderdag 2 april 2009 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou je upgraden als het nog prima draait.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |