nou ik zei eigenlijk nog iets anders....maar dat was nog ergerquote:Op donderdag 2 april 2009 18:38 schreef Ynske het volgende:
hahahahah Stout, jij zegt wat ik dacht bij die foto
Hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer? Als t lukt hoop ik morgen lekker nog buiten te kunnen zijn.mn konijn eet weer zelf
blijkbaar smaakte mn vinger gister niet lekkerdr zit een gat in
en een tetanusprik doet best irritant pijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow geweldigquote:Op donderdag 2 april 2009 18:40 schreef Estrys het volgende:
Wat zijn jullie subtiel, ik dacht: het zou zo de zus van Cruella kunnen zijn
Ynske hoe ging het met de rompertjes?![]()
zij was degene die iemand had moeten aannemen, zij is lid van de adviescommissie en ze was het niet eens met mijn commentaar op de kandidate, die achteraf haar promovenda bleek te zijn... hoezo belangenverstrengeling?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:21 schreef Popples het volgende:
wow huup dat was dus niet leuk en word niet aangenomen dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk is het gesprek afgekapt door de decaan en blijkt dat men volledig achter mijn standpunt stond maar dat niemand er daar verder woorden aan vuil wilde maken omdat zij zo onmogelijk te overtuigen is![]()
je bedoelde toch gewoon kakteef?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:31 schreef Stout het volgende:
Ik gooide m vol...
Huup vertel eens...ben nu wel heel benieuwd. Wat een *excuse le moi* ehh truttige dame zeg die foto
zo heb ik haar ook genoemd tijdens een lunch met mn baasquote:Op donderdag 2 april 2009 18:40 schreef Estrys het volgende:
Wat zijn jullie subtiel, ik dacht: het zou zo de zus van Cruella kunnen zijn
Ynske hoe ging het met de rompertjes?![]()
nee vertelde Yvonne dat laatst niet, de tekst versie van fok word geindexeerd door google, en daar werken de spoilertags niet, geloof ikquote:Op donderdag 2 april 2009 18:46 schreef moussy het volgende:
Die spoilers zijn toch helemaal niet googleveilig?
oh nouja, anders haal ik het strakjes wel weg. De definitieve beslissing valt morgen maar informeel is hij al genomen dus, maar het leek me niet zo netjes om dit hier google-baar neer te zetten voordat de kandidaat daadwerkelijk is afgewezen maar ach.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee vertelde Yvonne dat laatst niet, de tekst versie van fok word geindexeerd door google, en daar werken de spoilertags niet, geloof ik
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:46 schreef huuphuup het volgende:
en haar dikke Duitse accent helpt niet...
je mag wel ff naast mijn 9 jarige staan ? Die is dik 150 cm.... (dus niet echt klein voor zijn leeftijdquote:Op donderdag 2 april 2009 18:47 schreef Estrys het volgende:
Het draadje achter mijn tanden was los gegaan dus ik zat vanmiddag voor het eerst sinds 12 jaar weer bij de orthodontist, zat ik daar in de wachtkamer tussen de tienjarigen met van die buitenboordbeugels en een overbeet waar een hand tussen kanzie je me zitten? en die 10-jarige van tegenwoordig zijn KLEIN, of ben ik nou gewoon veel groter, dat ze kleiner lijken of zo?
Nou dan waren het vandaag uitzonderlijk kleine daar denk ikquote:Op donderdag 2 april 2009 18:56 schreef Stout het volgende:
[..]
je mag wel ff naast mijn 9 jarige staan ? Die is dik 150 cm.... (dus niet echt klein voor zijn leeftijd)
ik ben ook 165 maar het nichtje van manlief is net zo groot als mij en die is ook 10jaar.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou dan waren het vandaag uitzonderlijk kleine daar denk ikIk ben zelf ook maar 1,65 en de meeste waren echt een kop kleiner
wel voorop bedoel je tochquote:Op donderdag 2 april 2009 19:03 schreef huuphuup het volgende:het is me eigenlijk nooit echt opgevallen hoe groot/klein de pre-pubers van nu zijn. Wel dat ze steeds dikker/molliger worden
ik dacht dat de boekentassen gewoon groot warenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:03 schreef huuphuup het volgende:het is me eigenlijk nooit echt opgevallen hoe groot/klein de pre-pubers van nu zijn. Wel dat ze steeds dikker/molliger worden
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
ik dacht dat de boekentassen gewoon groot waren
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:11 schreef Lois het volgende:
Hij moet hier gewoon nog een keer, ik heb echt de tranen in mijn ogen van het lachen Maneki![]()
[ afbeelding ]
En ik moest ook vreselijk lachen om de brandspuit van Freecel![]()
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 2 april 2009 19:36 schreef Brighteyes het volgende:VIcky komt morgenochtend langs
Zwangeschapsverlof dvd's uitwisselen. Maar nu bedacht ik me net wel dat ik dus zo 'even' het hele huis wil/moet opruimen.
Hey Saar is beter!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:38 schreef Ynske het volgende:
hahahahah Stout, jij zegt wat ik dacht bij die foto
Hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer? Als t lukt hoop ik morgen lekker nog buiten te kunnen zijn.mn konijn eet weer zelf
blijkbaar smaakte mn vinger gister niet lekkerdr zit een gat in
en een tetanusprik doet best irritant pijn!
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
Utrecht dan? Dan is het wel te doen toch?
*zichzelf schop onder kont geeft...
Ow... F belde net, die is sporten, of ik me mss ook misselijk voelde, of dat van de bami kon komen.
Dus ik 'nou... ja, ik heb wel een beetje opgeblazen, opgezette buik. Maar ze zeggen dat dat hoort.![]()
'
ja dat kan weleens helpen, dat heb ik ook wel eens gehoord van iemand.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:01 schreef huuphuup het volgende:
mn moeder begon overigens over bramensapdat dat als een trein werkt hm..
witbrood helpt ook wel eensquote:Op donderdag 2 april 2009 21:01 schreef huuphuup het volgende:
hahaha vervelend is dat hè?heb ik ook wel eens gehad in een supermarkt maar ik had toen geen ander pasje meegenomen
bij thuiskomst bleek dat mijn ex had besloten zn nieuwe gitaarversterker van de gezamenlijke rekening te pinnen... en bedankt hè
![]()
Rennies mochten wel als ik er echt last van had maar het helpt weinig merk ik, of ik heb erg veel last dat kan ook. Dus ik zoek een alternatief. maar ik denk dat ik morgen even bel naar de VKmn moeder begon overigens over bramensap
dat dat als een trein werkt hm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |