abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67652690
Game on !
pi_67652726
Ik gooide m vol...
Huup vertel eens...ben nu wel heel benieuwd. Wat een *excuse le moi* ehh truttige dame zeg die foto
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 2 april 2009 @ 18:38:51 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67652958
hahahahah Stout, jij zegt wat ik dacht bij die foto

Hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer? Als t lukt hoop ik morgen lekker nog buiten te kunnen zijn.
mn konijn eet weer zelf
blijkbaar smaakte mn vinger gister niet lekker dr zit een gat in en een tetanusprik doet best irritant pijn!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_67653010
Wat zijn jullie subtiel, ik dacht: het zou zo de zus van Cruella kunnen zijn

Ynske hoe ging het met de rompertjes?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67653027
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:38 schreef Ynske het volgende:

Hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer? Als t lukt hoop ik morgen lekker nog buiten te kunnen zijn.
mn konijn eet weer zelf
blijkbaar smaakte mn vinger gister niet lekker dr zit een gat in en een tetanusprik doet best irritant pijn!
nou ik zei eigenlijk nog iets anders....maar dat was nog erger
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 2 april 2009 @ 18:42:08 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67653048
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:40 schreef Estrys het volgende:

ow geweldig ze vind t niets, maar t ziet er zo grappig uit, zal vanaaf eens kijken voor een foto
ze doen hun werk iig goed, ze mag niet aan de wond komen, als ik er ben doet ze dat ook niet, maar voor de zekerheid als ik niet kan opletten is een stukkie stof erom best handig. aandoen is wat lastiger doordat ze rond gaat springen
maar als hij eenmaal aan is, legt ze zich er snel bij neer
Today is life -

Dale Carnegie
pi_67653084
ik zal zo eens even mijn muil raggen... we mogen zo op audientie bij de juffen van onze kids..10 minuten gesprekken. en ook al doen ze het wat mij betreft altijd prima, ik ben toch nerveus

leg nu de link naar konijn->romper.... wacht met smart op een foto
pi_67653127
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:21 schreef Popples het volgende:
wow huup dat was dus niet leuk en word niet aangenomen dus
zij was degene die iemand had moeten aannemen, zij is lid van de adviescommissie en ze was het niet eens met mijn commentaar op de kandidate, die achteraf haar promovenda bleek te zijn... hoezo belangenverstrengeling?

Stout haha, truttig sja ze is 62 hoorde ik vandaag, best redelijk geconserveerd nog wel, maar ze is gewoon echt niet aardig. Er is geen andere waarheid dan wat zij vindt en laat dat nou net binnen een academische wereld toch een behoorlijk gebrekkige houding zijn. Dus mja, vervelend om mee te werken is het lichtste wat ik erover kan zeggen

rest even onder een google-veilige spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteindelijk is het gesprek afgekapt door de decaan en blijkt dat men volledig achter mijn standpunt stond maar dat niemand er daar verder woorden aan vuil wilde maken omdat zij zo onmogelijk te overtuigen is
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2009 @ 18:45:36 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_67653149
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:31 schreef Stout het volgende:
Ik gooide m vol...
Huup vertel eens...ben nu wel heel benieuwd. Wat een *excuse le moi* ehh truttige dame zeg die foto
je bedoelde toch gewoon kakteef?

Ik ga zo maar eens even fijn werken..
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_67653178
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:40 schreef Estrys het volgende:

zo heb ik haar ook genoemd tijdens een lunch met mn baas
Hahahaha en het allerergste was dat hij het volledig met me eens was. Het is écht een kreng en ze lijkt écht op Cruella

en haar dikke Duitse accent helpt niet...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2009 @ 18:46:57 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_67653184
Die spoilers zijn toch helemaal niet googleveilig?
pi_67653186
Goed gedaan HUUP !! Eindelijk iemand met lef !!
pi_67653206
Het draadje achter mijn tanden was los gegaan dus ik zat vanmiddag voor het eerst sinds 12 jaar weer bij de orthodontist, zat ik daar in de wachtkamer tussen de tienjarigen met van die buitenboordbeugels en een overbeet waar een hand tussen kan zie je me zitten? en die 10-jarige van tegenwoordig zijn KLEIN, of ben ik nou gewoon veel groter, dat ze kleiner lijken of zo?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 2 april 2009 @ 18:48:47 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67653228
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:46 schreef moussy het volgende:
Die spoilers zijn toch helemaal niet googleveilig?
nee vertelde Yvonne dat laatst niet, de tekst versie van fok word geindexeerd door google, en daar werken de spoilertags niet, geloof ik
Today is life -

Dale Carnegie
pi_67653252
geconserveerd Huup? Volgens mij heet dat gewoon botox tegenwoordig
pi_67653356
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

nee vertelde Yvonne dat laatst niet, de tekst versie van fok word geindexeerd door google, en daar werken de spoilertags niet, geloof ik
oh nouja, anders haal ik het strakjes wel weg. De definitieve beslissing valt morgen maar informeel is hij al genomen dus, maar het leek me niet zo netjes om dit hier google-baar neer te zetten voordat de kandidaat daadwerkelijk is afgewezen maar ach.

Estrys ja ik weet het niet, ik durf dus niet zo goed naar haar te kijken
Ze draagt trouwens wel altijd vrij korte kokerrokken met een heule hoge split en van die vreselijk hoerige visnet-kousen weet je wel het is echt een karikatuur...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67653400
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:46 schreef huuphuup het volgende:

en haar dikke Duitse accent helpt niet...

pi_67653453
Nee echt hoor... haar voornaam past niet bij haar, ze zou op zn minst Helga moeten heten ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67653457
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:47 schreef Estrys het volgende:
Het draadje achter mijn tanden was los gegaan dus ik zat vanmiddag voor het eerst sinds 12 jaar weer bij de orthodontist, zat ik daar in de wachtkamer tussen de tienjarigen met van die buitenboordbeugels en een overbeet waar een hand tussen kan zie je me zitten? en die 10-jarige van tegenwoordig zijn KLEIN, of ben ik nou gewoon veel groter, dat ze kleiner lijken of zo?
je mag wel ff naast mijn 9 jarige staan ? Die is dik 150 cm.... (dus niet echt klein voor zijn leeftijd )
pi_67653525
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:56 schreef Stout het volgende:

[..]

je mag wel ff naast mijn 9 jarige staan ? Die is dik 150 cm.... (dus niet echt klein voor zijn leeftijd )
Nou dan waren het vandaag uitzonderlijk kleine daar denk ik Ik ben zelf ook maar 1,65 en de meeste waren echt een kop kleiner
pi_67653587
of die van mij is gewoon groot
In zijn klas zitten nog een paar van die lange lijsen, maar die hebben ook echt lange moeders (185-190) en vaders (200+) en dat ben ik niet echt (169 en man 193)
pi_67653591
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:58 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nou dan waren het vandaag uitzonderlijk kleine daar denk ik Ik ben zelf ook maar 1,65 en de meeste waren echt een kop kleiner
ik ben ook 165 maar het nichtje van manlief is net zo groot als mij en die is ook 10jaar.
ze krijgt ook nog een broertje of zusje hopen ze ooit. het kind woont zowat bij oma.

huup wat een verhaal, helga
mama van 3 kids!
pi_67653615
In mijn Chinese bloesem (ik heb een roze en een witte) zat vanmiddag bij thuiskomst een vlinder, dus gelijk naar binnen gegaan om mijn camera te pakken
pi_67653644
het is me eigenlijk nooit echt opgevallen hoe groot/klein de pre-pubers van nu zijn. Wel dat ze steeds dikker/molliger worden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67653740
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:03 schreef huuphuup het volgende:
het is me eigenlijk nooit echt opgevallen hoe groot/klein de pre-pubers van nu zijn. Wel dat ze steeds dikker/molliger worden
wel voorop bedoel je toch
ik meen het kinderen van 12 die al boobies hebben. wat zit er tegenwoordig in het eten.

faja wat mooi
mama van 3 kids!
  Jubileum moderator donderdag 2 april 2009 @ 19:11:15 #26
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67653922
Hij moet hier gewoon nog een keer, ik heb echt de tranen in mijn ogen van het lachen Maneki

En ik moest ook vreselijk lachen om de brandspuit van Freecel
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_67653982
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:03 schreef huuphuup het volgende:
ik dacht dat de boekentassen gewoon groot waren
pi_67654405
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:13 schreef Estrys het volgende:

[..]

ik dacht dat de boekentassen gewoon groot waren
van die tassen met pootjes!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67654529
Ik moest bij dat chinese rijtje even een paar keer lezen voor het kwartje viel... niet helemaal helder hier geloof ik
Fake it till you make it...
pi_67654627
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:11 schreef Lois het volgende:
Hij moet hier gewoon nog een keer, ik heb echt de tranen in mijn ogen van het lachen Maneki

[ afbeelding ]

En ik moest ook vreselijk lachen om de brandspuit van Freecel

Ik zie hem nu pas, geniaal
  donderdag 2 april 2009 @ 19:36:54 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67654858
VIcky komt morgenochtend langs Zwangeschapsverlof dvd's uitwisselen. Maar nu bedacht ik me net wel dat ik dus zo 'even' het hele huis wil/moet opruimen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 april 2009 @ 19:41:27 #32
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67655009
Estrys, mijn 8-jarige is ook nog maar een kop kleiner dan ik (ik ben 1.65). Nog twee maten en we kunnen elkaars schoenen aan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 2 april 2009 @ 19:46:07 #33
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67655159
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
VIcky komt morgenochtend langs Zwangeschapsverlof dvd's uitwisselen. Maar nu bedacht ik me net wel dat ik dus zo 'even' het hele huis wil/moet opruimen.
Gezellig
Oh ik moet toch echt es verhuizen!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67655439
Ja kom deze kant op
Saartje
  donderdag 2 april 2009 @ 20:12:42 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67656057
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:38 schreef Ynske het volgende:

mn konijn eet weer zelf
Hey Saar is beter!
  donderdag 2 april 2009 @ 20:13:21 #36
190853 RockabeIIa
pi_67656080
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja kom deze kant op
niet gelijk zo gek ja
  donderdag 2 april 2009 @ 20:15:37 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67656150
Utrecht dan? Dan is het wel te doen toch?

*zichzelf schop onder kont geeft...

Ow... F belde net, die is sporten, of ik me mss ook misselijk voelde, of dat van de bami kon komen.
Dus ik 'nou... ja, ik heb wel een beetje opgeblazen, opgezette buik. Maar ze zeggen dat dat hoort. '
pi_67656694
Ben house kijken ! Tot laters !
pi_67656832
quote:
Op donderdag 2 april 2009 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
Utrecht dan? Dan is het wel te doen toch?

*zichzelf schop onder kont geeft...

Ow... F belde net, die is sporten, of ik me mss ook misselijk voelde, of dat van de bami kon komen.
Dus ik 'nou... ja, ik heb wel een beetje opgeblazen, opgezette buik. Maar ze zeggen dat dat hoort. '
hahaha

baaaah ik voel me echt heel erg uncomfortable net met lief vanille vla enzo wezen halen maar echt niets helpt tegen het maagzuur bahbah
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67656842
BE
pi_67657023
Gaviscon vloeibaar werkte hier beide zwangerschappen super Huup
pi_67657083
bij mij hielp melk (maar dat is geen optie he?) en spa rood.. en gewoon rennies.
pi_67657159
melk is geen optie nee, Rennies heb ik, net weer genomen maar het maakt eigk nauwelijks verschil blegh.
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe mijn verslokundige staat tegenover andere middeltjes dan rennie. Ze was namelijk al niet ontzettend happig op die rennie-dingen. Morgen maar even bellen anders.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67657272
Nou voelde ik me net even lullig toen ik bij Halfords stond. Ik wilde pinnen met de pas van de huishoud rekening maar daar stond niet meer genoeg geld op blijkbaar dus werd mijn transactie geweigerd (ik heb nog twee andere pinpassen van andere rekeningen dus geen probleem) en dat vind ik op zich niet erg maar staan er twee jongens achter de kassa en die roepen dus samen in koor (en niet heel zachtjes ook niet) TRANSACTIE GEWEIGERD!!! zooo, weet je anders roep het nog even op straat of zo

Mijn verloskundige zei dat ik Rennies gewoon mocht nemen, zoveel je mag op de bijsluiter
pi_67657386
hahaha vervelend is dat hè? heb ik ook wel eens gehad in een supermarkt maar ik had toen geen ander pasje meegenomen bij thuiskomst bleek dat mijn ex had besloten zn nieuwe gitaarversterker van de gezamenlijke rekening te pinnen... en bedankt hè

Rennies mochten wel als ik er echt last van had maar het helpt weinig merk ik, of ik heb erg veel last dat kan ook. Dus ik zoek een alternatief. maar ik denk dat ik morgen even bel naar de VK mn moeder begon overigens over bramensap dat dat als een trein werkt hm..
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 april 2009 @ 21:11:55 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67657684
En gewoon een korstje droog brood?

Balen van dat bij de halfords Estrys!

Zooooo de boel is toonbaar! Morgen nog even een stofzuiger (en als ik heel enthousiast ben een dweil) door de toko en dan is het wmb prima.
pi_67657701
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:01 schreef huuphuup het volgende:
mn moeder begon overigens over bramensap dat dat als een trein werkt hm..
ja dat kan weleens helpen, dat heb ik ook wel eens gehoord van iemand.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 2 april 2009 @ 21:14:55 #48
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67657767
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:01 schreef huuphuup het volgende:
hahaha vervelend is dat hè? heb ik ook wel eens gehad in een supermarkt maar ik had toen geen ander pasje meegenomen bij thuiskomst bleek dat mijn ex had besloten zn nieuwe gitaarversterker van de gezamenlijke rekening te pinnen... en bedankt hè

Rennies mochten wel als ik er echt last van had maar het helpt weinig merk ik, of ik heb erg veel last dat kan ook. Dus ik zoek een alternatief. maar ik denk dat ik morgen even bel naar de VK mn moeder begon overigens over bramensap dat dat als een trein werkt hm..
witbrood helpt ook wel eens

en jeetje wat veel verschillende dingen staan op oma weet raad, ben benieuwd of t ook echt werkt
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 2 april 2009 @ 21:17:12 #49
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67657827
Huup, ik heb wel gehoord dat een appel of appelmoes helpt tegen maagzuur. Lijkt mij heel tegenstrijdig, maar hey niet geschoten is altijd mis.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_67657960
Dat lijstje met ' chinees' is grappig. helaas is het net 1 april geweest. De vriendin van mijn zwager woont in Taiwan en heeft Chinees gestudeerd. Ik heb bedacht dat ik dat lijstje wat hierboven staat aan mijn schoonmoeder kan geven en haar vertel dat ze dan met haar toekomstige schoondochter kan communiceren Dat gelooft ze want ze kan ook geen engels. Ik zie het al voor me.
pi_67657965
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Huup, ik heb wel gehoord dat een appel of appelmoes helpt tegen maagzuur. Lijkt mij heel tegenstrijdig, maar hey niet geschoten is altijd mis.
oooooh die spreekt me aan! *appeltje gaat pakken

Yns die site had ik ook al wel eens gevonden er staan daar wel nuttige dingen op denk ik, zoals minder vet/suiker enzo en ik doe mn best om tomaten en zure dingen te vermijden dat helpt wel maar het probleem is voor mij nu dat het er al is zeg maar.
Deze vind ik overigens wel de moeite van het kopieren waard...

Als je last hebt van brandend maagzuur gewoon een slokje azijn nemen klink raar maar het werkt echt.

ja lijkt me zalig
Thanks voor het zoeken wel

Oeh BE speciaal voor Vicky gepoetst! wat lief haha!
En nu ik Vicky zeg, Vicksert, ik heb eindelijk de kleine zeemeermin gekocht! hij lag bij de freerecordshop in R.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 april 2009 @ 21:27:22 #52
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67658125
En?? helpt het ook?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_67658369
ze hebben m`n haar steil geföhnd Ik lijk Morticia wel
Saartje
pi_67658370
zo te merken wel ietsje nu ja buuf!
maar ik weet niet of dat komt omdat ik mn maag nu bezig hou zeg maar of echt door de appel. Over een half uur weer update
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67658389
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
ze hebben m`n haar steil geföhnd Ik lijk Morticia wel
fotoooooooo!!

*vingerknipt tudududuum *knipknip* tudududuum *knipknip
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67658419
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

fotoooooooo!!

*vingerknipt tudududuum *knipknip* tudududuum *knipknip
No Fa Kin Wai
Saartje
pi_67658447
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:35 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

No Fa Kin Wai
hahahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67658557
ik ben Ik vertrek aan het kijken, nou heb ik de aflevering al eens gezien maar waar halen ze de mensen vandaan, serieus.
  donderdag 2 april 2009 @ 21:40:43 #59
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67658571
goedenavond
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_67658649
Haaai Pinq
alles goed?

Estrys, ik kijk MIB lang geleden! (ik wilde eigk een dvd kijken maar onze dvdspeler geeft ineens alleen maar groen beeld )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 april 2009 @ 21:44:37 #61
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67658694
Ik kijk plaats delict. Ze zijn hier niet ver vandaan merk ik. Hopelijk gaan ze dat nou eens oplossen.
  donderdag 2 april 2009 @ 21:45:55 #62
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67658730
jep alles goed.
heb lekker een alleen-avondje
alleen ik schrok net heel erg toen ik halfnaakt in de spiegel keek ik moet écht écht wat minder eten ofzo hihi
pi_67658792
hahahaha dooske
niks mis met jou hoor als je t mij vraagt

Appel-update, so far so good!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67658799
maneek fotoooooo!

mag ook als pm hoor
  donderdag 2 april 2009 @ 21:48:41 #65
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67658833
Oh maar je hebt me nog niet halfnaakt in de spiegel (das áltijd anders een spiegel) met heel fout licht gezien
pi_67658892
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:48 schreef pinquit het volgende:
Oh maar je hebt me nog niet halfnaakt in de spiegel (das áltijd anders een spiegel) met heel fout licht gezien
hahaha das waar
ik heb zo'n "heuh ben ik dat" moment om een of andere reden altijd alleen als ik heul erg oncharmant sta in een pashokje ofzo wel altijd fijn voor mn bankrekening dan, mooi dat k zo niets koop haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67658943
oi, ik heb net weeeeer (zucht) dingen besteld bij de H&M. Gelukkig stuur ik meestal 75 % weer terug, anders zou ik echt failliet zijn! En ik wil ook een nieuwe draagdoek, want mn nieuwste heb ik al 3 dagen, hoog tijd om mn stash aan te vullen!
pi_67658998
De H&M heeft dat echt goed aangepakt met dat webshop gebeuren.
Ik koop me suf, zelfs met baby! Ik hoef de stad niet in, kan het lekker thuis passen, enzo.
pi_67659070
Haha ik vind dat thuis passen echt ideaal!
enige wat ik minder vind, maar dat is mijn eigen schuld, is dat ik vaak te lam ben om dingen terug te sturen of brengen, dus ik koop minder kritisch dan in een winkel.

En jij hebt PM Reinhilde want ik snap iets niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 april 2009 @ 21:57:15 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67659143
* Brighteyes haakt af...
Tot morgen allemaal!
  donderdag 2 april 2009 @ 21:58:27 #71
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67659188
inderdaad h&m thuisshoppen echt liefde. ik vind t niet erg om t terug te sturen, even naar t postkantoor en klaaaar!
  donderdag 2 april 2009 @ 22:00:49 #72
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67659270
t is pas 22:00
ik kan zelfs nog mn theorie gaan leren
pi_67659310
ooooh wanneer heb je examen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67659344
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:58 schreef pinquit het volgende:
inderdaad h&m thuisshoppen echt liefde. ik vind t niet erg om t terug te sturen, even naar t postkantoor en klaaaar!
En elke keer als je iets besteld.... een paar dagen later....

*dingdong* staat je postbode weer voor de deur!
  donderdag 2 april 2009 @ 22:04:38 #75
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67659397
  donderdag 2 april 2009 @ 22:05:07 #76
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67659408
mn thoerie-ex. heb ik de 14e
pi_67659469
woe! Spannend Pinq!
  donderdag 2 april 2009 @ 22:08:03 #78
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67659492
thoerie
pi_67659663
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:08 schreef pinquit het volgende:
thoerie
dat is een extra spannende versie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67661253
tvp
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 2 april 2009 @ 23:03:09 #81
190853 RockabeIIa
pi_67661414
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:58 schreef Dakota het volgende:
tvp
Pardon?
pi_67661580
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:03 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Pardon?
trugvintposd
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 2 april 2009 @ 23:08:12 #83
190853 RockabeIIa
pi_67661599
trusten dan maar <3
pi_67661735
slaapze!
wanna rub mah puppeh?!
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2009 @ 23:13:09 #85
7074 moussy
kuttekop
pi_67661805
Ik heb honger
pi_67661810
truste!
pi_67661845
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:13 schreef moussy het volgende:
Ik heb honger
wentelteefjes!
wanna rub mah puppeh?!
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2009 @ 23:15:03 #88
7074 moussy
kuttekop
pi_67661885
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:13 schreef Dakota het volgende:

[..]

wentelteefjes!

Eigenlijk moet ik gewoon naar bed.. de wekker gaat om 6 uur of zo Rijstcrackergeval dan maar
pi_67662019
wij kregen vandaag de brief hierover
http://www.schoolomdehoek.nl/

in onze buurt zitten geen scholen super dichtbij. in de aangrenzende wijken wel. Nou de wijk waarvan we dus nu deze uitnodiging hebben gekregen is op zijn zachtst gezegd niet mijn eerste keus....
1 van de 5 scholen is de islamitische basisschool

De school staat open voor alle ouders en kinderen uit de wijk Valkenbos en van ver daarbuiten. Iedereen met respect voor de islamitische grondslag is van harte welkom.

Nou respect prima, maar geloof toch niet dat ik Pepijn daar naar school doe
pi_67662248
ik las islamitische aanslag
whehehe.. ja flauw
wanna rub mah puppeh?!
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2009 @ 23:26:41 #91
7074 moussy
kuttekop
pi_67662327
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:24 schreef Dakota het volgende:
ik las islamitische aanslag
whehehe.. ja flauw

Ik ga omrollen
pi_67662717
zit ik ff over hyves te neuzen bij iedereen..kom ik er achter dat een oud-klasgenootje en toen ook vriendinnetje van me overleden is in haar slaap vorige maand. 1 dag nadat haar oma was overleden.
Hoe kom je daar als familie bovenop?
Saartje
  vrijdag 3 april 2009 @ 06:58:09 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_67665604
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:17 schreef p_iglet het volgende:
wij kregen vandaag de brief hierover
http://www.schoolomdehoek.nl/

in onze buurt zitten geen scholen super dichtbij. in de aangrenzende wijken wel. Nou de wijk waarvan we dus nu deze uitnodiging hebben gekregen is op zijn zachtst gezegd niet mijn eerste keus....
1 van de 5 scholen is de islamitische basisschool

De school staat open voor alle ouders en kinderen uit de wijk Valkenbos en van ver daarbuiten. Iedereen met respect voor de islamitische grondslag is van harte welkom.

Nou respect prima, maar geloof toch niet dat ik Pepijn daar naar school doe
op zich he, vraag ik me af waarom niet? Liam zit op een katholieke school, terwijl wij absoluut niet katholiek zijn. Het zou er voor mij meer aan liggen hoe ermee om gegaan wordt en hoe de school verder is.
ik mag aannemen dat er gewoon les wordt gegeven en dat er daarnaast, net als op een katholieke of andere geloofs gerelateerde school, aandacht wordt besteed aan het geloof.
Het moet niet alleen maar over het geloof gaan dat zou ik op zijn huidige school ook niet leuk vinden, maar op zich zie ik het verschil niet hoor en ik vind het ook nogal makkelijk om er een oordeel over te hebben terwijl je de school niet kent. Ik vind dat echt heel jammer dat daar meteen zo'n negatief oordeel over bestaat.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 3 april 2009 @ 07:01:25 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_67665615
quote:
De school staat open voor alle ouders en kinderen uit de wijk Valkenbos en van ver daarbuiten. Iedereen met respect voor de islamitische grondslag is van harte welkom. Op school heerst een islamitische sfeer, waarin beleefdheid en respect voor elkaars mening en overtuiging belangrijk zijn. Er zijn ouders en leerlingen van verschillende islamitische stromingen en uit diverse culturen op school, die allemaal goed met elkaar omgaan. De school kijkt naar wat iedereen samen bindt en hoe we rekening kunnen houden met de verschillen. De school vindt deze omgangsvorm een solide basis om kinderen voor te bereiden op de Nederlandse multiculturele samenleving.

Deze school heeft rond de 250 leerlingen. De groepen zijn klein, tussen de vijftien en twintig kinderen. De leerlingen van Al-Qoeba hebben op woensdagmiddag les, maar hebben op vrijdagmiddag vrij zodat zij met hun ouders eventueel mee kunnen naar de moskee. De vakanties lopen gelijk op met die van andere basisscholen, al hebben de leerlingen soms vrij bij grote islamitische feesten zoals het suikerfeest.

De Al-Qoeba wil graag benadrukken dat ze een Nederlandse basisschool is en net als alle andere scholen moet voldoen aan de eisen van goed onderwijs in Nederland. De Al-Qoeba is dan ook voortdurend op zoek naar de beste mogelijkheden voor hun leerlingen door passend onderwijs te bieden. De school werkt waar mogelijk met het concept van samenwerkend leren. Er is een schakelklas voor kinderen die extra tijd of hulp nodig hebben bij de Nederlandse taal.

De school vindt sport en cultuur belangrijk voor een brede ontwikkeling van kinderen. Leerlingen kunnen deelnemen aan sportactiviteiten na schooltijd, zoals taekwondo. En er is een jaarlijks uitstapje naar theater en museum.
ik vind dit dus prima klinken, helemaal niks mis mee!
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 april 2009 @ 07:15:25 #95
13151 crew  Rewimo
pi_67665667
Klinkt prima. Ik zou me meer verdiepen in de prestaties op onderwijsgebied dan op de religieuze inslag eigenlijk. Als de school goed onderwijs biedt is dat toch (voor mij in elk geval) het belangrijkste.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 3 april 2009 @ 07:18:55 #96
7074 moussy
kuttekop
pi_67665678
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
zit ik ff over hyves te neuzen bij iedereen..kom ik er achter dat een oud-klasgenootje en toen ook vriendinnetje van me overleden is in haar slaap vorige maand. 1 dag nadat haar oma was overleden.
Hoe kom je daar als familie bovenop?
niet lijkt me...

En die school, ik zou niet weten waarom niet. Ik heb zelf op een openbare basisschool gezeten waarvan 80% islamitisch was of zo, ik ben er niets minder van geworden.
pi_67665732
MOagge
ff terug lezen :
islamistische school...mmm ik sta daar niet achter..dus nee.
Zo ga ik met een vriendin op zoek naar een champignonnenkweekbak zodat we over een tijdje de champignons uit de kast kunnen halen
Merijn blijft nog 1 dagje thuis, gisteren op school was blijkbaar te veel (ipv dat ze dan bellen...)
  vrijdag 3 april 2009 @ 07:35:25 #98
24188 Belana
kloon van belana
pi_67665758
waarom sta je daar niet achter dan stout? ik begrijp dat dus echt niet? sta je ook niet achter protestantse scholen? en katholieke? en gereformeerde? Het is toch gewoon hetzelfde?
Waar is men toch bang voor in dit land? Ik kan me daar zo vreselijk over opwinden!
stormy waters...
sailin'
pi_67665789
De Al-Qoeba

t was vast een 1 april grap

wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 3 april 2009 @ 07:57:54 #100
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67665949
pfft ik heb er de halve nacht van wakker gelegen..zo raar dat ze dood is?! Ze was altijd zo`n spring-in-het-veld, vol met plannen en dromen voor de toekomst. Bah
Saartje
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:02:58 #101
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67665994
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 07:35 schreef Belana het volgende:
waarom sta je daar niet achter dan stout? ik begrijp dat dus echt niet? sta je ook niet achter protestantse scholen? en katholieke? en gereformeerde? Het is toch gewoon hetzelfde?
Waar is men toch bang voor in dit land? Ik kan me daar zo vreselijk over opwinden!
Mijn schoonouders willen ons kind per se op een openbare basisschool hebben (ja je leest het goed ), mijn lief en ik kiezen waarschijnlijk voor een protestantse basisschool, en dan het liefst een die ook aan andere religies aandacht besteedt, omdat ik het belangrijk vind dat mijn kind iets meekrijgt van de achtergronden van de samenleving waarin ze opgroeit.

Overigens staat er bij Christelijke basisscholen (en middelbare scholen) ook dat men respect voor het Christelijke geloof verwacht. En dat houdt hele simpele dingen in meestal. Klep dicht tijdens het bidden bijvoorbeeld (ogen dicht en handen gevouwen hoefde niet bij ons als je niet wilde bidden, maar wel je klep dicht ).

Goeiemorgen trouwens
buuf thanks voor de appeltip, ik heb nergens meer last van gehad

Maneki wat afschuwelijk, wat een klap voor de familie moet dat zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:04:06 #102
24188 Belana
kloon van belana
pi_67666003
maneki, dat zijn vreselijke dingen, sorry dat ik zo over jouw laatste post heen walste.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:08:56 #103
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67666048
ik zat ook op een openbare basisschool..alleen hadden we geen buitenlanders in ons dorp
Mijn middelbare school daarentegen stond in zwolle, meer donker dan licht. Ik heb er zelf weinig problemen mee..al vormen zich meestal toch twee of meerdere kampen.
Voor Elin zal ik ook eerder een ' wittere ' school kiezen dan een meer ' zwarte' , dit alleen om taalverloedering op zwarte scholen.
Verder zal er vast goed les worden gegeven..maar als mn dochter thuiskomt met ' die meisje ' word ik gillend gek
wanna rub mah puppeh?!
  Moderator vrijdag 3 april 2009 @ 08:20:23 #104
5428 crew  miss_sly
pi_67666172
maneki, wat vreselijk inderdaad.

Over die scholen: op zich maakt de religieuze achtergrond van de school me niet uit, maar wel de manier waarop ermee wordt omgegaan. Ik zou niet graag zien dat ze straks op een christelijke school zit waar ze verplicht moet bidden en het katholieke dan wel protestante geloof met de paplepel ingegoten krijgt. En dat zou ik ook niet willen op een islamitische school. Dus geen verplichte hoofddoekjes, geen verplichte gebeden.
Dan maakt het me verder niet uit, mits er meer anders- of niet-gelovige kinderen op de betreffende school zitten.

Belangrijk punt is ook dat uit onderzoek wel blijkt dat veel islamitische scholen onder de maat zitten wat betreft de stof die ze op de leerlingen overbrengen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:28:29 #105
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67666279
Eigenlijk zouden ze alles moeten mengen. Dus geen zwarte of witte meerderheid..en een uitgebreide godsdienstles. Bidden hoeft ze niet perse, respect opbrengen voor mensen die dat wel doen moet ze wel. Ik vind sowieso dat Elin op de hoogte moet zijn van religie..juist omdat het zo ontzettend speelt. Wij geloven niet, haar opa en oma juist ontzettend wel, Elin heeft zelf de keuze of ze gelooft in iets, wij zullen haar niet vertellen dat een god wel of niet bestaat.

Wat vooraan staat is uiteraard het onderwijs dat ze zal krijgen, wat Miss Sly zegt..geen verplichte hoofddoekjes en ook geen verbod op hoofddoeken.
wanna rub mah puppeh?!
  † In Memoriam † vrijdag 3 april 2009 @ 08:31:48 #106
37843 lady-wrb
kortaf
pi_67666329
* lady-wrb heeft niets meer te melden dan: stroopwafels van de lidl zijn inderdaad echt vreselijk lekker
(ik zag pasgeleden zo'n onderzoek bij kassa en daar kwamen ze als beste getest uit, en terecht )
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:35:07 #107
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67666369
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 08:31 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb heeft niets meer te melden dan: stroopwafels van de lidl zijn inderdaad echt vreselijk lekker
(ik zag pasgeleden zo'n onderzoek bij kassa en daar kwamen ze als beste getest uit, en terecht )
ik probeer al weken stroopwafels te ontwijken
echt ik heb er zó'n trek in, die geur alleen al

gelukkig is mn lief weg met de auto anders was k nu naar lidl gegaan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † vrijdag 3 april 2009 @ 08:37:37 #108
37843 lady-wrb
kortaf
pi_67666407
kom een bakkie doen
dan eet ik ze tenminste niet allemaal alleen op
  † In Memoriam † vrijdag 3 april 2009 @ 08:41:33 #109
37843 lady-wrb
kortaf
pi_67666469
ik heb hier een gevalletje zo moeder zo zoon
hier is het elke woensdag grof vuil ophaaldag en ik sleep nog wel eens een stoel mee naar huis.
we kwamen terug van zwemmen en toen zag luca zo'n grote manou-stoel staan.
hij moest en zou hem hebben, dus ik heb het gevaarte mee naar huis gesleept.
hij moest van luca zilver met blauwe kussens worden.
zilver istie ondertussen al en t ziet er verdomd gaaf uit.
ik ga zo straks even naar de leen bakker of kwantum wat blauwe stof halen om kussens van te maken.
mijn kind als morgenster

even voor de beeldvorming:
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:42:23 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67666483
Belana!
Ik vroeg me ook al af waarom er zo raar gedaan werd over een simpele uitnodiging... Ok, de wijk kan je niet aan staan en je kan ook niks hebben met die religie, maar zou je dit ook zo gepost hebben als het een katholieke school was p_iglet?
Het komt op mij een beetje over als 'hoe kunnen ze nou denken dat ik míjn kind op zó'n school plaats... het idee zeg... Daar staan wij heel ver boven' oid.

Ik zou mijn kind er overigens ook niet heen doen wrsch, idd omdat de hoofd-religie te ver af staat van mijn achtergrond en referentiekader, maar zo laatdunkend erover doen snap ik niet...
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:43:14 #111
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67666502
@ Lady: *vingers in oren stopt* lalalala

ik moet gaan werken zo, en ik mag mn baas gaan inlichten over de vergaderingen van gister ben benieuwd wat ie er allemaal van vindt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67666517
Oh jee, een onderwijsdiscussie...
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:45:20 #113
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67666538
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb hier een gevalletje zo moeder zo zoon
hier is het elke woensdag grof vuil ophaaldag en ik sleep nog wel eens een stoel mee naar huis.
we kwamen terug van zwemmen en toen zag luca zo'n grote manou-stoel staan.
hij moest en zou hem hebben, dus ik heb het gevaarte mee naar huis gesleept.
hij moest van luca zilver met blauwe kussens worden.
zilver istie ondertussen al en t ziet er verdomd gaaf uit.
ik ga zo straks even naar de leen bakker of kwantum wat blauwe stof halen om kussens van te maken.
mijn kind als morgenster
foto!! Klinkt gaaf!

zal ik gewoon stroopwafels meenemen voor mn baas? t wordt vast een lange meeting straks dus ach
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:45:36 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67666539
Oh, en natuurlijk een voor Maneki... Onvoorstelbaar zeg, gewoon zomaar...
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:46:13 #115
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67666551
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 08:43 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh jee, een onderwijsdiscussie...
of neem een stroopwafel van lady-wrb en negeer de rest
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † vrijdag 3 april 2009 @ 08:47:20 #116
37843 lady-wrb
kortaf
pi_67666572
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 08:45 schreef huuphuup het volgende:

[..]

foto!! Klinkt gaaf!

zal ik gewoon stroopwafels meenemen voor mn baas? t wordt vast een lange meeting straks dus ach
ik heb er al één geplaatst. (let vooral niet op de puinhoop )

gewoon meenemen huup, ze zijn echt lekker!
pi_67666579
Puik plan Huup!
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:50:40 #118
105850 Fuente
mamamuts
pi_67666634
Wat mij betreft maakt het geen bal uit wat voor achtergrond een school heeft. Het gaat mij om de onderwijsresultaten. Sara gaat zo naar een Christelijke Dalton school, omdat ze als beste scoren hier in de wijk, omdat het een kleinschalige, gezellige, kneuterige houtje-touwtjeschool is en het onderwijs spreekt ons aan. En ze scoren ook nog eens erg hoog op maatschappelijke ontwikkeling van de kinderen (uitwisseling met andere scholen, uitwisseling met medisch kinderdagverblijf enz).
We zijn bij 3 scholen geweest, er zit hier geen 'zwarte' school in de wijk, maar als die er wel gezeten had en goed gescoord had waren we zeker gaan kijken.

Wij zijn zelf niet christelijk (manlief is zelfs katholiek van vroeger uit) maar dat Sara op school het 'onze vader' leert zal mij verder echt een worst wezen. Ik vind het prima.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:51:19 #119
105850 Fuente
mamamuts
pi_67666648
Maneki Zoiets zou gewoon niet moeten gebeuren, wat vreselijk..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:00:58 #120
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67666855
Gaaf Lady!!
mooi geworden met dat zilver. Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien met de kussen enzo erop!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:01:12 #121
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67666861
ik zat vroeger ook op een wat nu zwarte school genoemd kan worden maar eigenlijk is het gewoon de buurtschool, en ik woon blijkbaar in een buurt waar veel turkse en marokaanse gezinnen wonen supertoffe gezellige school
de andere optie was de 'aso-school' met mensen uit het westelijk gedeelte van de stad.

en toen ging de buurtschool dicht vanwege onderbezetting en gingen alle kindjes naar de aso-school
daar werd ik langzaam gek en toen ging ik naar de fijnste school van de stad
pi_67666929
Van mij zouden er helemaal geen scholen hoeven zijn die een religie uitdragen; zoiets kan je ook van huis uit mee krijgen, school is voornamelijk om te leren.

Ik zou net als Piglet reageren overigens, no way dat mijn kind naar een school gaat met een islamitische grondslag, of een zwarte school.
Alleen al om de taalachterstand die heel veel kinderen hebben (sorry maar dat is wel zo).

Scholen die christelijk of katholiek zijn zou ik best gaan kijken, wil ik wel de manier weten hoe zij daar omgaan met geloof, mijn kind zou dus echt niet als 4 jarige hele bijbel liederen hoeven te zingen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67666951
maneki wat afschuwelijk,bah.

wij hebben geen andere keus dan de openbare.
ik zou het ook niet fijn vinden hoor als mijn kind bij meer buitenlanders dan nederlanders op school zou zitten. dit allemaal voor de ontwikkeling.
mama van 3 kids!
pi_67667008
poppejans ik heb zelf op een christelijke school gezeten nou ik heb verder alleen wat verhaaltjes gehoord van de kinderbijbel en dat was 1 keer in de week. tot groep 4ofzo. verder werd er niet veel gedaan wat relegie was. ja je had regels zo als niet vloeken en respect voor iedereen enzo maar dat is op iedere school zo.
elke school doet het op zijn manier.
mama van 3 kids!
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:09:07 #125
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67667021
t vervelende van een islamitische school is wel weer t feit dat die islammetjes onze kindjes varkentjes vinden
wanna rub mah puppeh?!
pi_67667052
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:08 schreef Popples het volgende:
poppejans ik heb zelf op een christelijke school gezeten nou ik heb verder alleen wat verhaaltjes gehoord van de kinderbijbel en dat was 1 keer in de week. tot groep 4ofzo. verder werd er niet veel gedaan wat relegie was. ja je had regels zo als niet vloeken en respect voor iedereen enzo maar dat is op iedere school zo.
elke school doet het op zijn manier.
Ik heb zelf ook op een christelijke school gezeten, Jenaplan onderwijs.
Echt superleuk! Het is inderdaad gewoon heel verschillend hoe er met geloof wordt omgegaan, op de school van mij was het heel luchtig en dacht ik 1/2uur in de week geloofsbeleving, en dan iedere ochtend bidden in de kring voor wie dat wou.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:12:10 #127
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67667089
ik wil jen graag op een school hebben die wel iets aansluit bij ons geloof. Anders wordt het zo verwarrend.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_67667183
ticootje hoezo verwarrend?

mijn ouders hebben mij op een christelijke basisschool gezet omdat ze ook christelijk zijn.
maar ik zelf heb zoiets van dat ik wil dat ze juist alle geloven meekrijgt. waar ik nog best strijd mee ga krijgen met mijn ouders. daarbij is allah, god, en ga maar door 1 en dezelfde persoon alleen de mensen maken van de bijbel en de koran en de andere boeken hun eigen geloof ze maken zelf hoe ze het willen zien. mijn schoonouders en mijn ouders en de voorgangers die ik heel veel gezien heb maken het zo naar hun hand dat ze er beter van worden.
mama van 3 kids!
  Moderator vrijdag 3 april 2009 @ 09:21:51 #129
5428 crew  miss_sly
pi_67667259
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 08:28 schreef Dakota het volgende:
Eigenlijk zouden ze alles moeten mengen. Dus geen zwarte of witte meerderheid..en een uitgebreide godsdienstles. Bidden hoeft ze niet perse, respect opbrengen voor mensen die dat wel doen moet ze wel. Ik vind sowieso dat Elin op de hoogte moet zijn van religie..juist omdat het zo ontzettend speelt. Wij geloven niet, haar opa en oma juist ontzettend wel, Elin heeft zelf de keuze of ze gelooft in iets, wij zullen haar niet vertellen dat een god wel of niet bestaat.

Wat vooraan staat is uiteraard het onderwijs dat ze zal krijgen, wat Miss Sly zegt..geen verplichte hoofddoekjes en ook geen verbod op hoofddoeken.
Wat grappig, bij ons is dat ook zo.Schaap moest tot zijn 16e of 18e verplicht naar de kerk en zijn ouders gaan nog steeds iedere zondag, bidden voor het eten, enz. Prima, maar Senna moet die keuze straks zelf maar maken, en daarom vind ik onderwijs over ALLE godsdiensten ook belangrijk.
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:23:42 #130
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67667300
Saskia zit op een protestants christelijke basisschool.. maar no way idd dat ze ooit naar een islamitische school zou gaan! Geen haar op mijn hoofd Al zou die school de beste resultaten van Rotterdam halen.. dan nog gaan mijn kinderen er niet heen. Ze mag er best over leren (graag zelfs!) maar actief de islamitische denkwijze beleven... liever niet. De Koran staat iets te ver van me af en gaat op diverse punten te haaks op mijn opvattingen in.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:25:10 #131
3011 E.T.
pi_67667326
hier op school wordt trouwens over alle geloven verteld, wat ze inhouden, welke god ze hebben etc..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_67667331
P_iglet, ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt, maar het had genuanceerder kunnen zijn denk ik.

Thomas gaat naar een school in het Benoordenhout straks. Of naar mijn oude basisschool (montessori onderwijs) of naar een openbare basisschool. Ik ben katholiek, Thomas wordt ook gedoopt binnenkort.
Ik wil Thomas niet perse op een katholieke school hebben, maar vooral op een school waar het onderwijs goed is, en mijn kind zich fijn zal voelen. En ja, ik heb de onderwijsrapporten van de 2 scholen waar we over denken gelezen, eveneens als rapporten over scholen in de buurt.
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:25:42 #133
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67667335
jep mn vriend ook..
nu hebben zijn ouders er spijt van dat ze hem toen dwongen om te gaan..juist omdat ze denken dat dat alleen maar tegen heeft gewerkt en hij zich heeft afgezet.

ikzelf heb nooit een geloof gehad..wel ook op een christelijk kindertehuis gezeten met zondagsschool (knutselen en herejeeeeeeeesuuuus liedjes) ik vond t allemaal best. Nu ben ik best blij dat ik het een en ander weet..t heeft dan niets met mijn geloof gedaan..maar wat onderbouwing kan ook geen kwaad
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:27:12 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_67667375
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:23 schreef E.T. het volgende:
Saskia zit op een protestants christelijke basisschool.. maar no way idd dat ze ooit naar een islamitische school zou gaan! Geen haar op mijn hoofd Al zou die school de beste resultaten van Rotterdam halen.. dan nog gaan mijn kinderen er niet heen. Ze mag er best over leren (graag zelfs!) maar actief de islamitische denkwijze beleven... liever niet. De Koran staat iets te ver van me af en gaat op diverse punten te haaks op mijn opvattingen in.
Dit dus. Plus het feit dat de kwaliteit van het islamitische onderwijs tegenwoordig bar slecht blijkt te zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:27:42 #135
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67667387
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:04 schreef Poppejans het volgende:
Van mij zouden er helemaal geen scholen hoeven zijn die een religie uitdragen; zoiets kan je ook van huis uit mee krijgen, school is voornamelijk om te leren.

Ik zou net als Piglet reageren overigens, no way dat mijn kind naar een school gaat met een islamitische grondslag, of een zwarte school.
Alleen al om de taalachterstand die heel veel kinderen hebben (sorry maar dat is wel zo).

Scholen die christelijk of katholiek zijn zou ik best gaan kijken, wil ik wel de manier weten hoe zij daar omgaan met geloof, mijn kind zou dus echt niet als 4 jarige hele bijbel liederen hoeven te zingen.
Ik wil dus juist duidelijk hebben dat wij thuis niet geloven en thuis niet aan religie doen, maar ik wil wel dat mijn meisje straks weet heeft van andere religies. En dan wel iets meer kennis dan moslims bidden tot Allah klaar. Dus in dat opzicht vind ik het helemaal niet fout dat er aan religie wordt gedaan óp school, hoort bij de algemene ontwikkeling vind ik. Wat zij met die informatie doet mag ze later zelf beslissen.

En nu ga ik eindelijk naar mn werk!
*note to self, stroopwafels halen onderweg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:30:41 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_67667454
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:25 schreef E.T. het volgende:
hier op school wordt trouwens over alle geloven verteld, wat ze inhouden, welke god ze hebben etc..
En zo zou het op elke school moeten zijn. Het valt mij wel op dat als ik de scholen vergelijk waarop ik stage gelopen heb (en dat zijn zowel RK als PC als openbare scholen) dat er enkel bij de PC scholen over ALLE geloven (ja, inclusief sommige levenswijzen!) werd onderwezen, terwijl je dat misschien juist van de openbare scholen zou verwachten. De RK-scholen hingen heel erg vast in hun eigen stramien en hun eigen geloofsregeltjes en de openbare scholen deden een uurtje per week aan humanisme en dan ging je discussieren over burka's en dergelijke. Erg jammer dat er niet gewoon een verplicht pakket is voor alle scholen zodat de kinderen over elkaars cultuur leren, want als je niets van elkaar weet is het verdraaid moeilijk elkaar te respecteren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 3 april 2009 @ 09:34:28 #137
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67667528
Als ik hier naar de Islamitische school kijk, zou ik daar ook niet voor kiezen. Een geloof prima, maar ik zou het heel belangrijk vinden dat men de Nederlandse taal goed machtig is, en laten hier nu onderwijzers lopen die dat niet zijn.
Zelf op een OB gezeten, Katholieke middelbare, van beide niet slecht geworden. Bij de OB werden alle geloven aangehaald en behandeld. Op de middelbare was er godsdienstles, maar die werd gecombineerd met maatschappij.
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:34:40 #138
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67667538
@ popples. Wij zijn apostolisch. Dat is opzich goed te vergelijken met christelijk. Natuurlijk zijn er ook een hoop verschillen, maar ik hou het even makkelijk. Nu vind ik een protestante school of katholiek of christelijk allemaal best. In grote lijnen is de onderliggende gedachte goed vergelijkbaar. Maar bijvoorbeeld de islam wijkt gewoon te veel af. Ze mag er best over leren. Maar liever niet naar een school met als basis de islam. Ik kan moeilijk gaan zeggen " nee dat klopt niet en dat klopt niet. " . Dat vind ik namelijk geen manier om met geloof om te gaan. Je gaat iemand niet vertellen dat zij. Geloof niet klopt. Daarom moet het in de basis kloppen met wat Jen elke zondag te horen krijgt.
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:34:45 #139
105850 Fuente
mamamuts
pi_67667540
Troel, bedoel je met PC de Christelijke school? Want dat is hier dus inderdaad ook zo. Ze werken met thema's om de zoveel weken, en dan worden de invalshoeken van vrijwel alle geloven erbij gehaald voor uitleg. Andere levenswijzen, andere culturen enz. Ik vind dat persoonlijk erg belangrijk, het leert je kind ook nadenken over hoe het anders kan.
Sara
Merel
Ukje
pi_67667582
op de montessorischool waar ik op heb gezeten, kregen we ook godsdienstlessen, in groep 7 en groep 8 (als ik het me goed herinner, anders weet KP dat wel), waarin we werden onderwezen in alle godsdiensten. Dat was trouwens zo ongeveer het enige klassikale (en dan nog maar in groepjes van 8 a 9 kindjes).
pi_67667589
* prinseszondererwt toch maar duit in het zakje doet

Tijdens mijn stages op openbare scholen kregen de kids les over alle geloven. Op mijn eigen OB basisschool vroeger (en nog) trouwens ook. Nu geef ik les op een Katholieke basisschool en die besteden alleen actief aandacht aan de Katholieke feesten. Elke school gaat er anders mee om en daarom is het erg belangrijk om ook echt te gaan kijken voor je keuze maakt voor je kind.
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:38:24 #142
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67667629
de banner onderaan dit topic

IKZOEKGOD.nl
kiekebeeeeeeeeo
wanna rub mah puppeh?!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 3 april 2009 @ 09:39:16 #143
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67667655
owja en dat jaar op de Katholieke basisschool, daar werd t voor mijn gevoel opgedrongen, rekalsitrante kinderen die vroegen of de pastoor kon bewijzen dat God bestond werden verwijderd uit de Godsdienstlessen, en mochten de rest van t jaar niet meer meedoen !
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator vrijdag 3 april 2009 @ 09:51:38 #144
5428 crew  miss_sly
pi_67667989
Op zich zouden wat mij betreft alle scholen religieloos zijn. Geloof moeten ouders maar meegeven, of niet wat mij betreft dan heeft het kind nog wat te kiezen, maar school moet ervoor zorgen dat kinderen goed kunnen lezen en schrijven, rekenen, met elkaar omgaan, weten hoe godsdiensten in elkaar zitten, in groepen functioneren, etc.
pi_67668143
Eensch met miss_sly.
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:00:44 #146
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67668217
dat vind ik een goed principe sly.
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:03:57 #147
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67668291
Goedemorgen!

Wij hebben hier de keus uit een christelijke en een openbare school en we zijn op beide gaan kijken. De christelijke had alleen zo'n rigide beleid (wij mochten thuis onze eigen visie niet uitspreken, want dan zouden we het gezag van de juf ondermijnen) en besteden ze 20 % van de effectieve lestijd aan bidden, afsluiten en wat dies meer zij. Tja, mijn man is van de cijfers.

De openbare sloot duidelijk beter aan bij hoe wij het zien. Respect voor iedereen. In groep 7 en 8 mag je kiezen tussen godsdienst en HVO maar in de jaren daarvoor wordt wel degelijk stil gestaan bij de betekenis van de meest voorkomende religieuze feestdagen. (paas, kerst, maar ook vasten en suikerfeest.) Wat nog tot grappige verwarring leidt trouwens.
SPOILER
En een islamitische school zou ik met goede reslutaten wel overwegen. Ik heb toch het idee dat die scholen ontstaan vanwege scheef aanbod. Het verplicht in je eigen wijk naar school moeten vind ik zo gek nog niet eigenlijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 april 2009 @ 10:07:25 #148
13151 crew  Rewimo
pi_67668371
Christan leert dit jaar op school over het evangelische en het katholieke geloof. De school zelf heeft geen religieuze inslag, maar in de samenleving hier zijn dat de twee grootste godsdiensten. Voorzover ik weet komen de andere godsdiensten ook nog aan de beurt. Vind ik prima. Ik ben zelf van huis uit katholiek maar doe er niks mee. qltel is niet godsdienstig opgevoed en wat ons betreft mag Christan zelf uitmaken wat hij wil. Daarom vind ik het wel belangrijk dat hij van alles wat mee krijgt.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 april 2009 @ 10:08:29 #149
13151 crew  Rewimo
pi_67668399
buuv, wat is een Hannekemaaier
pi_67668417
hahaha ow je wat een reacties.

Ik heb compleet geen problemen met zwarte basisscholen hoor. En dat die islamitische school open staat voor andere kinderen uit de wijk vind ik prima. Maar die school is nu dus 100% islamitisch incl bidden en verplicht hoofddoekjes vanaf groep 4 ofzo. Gescheiden gymles etc...

Ik zou Pepijn ook niet op een reformatorische school doen. Gewoon omdat dat niet past bij onze levensopvattingen. Een rk of pc school die ook wat aan godsdienstonderwijs doet, maar neit aan dagelijks bidden en alleen godsdienstige kleurplaten, vind ik prima.

Op zich vind ik de actie dat kinderen in hun wijk naar school moeten prima, alleen zit er dus in onze wijk geen school, als je van ons uit naar het oosten gaat kom je bij de wijk waar nu de uitnodiging van is.
Ik denk er ook zeker aan om me aan te melden voor die rondleiding. Maar vond de opmerking in de brief dat de islamitische basisschool het dichtstebij was, en ik die dus vooral zou moeten overwegen wat overdreven.

Overigens heb ik zelf vroeger op een pc basissschool gezeten waar 50% van de leerlingen van buitenlandse afkomst was. En is de kans dat je hier in de regio een school vind met minder dan 50% buitenlandse kinderen nihil. Ik ga dus absoluut niet naar de andere kant van Den Haag om Pepijn op een witte school te doen.
Maar de dichtstbijzijnde islamitische school vind ik dus het andere uiterste.
  Jubileum moderator vrijdag 3 april 2009 @ 10:12:01 #151
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67668495
Dames wisten jullie dit wel?

Het is rokjesdag!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:14:04 #152
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67668536
Telt een legging eronder ook als rokjesdag? En hoor ik A. nog bij de meisjes en B. Dan ook nog bij de leuke??

Vragen vragen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 april 2009 @ 10:21:22 #153
13151 crew  Rewimo
pi_67668754
Ik heb geen rok
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:21:23 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67668756
* Asyniur gaat gauw een rokje aandoen
pi_67668782
ik heb gewoon m'n spijkerbroek aangeschoten vanmorgen.

en me vervolgens buitengesloten toen ik Piet & Anna naar school bracht. geen van de buren met reservesleutel was thuis, dus ik ben een eind gaan lopen, heb m'n fiets bij 't station opgehaald. die was daar gisteren blijven staan ivm wisselstoring oid bij Utrecht, waardoor ik uren vertraging opliep en G me uiteindelijk bij een ander station is komen halen... heel fijn allemaal! maar: 't was lekker weer, zo'n wandeling & fietstochtje kwamen niet slecht uit. en toen ik met fiets weer thuiskwam was buurman er en kon ik gelukkig m'n huis weer in. (waar een berg was en een bult andere huishoudelijke karweitjes me vrolijk lagen op te wachten. ).
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 april 2009 @ 10:24:18 #156
13151 crew  Rewimo
pi_67668849
Je hebt in elk geval alweer beweging gehad, bix
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:25:37 #157
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67668897
rokjesdag
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:27:55 #158
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67668958
Hier ook een broek. Maar we gaan zo wel lekker op de fiets naar de markt. Ja, ja, ons dorp heeft een markt.

Dat is vervelend bix, maar je kunt nu wel lekker aan het huishouden.

Ik heb op een katholieke basisschool gezeten (naast de kerk) en dat was een zwarte school. 5 blanke kindjes in de klas ofzo. Ik heb meer geleerd over de Islam dan over het katholieke geloof. En ik zou Anna nooit op zo'n school zetten, ook al was het onderwijs best redelijk. Steeds de rest van de klas niet verstaan tijdens de pauzes. Op schoolkamp worden uitgescholden als jij tijdens de bbq een hamburger eet. Met het Suikerfeest les hebben terwijl bijna de hele school vrij is. Het heeft mij heel erg tegengehouden in mijn ontwikkeling.
Op mijn middelbare school was verhouding heel anders, toen was het Nederlands de taal in de pauze. Zo'n verschil.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_67669098
rokjes...ik heb dr niet een in de kast ! past ook niet met mijn lijf
wat betreft die school, ik ben een aantal keer op een dergelijke school geweest. (ivm stage bezoeken) Het sprak mij gewoon niet aan, de sfeer die er hing, toch een aantal erg gerichte zaken (verplicht hoofddoekje, bidden op school, les over de Koran) .Onze kinderen gaan naar de interconfessionel school waar alle geloven welkom zijn en alle geloven besproken worden. Dat spreekt mij meer aan. Zo krijgen ze wel veel mee, maar ligt de nadruk niet op een geloof (wij zijn overigens zelf Protestants)
pi_67669552
Kim gaat waaschijnlijk naar 1 van deze scholen. Iig openbaar. Ik ben niet gelovig en Djeez ook niet. Hij is wel zo opgevoed.
Binnenkort eens een afspraak maken voor een rondleiding en gesprek. Als is ze 6 dec pas 4.
http://www.demarskramer.nl/

http://www.obsdeheksenketel.nl/
pi_67669637
voor de scholen die wij voor Thomas hebben uitgezocht, ben ik al bijna te laat met inschrijven.
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:50:44 #162
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67669694
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:49 schreef Reinhilde het volgende:
voor de scholen die wij voor Thomas hebben uitgezocht, ben ik al bijna te laat met inschrijven.
wanna rub mah puppeh?!
pi_67669701
Er is hier geen wachtlijst, dat scheelt.
pi_67669770
reinhilde dan ben ik wel heel benieuwd waar je Thomas op wilt hebben.... want zo'n andere regio zit je niet
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:56:46 #165
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67669880
ik ga zaterdag eens inschrijven. open dag leuk.

en rokjesdag? ik heb een broek aan. rokjes zijn leuk maar zo onhandig ofzo.

net een zooitje foto's wezen maken, lekker in mn eentje in de natuur oh ik hou er zo van
pi_67669914
p_iglet, je hebt pm
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:25:17 #167
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67670822
de scholenkeuze is nog een ver van mijn bed show, dus daar ga ik me voorlopig nog even niet mee bezig houden.

Ik trek alleen geen rokje aan vandaag, ben vollop aan het klussen, en heb ook nog geen zwangerschapsrokje wel leuke jurkjes
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:48:53 #168
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67671701
klinkt leuk Pinq

hier ook geen rokje genoeg in de kast maar niets wat ik meer aankan nu
ja eentje die zit goddelijk, maar hij s zwart, en dan lijken mn melkflessen zo extra melkflessig eronder
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67672064
Mijn baby slaapt

Tijd om te douchen. En mn haren te wassen, het lijkt wel een struikgewas .
pi_67672563
Bah mn ooglid is dik. Ziet er niet uit! Zal wel gestoken zijn ofzo.
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:14:35 #171
105850 Fuente
mamamuts
pi_67672582
Veel plezier Reinhilde

Ik moet gaan poetsen, heb geen zin. Vanavond nog een feestje, daar heb ik dan wel weer zin in
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:32:51 #172
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67673126
ik ben al bruin trouwens van gisteren denk ik. en ik ben 2 weken geleden 10 mins. onder de zonnebank geweest, dan is de eerstvolgende keer in de echte zon echt een soort bruin-wordt-kanon
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:34:52 #173
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67673187
ohja ik weet alweer wat ik niet fijn vind aan rokjes. ik krijg er plakbenen van. mijn benen komen aan de bovenkant tegen elkaar aan, dus dat werkt niet zo goed. krijg er ook irritatie van enzo. en wat helpt is dan zo'n fietsbroekje ofzo eronder, maar dan is het weer zo warm 2 lagen stof in mn buikrol enzo, dat gaat zo lekker zweten dus een broek is dan luchtiger.
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:52:22 #174
3011 E.T.
pi_67673783
Wat trouwens wel een heel grappig gezicht is op onze prto.chr. school zijn de vele hoofddoekjes van de moeders die hun kind komen halen
Deze islamitische mensen kiezen dus niet voor de openbare die 100m verder zit, maar voor 'onze' PC school.
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:09:39 #175
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67674347
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:32 schreef pinquit het volgende:
ik ben al bruin trouwens van gisteren denk ik. en ik ben 2 weken geleden 10 mins. onder de zonnebank geweest, dan is de eerstvolgende keer in de echte zon echt een soort bruin-wordt-kanon

doe maar lekker pimpen met je pinda-genen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67675488
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:52 schreef E.T. het volgende:
Wat trouwens wel een heel grappig gezicht is op onze prto.chr. school zijn de vele hoofddoekjes van de moeders die hun kind komen halen
Deze islamitische mensen kiezen dus niet voor de openbare die 100m verder zit, maar voor 'onze' PC school.
Tsja, toch zie je dat tegenwoordig heel vaak hoor. Steeds meer ouders vinden dat een wat wittere school beter is voor hun kroost. Ook de ouders van de Islamitische kindjes. Op 'mijn' Katholieke school komen ook steeds meer kindjes van ouders die de openbare te zwart vinden. Toch is dat een lastig dilemma. Je moet je als kindje ook thuis voelen en als je de enige in de klas bent die het Nederlands niet goed machtig is dan is dat niet altijd fijn. De wat zwartere scholen zijn veel meer gespecialiseerd in taalachterstanden en het wegwerken ervan. Ik snap die ouders hoor, maar er zijn voors en tegens imho.
pi_67675663
quote:
Hi Guys,

Just wanted you to be the first to know that at 2:46 this morning, Jools gave birth to a beautiful baby girl!!She weighed 6lbs 10 and we have called her Petal Blossom Rainbow Oliver.

Both Jools and Petal are doing well and we are all so happy!

Lots of love

Jamie xx
Omg. Bloemblaadje Bloesem Regenboog...
pi_67676038
Crisis.... arm kind Hoe heten die andere van hem ?
pi_67676156
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:58 schreef Stout het volgende:
Crisis.... arm kind Hoe heten die andere van hem ?
Poppy Honey en Daisy Boo....
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:12:33 #180
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67676562
sjonge ik zit nog even na te trillen, van het schuurwerk, wat een rotwerkje eigenlijk ook.
waar ben ik aan begonnen
pi_67677205
Poppy en Daisy, dat is nog wel ok, maar Petal? Arm kind!
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:00:53 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67677829
Ow! Twijfel!

Ik wilde net schoentjes bestellen voor Sasha, bij See Kai Run, deze: http://www.seekairun.eu/ocean-p-128.html
Zie ik ineens ook hele schattige babylaarsjes met de naam Sasha... een must-have voor de nieuwe baby natuurlijk.
Maar ja... het moet uit spanje komen, verzendkosten... 25 euro. Dat vind ik stiekem wel heel veel.

Maar ja... ze zijn wel echt heel leuk. Zowel de sandaaltjes voor Sasha als deze laarsjes, of nou ja, eigenlijk slofjes natuurlijk:

† In Memoriam † vrijdag 3 april 2009 @ 15:01:59 #183
7074 moussy
kuttekop
pi_67677852
Gewoon doen BE, kinderbijslag en zo
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:05:13 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67677928
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:01 schreef moussy het volgende:
Gewoon doen BE, kinderbijslag en zo
Ja, en vakantiegeld dat volgende maand komt enzo. En zo vaak doe ik dit soort dingen eig. niet omdat ik dan ineens wel een zuunigerd ben enzo.
Ik blijf er nog even een uurtje op zitten en dan denk ik dat ik zomeeteen, als ik van de vk terug kom maar gewoon de kaart maar eens moet trekken. Is van mijn werk dus het gaat sowieso pas van mijn volgende salaris af.
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:28:19 #186
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67678559
ze zijn wel erg leuk hoor Be
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:37:40 #187
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67678898
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:34 schreef pinquit het volgende:
ohja ik weet alweer wat ik niet fijn vind aan rokjes. ik krijg er plakbenen van. mijn benen komen aan de bovenkant tegen elkaar aan, dus dat werkt niet zo goed. krijg er ook irritatie van enzo. en wat helpt is dan zo'n fietsbroekje ofzo eronder, maar dan is het weer zo warm 2 lagen stof in mn buikrol enzo, dat gaat zo lekker zweten dus een broek is dan luchtiger.
wanna rub mah puppeh?!
pi_67679646
Ik was gisteren de kast van Seb aan het uitzoeken. Ik kwam een rompertje tegen in maatje 56. wit/donkerblauw gestreept. Heeft hij van mijn schoonzusje gehad, maar toen hij het kreeg paste het al bijna niet meer en er zitten aan de voorkant 4 (!) gewone knoopjes en dat vind ik zo'n gepriegel. Nou had ik gezien dat het van Imp & Elfs (spring collectie 2009) is, dus ik zocht net even op internet. Het ding kost dus gewoon echt serieus 22 euro nieuw En mijn schoonzusje komt iedere maand geld tekort zegt ze. Goh gek he. Wie koopt er nou een rompertje van 22 euro Daar koop ik er ongeveer 10 voor.
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:25:10 #189
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_67680324
Als het een cadeautje is wil je toch iets bijzonders geven. Imps en Elfs vind ik een prachtmerk. Ik zie wel degelijk verschil tussen een rompertje van 2,20 en zo'n duurdere. Hoewel ik 22 euro voor een rompertje ook wel erg veel vind.
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:32:29 #190
190853 RockabeIIa
pi_67680520
Pfff, is het eindelijk leuk weer, moek het hele weekend werken!!!

Enorm leuke slofjes BE. Als je ze in grotere getale koopt, worden ze dan wel goedkoper?
-zich aanmeldt
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:34:17 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_67680577
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 16:01 schreef Estrys het volgende:
Ik was gisteren de kast van Seb aan het uitzoeken. Ik kwam een rompertje tegen in maatje 56. wit/donkerblauw gestreept. Heeft hij van mijn schoonzusje gehad, maar toen hij het kreeg paste het al bijna niet meer en er zitten aan de voorkant 4 (!) gewone knoopjes en dat vind ik zo'n gepriegel. Nou had ik gezien dat het van Imp & Elfs (spring collectie 2009) is, dus ik zocht net even op internet. Het ding kost dus gewoon echt serieus 22 euro nieuw En mijn schoonzusje komt iedere maand geld tekort zegt ze. Goh gek he. Wie koopt er nou een rompertje van 22 euro Daar koop ik er ongeveer 10 voor.
En hoe had je gereageerd als je nu gezien had dat het ding 25 cent had gekost en het bij de Zeeman vandaan kwam?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:44:46 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67680894
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:07 schreef owlet het volgende:
http://www.baby-s.nl/index1.html heeft ze ook, be
Hmmmm.... Lastig. Incl. verzendkosten zijn ze 13 euro duurder dan allleen deze schoentjes (zonder verz. kosten) bij die andere shop, plus dat ze de schoentjes voor Sasha, waar ik voor ging, daar ook niet hebben...
Dan toch maar tegelijk bij de eu shop halen... Nog even een google er tegenaan voor de zekerhed maar.
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:48:55 #193
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67681013
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 16:01 schreef Estrys het volgende:
hier net zo, truitjes duurder dan 25 euro, belachelijk..als ze ze nou lang aan zou hebben oke..maar nu zit je met veel te dure dingen die ze 2 keer aan heeft gehad
mn moeder heeft dus allemaal rockstar spul voor haar gekocht, vind ik supergaaf maar veel te duur Ik heb af en toe een uitschieter maar meestal is t hema, zeeman of H&M
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:52:29 #194
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67681122
de rompers van petit bateau zijn ook best duur, maar ik heb het er graag voor over. Het zit veel beter en gaat wat langer mee. Van dat goedkope spul verliest snel zn vorm en de stof voelt vaak niet fijn. Het zit wel meteen op de huid. Op het kdv liggen wel goedkope rompers, maar ze heeft echt zelden een ongelukje.
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:54:29 #195
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67681187
oh en voor de rest draagt Jen een mengelmoes van mexx, hema, h&m en esprit. Ook vaak nog wat merkloos waarvan ik niet weet waar het vandaan komt. Verreweg het meeste is 2e hands.
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:55:59 #196
190853 RockabeIIa
pi_67681230
Ik kijk eigenlijk eerst naar de stofjes voor ik de prijs bekijk. Eienlijk ben ik het meest tevreden over de rekbare rompers van de Hema en de Prenatal. Die van de Prenatal gaan wel ietsje sneller stuk maar zijn ook minder dik.
pi_67681297
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 16:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Als het een cadeautje is wil je toch iets bijzonders geven. Imps en Elfs vind ik een prachtmerk. Ik zie wel degelijk verschil tussen een rompertje van 2,20 en zo'n duurdere. Hoewel ik 22 euro voor een rompertje ook wel erg veel vind.
Ik heb heel veel merkspul voor Seb en ik zie ook wel verschil maar ik heb dan liever een leuk truitje van 22 euro als een romper die hij onder zijn kleren aan heeft. En Seb is van januari, dus lekker in zijn romper liggen is er ook niet bij. Imps en Elfs is inderdaad leuk hoor, dat heb ik ook nooit gezegd. Maar 22 euro voor een rompertje? Dat zou ik nooit doen in ieder geval. Ieder het zijne natuurlijk.

En Troel op jouw vraag, ik ben de laatste die een gegeven paard in de bek kijkt, echt waar. Soms is iets zijn geld dubbel en dwars waard en soms zijn de goedkoopste cadeaus juist degene met de meeste waarde. Ik vind het heel leuk dat ze een cadeautje koopt voor Seb maar om dan vervolgens te klagen over geldgebrek (en bij papa het handje op gaan houden) daar kan ik niet zo goed tegen. Nou heeft het kind (22) geen idee wat een romper kost, ze wist ook niet dat het een romper heet. Ik schrok gewoon echt van de prijs, want het is gewoon zonde van het geld voor een bijzonder onpraktisch ding. maar je hebt gelijk het gaat om het gebaar.
  vrijdag 3 april 2009 @ 17:03:02 #198
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67681420
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 16:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik kijk eigenlijk eerst naar de stofjes voor ik de prijs bekijk. Eienlijk ben ik het meest tevreden over de rekbare rompers van de Hema en de Prenatal. Die van de Prenatal gaan wel ietsje sneller stuk maar zijn ook minder dik.
idd die rekbare heeft elin ook (hema) die kan ze ook veel langer aan..

ik trek ook vaak gaatjes in de rompers (onder t knoopje) ik ben nogal lomp geloof ik
kutknoopjes.
steek wel veel geld in een leuk jasje,dekentjes of slofjes.omdat ze die gewoon langer aan kan of kan gebruiken
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 3 april 2009 @ 17:05:09 #199
190853 RockabeIIa
pi_67681485
ik had eerder wel dure rompers van Claesens o.i.d. Mooi merk als je het maar 1x draagt Wat een baggerkwaliteit...
  vrijdag 3 april 2009 @ 17:06:16 #200
190853 RockabeIIa
pi_67681512
Vinden jullie trouwens ook dat de kleertjes van C&A zo strak valt?
(Bij deze een miskoopje opbiecht...)
  vrijdag 3 april 2009 @ 17:08:18 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67681570
Owlet! Thanks!
Ik ben even verder gaan zoeken en heb ze nu via Amazon gekocht! 45,60 in totaal incl shipping terwijl ze bij de eu shop ex shipping alleen al 57 euro waren!
Ze moesten alleen in de us afgeleverd worden en dat was geen probleem want ik mag het adres van de ouders van mijn collega gebruiken. Zij gaat eind April naar ze toe. Even wachten op die schoentjes is prima als me dat bijna 35 euro oplevert!
pi_67682296
Hier leuke jassen gescoord Bij C&A... met een binnenjas dus ook bij wat kouder weer kunnen ze hun zomerjassen aan ! Timo in stoer legergroen en Merijn in het oranje/grijs !

vrijdag 3 april 2009 @ 17:42:29 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67682403
Kan je nog ruilen rocka?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 3 april 2009 @ 17:45:49 #204
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67682495
Hier vandaag heerlijk rondgestruind door Madurodam. Echt genoten van het weer
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 3 april 2009 @ 17:48:44 #205
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67682585
leuk voor je.
Saartje
  vrijdag 3 april 2009 @ 17:49:50 #206
190853 RockabeIIa
pi_67682613
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 17:42 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je nog ruilen rocka?
Nee, want ik trok natuurlijk voor het passen de kaartjes er effe af
So typical!
  vrijdag 3 april 2009 @ 18:00:10 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67682863
Handigert! Dan moet je maar een jongetje knutselen in je buik.
  † In Memoriam † vrijdag 3 april 2009 @ 18:05:22 #208
7074 moussy
kuttekop
pi_67682962
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 17:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
leuk voor je.
  vrijdag 3 april 2009 @ 18:05:48 #209
190853 RockabeIIa
pi_67682969
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
Handigert! Dan moet je maar een jongetje knutselen in je buik.
ruk.... mee.... bezig... is!*
  vrijdag 3 april 2009 @ 18:06:30 #210
190853 RockabeIIa
pi_67682988
pi_67683036
Seb heeft deze gekregen in maatje 21 dus duurt nog even

vrijdag 3 april 2009 @ 18:16:22 #212
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_67683194
Rocka c&a valt heel smal jah, arwen heeft daar maat 104/110
terwijl ze bij de rst m,eestal 92/98 zit ^^
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_67683395
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:16 schreef _evenstar_ het volgende:
Rocka c&a valt heel smal jah, arwen heeft daar maat 104/110
terwijl ze bij de rst m,eestal 92/98 zit ^^
Timo heeft daar 146 en Merijn 164.. en echt heel veel te groot zijn ze niet (de jassen)
  vrijdag 3 april 2009 @ 18:26:45 #214
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67683425
zooo lange dag op werk, fijn gesprek met mn baas over van alles en nog wat en mn contract verlenging is binnen en hij vroeg nog heel bezorgd of ik dan nog wel op zijn oratie kon komen in oktober want dat zou hij wel leuk vinden nou graag dus!

@BE wat een supertoffe laarsjes!! en als ze Sasha heten dan is het inderdaad een musthave ja!
Timo & Merijn, stoere mannen!
En de naam van het meisje van Jamie... eh, sja, hij is in elk geval consequent
Rocka dat doe ik dus ook altijd, overal de kaartjes vanaf rukken en daarna pas passen hendig!

*eten maken gaat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 april 2009 @ 18:31:14 #215
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_67683530
huup nu dat binnen is zeker wel een geruster gevoel ook al wist je het al
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_67683658
Fijn Huup Huup ! Gefeliciteerd !!

Heb nog een stoere foto van Timo, kijk maar (let vooral op zijn benen)

vrijdag 3 april 2009 @ 19:00:35 #217
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67684321
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:31 schreef _evenstar_ het volgende:
huup nu dat binnen is zeker wel een geruster gevoel ook al wist je het al
ja zeker
haha, eerst zien, dan geloven

Timo! Powerrrr
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67684669
huup wat fijn gefeliciteerd met je contact verlenging

stout wat een leuke foto's

ik heb vandaag in een rare foute serie gezeten volgens mij echt iedereen is doorgedraait. wat een stress om niks.
mama van 3 kids!
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:14:30 #219
190853 RockabeIIa
pi_67684784
Even melden dat ik bij schoonmams boven op het toilet zit
pi_67684813
Hop Timo
pi_67684935
Popples, vertel
En Rocka! TMI!

Note to self: sunblock mee als je weer bij mensen met een tuin langs gaat. Was gezellig bij de papa en mama, maar wel verbrand en overal sproeten nu.
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:19:02 #222
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67684939
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:14 schreef RockabeIIa het volgende:
hahahaha, is het daar gezelliger dan beneden?

Freecell, sproetjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67685126
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Jij bent ook letterlijk overal vandaan aan het internetten
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 3 april 2009 @ 19:26:28 #224
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67685162
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:18 schreef freecell het volgende:

Note to self: sunblock mee als je weer bij mensen met een tuin langs gaat. Was gezellig bij de papa en mama, maar wel verbrand en overal sproeten nu.
hier vanmorgen factor 30 ingesmeerd en nog een garnaal
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:28:54 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67685245
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 17:45 schreef Ynske het volgende:
Hier vandaag heerlijk rondgestruind door Madurodam. Echt genoten van het weer
Het is ook echt heerlijk weer!
Mijn schoonmoeder wilde niet buiten eten... want het is koud buiten
pi_67685265
nu nog cocktailsaus!
pi_67685267
rocka

[ Bericht 79% gewijzigd door Popples op 03-04-2009 20:14:22 ]
mama van 3 kids!
pi_67685303
Huuperdepuup gefeliciflapstaart!
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:40:22 #229
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67685630
popples wat een verhaal! Maar weet je zeker dat je dit online kan zetten.
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:40:40 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67685642
Popples, is het heel erg als ik er nauwelijks een touw aan vast kan knopen!
Kan aan mijn hersens liggen hoor!
pi_67685696
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:40 schreef Ticootje het volgende:
popples wat een verhaal! Maar weet je zeker dat je dit online kan zetten.
heel knap als mijn familie weet hoe internet werkt die kennen alleen maar hyves en partyflock
haal het dadelijk ook weer weg
mama van 3 kids!
pi_67685756
Klinkt wel hectisch inderdaad popples
pi_67685943
Be het is zo gelopen ik kan het zelf ook even allemaal niet volgen vandaag.
mama van 3 kids!
pi_67686066
jeeminee popples
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:56:39 #235
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67686219
Hoofdletters en enters popples, ze bestaan niet voor niets.
Maar kut zeg, zo`n dag
Saartje
pi_67686234
tjee popples, wat een verhaal ! Sterkte en slim van je om je een beetje afzijdig te houden
pi_67686281
maneki, had ik vandaag al gezegd dat ik van je houd?
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:58:49 #238
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67686295
popples

hier was het maar koud en nu heel betrokken en morgen nog kouder....
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:59:02 #239
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67686303
Nog niet vaak genoeg Reinhilde ^_^
Saartje
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:00:15 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67686341
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:49 schreef Popples het volgende:
Be het is zo gelopen ik kan het zelf ook even allemaal niet volgen vandaag.
Ik snapte even niet wie de madam was en ook niet waarom ze naar een speciale paas-afdeling moest.
Het kwartje is inmiddels gevallen, je bedoelde vast paaZ Mijn licht disfuncionele hersens dachten aan het komende weekend!

En hier zit ik nu even te over mijn collega's.
Ik gisterenmiddag even hard doorgewerkt om nog iets af te krijgen. Naar mijn collega's van de web-site gestuurd met het verzoek die file te uploaden en mij de url te geven, want er moest een persbericht uit.
Hebben ze dus niet gedaan, dus ik vanmiddag even snel gemaild 'Heb je het niet gezien? Zou je het nu nog kunnen doen svp?' Toen moest ik weg vk etc. dus ik ga nu kijken.
Heeft hij dus alleen teruggemaild: Bedoelde je dat we alleen de file online zouden zetten en jou de link geven?

Ehm... wat denk je zelf... lees mijn verzoek nog eens...
Grrrr... nu heeft het dus een vertraging van een heel weekend.

[/einde dagboek]
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:01:00 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_67686365
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:40 schreef Brighteyes het volgende:
Popples, is het heel erg als ik er nauwelijks een touw aan vast kan knopen!
Kan aan mijn hersens liggen hoor!
Dat zal het zijn, verweekte zwangere hersens

(ik ben na drie regels gestopt, sorry Popples, het zal wel hectisch zijn, maar het is niet te lezen)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67686393
Thomas heeft net zijn 10e poepluier van vandaag geproduceerd
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:02:09 #243
105850 Fuente
mamamuts
pi_67686403
BE, lekker dan, zulke collega's
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:02:26 #244
35189 Troel
scherp en bot
pi_67686419
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Grrrr... nu heeft het dus een vertraging van een heel weekend.

[/einde dagboek]
Nu kun je het hele weekend nadenken hoe je ze maandag aan kan pakken vanwege hun stommiteiten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:03:02 #245
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67686441
Thomas ben je rot van binnen jongen?
Oh BE fijn zulke niet lezende mensen
Saartje
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:04:51 #246
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67686507
oh bah BE wat vreselijk irritant knurftig gedrag

Maneki... je nerds liggen niet veilig hier ik heb B. af kunnen leiden met een schaaltje katjang pedis nu net haha binnenkort koffie?

De buren zitten hier te bbq-en en het ruikt zo heerlijk zomers
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67686510
Wat is een paaZ-afdeling?
pi_67686576
Paaz is een psychiatrische afdeling in een algemeen ziekenhuis

Wij gaan thuis champignonnen kweken
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:08:24 #249
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67686605
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:07 schreef Stout het volgende:
Paaz is een psychiatrische afdeling in een algemen ziekenhuis

Wij gaan thuis champignonnen kweken
klinkt als een mijn oude studentenhuis keuken
gore toko daar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67686639
Paaz afdeling is de psychiatrische afdeling van een ziekenhuis.
wat Stout zegt

Jeetje BE, lekker dan!
Popples, lekker dagje... niet dus

Wij hebben vanmorgen ontbeten op het balkon, het was er al lekker behagelijk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:10:07 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67686651
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Nu kun je het hele weekend nadenken hoe je ze maandag aan kan pakken vanwege hun stommiteiten
Donderdag!
Maandag werk ik niet. Dinsdag een vergadering in Glasgow en we landen woensdag om 11.15 weer in Amsterdam, precies op tijd om niet meer naar kantoor te gaan vanwege mijn halve dag op woensdag.
Soms heb ik best een luizenleventje...

Zei ik soms?
pi_67686674
heerlijk BE
Ennuh ik vond het gezellig vanmiddag!! Amber had het er inde auto nog over dat ze Sasha zo lief vind
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67686687
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

klinkt als een mijn oude studentenhuis keuken
gore toko daar
hahhah
wij gaan het thuis doen, in een bak met echte eetbare champignonnen ! zie ook www.minichamp.nl (maar dan bij Ranzijn voor minder dan de helft )
pi_67686721
dank voor de uitleg

Ik heb honger en geen zin om te koken. Lastig.
pi_67686738
Maneki, I you!
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:12:40 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67686739
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:10 schreef Vicky het volgende:
heerlijk BE
Ennuh ik vond het gezellig vanmiddag!! Amber had het er inde auto nog over dat ze Sasha zo lief vind
Ja, het was zeker heel gezellig! En Amber is echt een schatje!
Ik heb Sasha om 15.10 wakker gemaak, die heeft dus bijna 2,5 uur liggen tukken!
pi_67686773
Be wat heel vervelend op zijn zachtst uitgedrukt.

jeejtje Reinhilde hij wide jje wel aan het werk houden he.

sorry was 10 dingen te gelijk aan het doen en mijn kop ratelt even door. want ik had net mijn ouders aan de tel krijg de ene rotte ding naar de andere te horen. pfff valt even niet mee.
mama van 3 kids!
pi_67686836
Popples, dikke . En een glaasje wijn.
pi_67686859
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, het was zeker heel gezellig! En Amber is echt een schatje!
Ik heb Sasha om 15.10 wakker gemaak, die heeft dus bijna 2,5 uur liggen tukken!
luilakje
Wij waren pas om 16.00 uur thuis ofzo. We moesten even naar de drukkerij en toen nog ballonnen kopen en naar de Kruidvat. Het was zo gezellig met mijn grietje
Toen we thuis waren vroeg ze, mama mag ik op de bank slapen? Ik ben een beetje moe
Uiteindelijk heeft ze dvdtje liggen kijken

Onze deurintercom doet af en toe vervelend en die van de onderbuuf ook. Was er maandag iemand langsgekomen om een offerte te maken voor een nieuwe intercom.. gaat gewoon ff ruim 600 euro kosten.. nou dat doen we dus even mooi niet..

[ Bericht 7% gewijzigd door Vicky op 03-04-2009 20:24:53 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67687560
Das wel erg veel geld Vicky! Kan je vent dat niet zelf?
pi_67687603
OMFG. er komt een dragonball z film in de bioscoop.
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:40:38 #262
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67687681
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:04 schreef huuphuup het volgende:
oh bah BE wat vreselijk irritant knurftig gedrag

Maneki... je nerds liggen niet veilig hier ik heb B. af kunnen leiden met een schaaltje katjang pedis nu net haha binnenkort koffie?

De buren zitten hier te bbq-en en het ruikt zo heerlijk zomers
ben je morgen thuis?
Saartje
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:42:12 #263
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67687747
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:12 schreef Reinhilde het volgende:
Maneki, I you!
I you toooo
Saartje
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:42:54 #264
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67687776
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:40 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

ben je morgen thuis?
ja.
B.'s vriendjes komen bij ons spelen vanaf een uur of 3/4 dus dan ben ik ook mobiel enzo. graag!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:45:45 #265
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67687889
Moet je vluchten dan?
Je kan ook hier onderduiken hoor Je kan alleen niet tot `s avonds laat blijven want we 'moeten' naar een meeting vanaf een uur of 6
Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 april 2009 @ 20:50:04 #266
13151 crew  Rewimo
pi_67688056
Popples, ik begreep het ook niet helemaal, maar sterkte

Er vliegen hier vleermuizen in de rondte. Buiten hoor, in de voortuin Grappig gezicht!
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:50:45 #267
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67688074
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Moet je vluchten dan?
Je kan ook hier onderduiken hoor Je kan alleen niet tot `s avonds laat blijven want we 'moeten' naar een meeting vanaf een uur of 6
Ik moet ook thuis eten koken, dat scheelt...
Oh ik hoor net dat ik niet weg mag "neeheej! You need to sit here and look pretty!"

uh nouja niet handig dus morgen, pm anders maar wanneer je tijd hebt dan roep ik wel ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:53:18 #268
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67688147
Ik kan ook wel gewoon ff bij jou langsschieten hoor, geen probleem.
Of een andere keer maar dat pm`men we wel
Saartje
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:22:19 #269
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67689441
huup, opzitten en pootjes geven.
pi_67689508
jeejtje vicky 600 euro is niet niks.

rewimo wat leuk vleermuizen.wij hebben ze hier in de zomer ook veel.
mama van 3 kids!
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:24:24 #271
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67689514
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:22 schreef Ticootje het volgende:
huup, opzitten en pootjes bier geven.
ik ben bang voor dit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67689543
Hatsjoe!
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:28:19 #273
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67689642
gezondheid Reinhilde
pi_67689805
dank je Bar!

Hoest met jou vandaag?
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:34:53 #275
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67689884
met mij is het prima eigenlijk, beetje druk geweest met schuren van meubeltjes en een kozijn, wat een rot werkje ook, zat wel heerlijk onder het stof

en nu lekker onderuit gezakt op de bank, beetje internetten opzoek naar leuke geboortekaartjes (60's stijl) en fokken en ondertussend x factor kijkend
pi_67689986
lekker bezig voor je kleintje dus . Heerlijk!
pi_67689998
ohh leuk een jaren 60 stijl kaartje !! Kun je die wat vinden ? (niet dat wij ze nodig hebben...)
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:39:13 #278
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67690046
yup, en toch ook gelijk bezig zijn met Thijs zijn tenslotte zijn oude meubeltjes.
alleen nu met een nieuw likje verf, zodat brusje toch een eigen iets krijgt.

hebben ook besloten om een heleboel kleertjes van Thijs te verkopen,en zelf allemaal nieuwe dingetjes aan te schaffen, zodat het ook iets van ons is en niet allemaal van grote broer
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:39:49 #279
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67690074
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:37 schreef Stout het volgende:
ohh leuk een jaren 60 stijl kaartje !! Kun je die wat vinden ? (niet dat wij ze nodig hebben...)
valt tegen, of ik heb gewoon een moeilijke smaak
pi_67690159
zijn er geen andere familieleden van Thijs die die kleertjes misschien graag zouden hebben, Bar? Of misschien van z'n vaders kant ofzo? 't Lijkt me zo erg als je daar veel te laat pas achter komt.
Wel fijn dat je zwangerschap zo goed gaat nu!
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:42:46 #281
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67690216
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:41 schreef poemojn het volgende:
zijn er geen andere familieleden van Thijs die die kleertjes misschien graag zouden hebben, Bar? Of misschien van z'n vaders kant ofzo? 't Lijkt me zo erg als je daar veel te laat pas achter komt.
Wel fijn dat je zwangerschap zo goed gaat nu!
Die hebben alles al wat ze wilden hebben.
de kleertjes heb ik ook pas na overleg ontvangen.
Nee alles wat Thijs aangaat, overleg ik altijd eerst.
in het begin smste ik zelfs Marco nog wanneer ik naar het grafje ging en wat ik daar ging doen enzo.

toen ik wist dat ik zwanger was, heb ik het Marco ook vrij snel verteld, helaas wel per telefoon maar goed hij hoorde het wel van mij en niet via via.
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:44:20 #282
108648 cattie
lieve moeder
pi_67690283
Fijn dat het goed gaat Bar. Ik kan me voorstellen dat je veel nieuw spul wilt, dat heb ik zelfs al.

Ik ga zo brownies bakken. Nu nog? Ja, want eerder lukte niet (mijn man is de hele dag weg en Ive viel pas om 9 uur in slaap en Fee om half 10) en morgen gaan we Fee's geboorteboom planten! En daar horen brownies bij!
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:45:02 #283
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67690307
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:44 schreef cattie het volgende:
Fijn dat het goed gaat Bar. Ik kan me voorstellen dat je veel nieuw spul wilt, dat heb ik zelfs al.

Ik ga zo brownies bakken. Nu nog? Ja, want eerder lukte niet (mijn man is de hele dag weg en Ive viel pas om 9 uur in slaap en Fee om half 10) en morgen gaan we Fee's geboorteboom planten! En daar horen brownies bij!

geboorteboom
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:48:30 #284
108648 cattie
lieve moeder
pi_67690454
Ive heeft er ook 1. Erg tof!
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:48:57 #285
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67690473
wat houd dat ook alweer in zo'n geboorte boom?
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:50:14 #286
108648 cattie
lieve moeder
pi_67690517
In een gedenkbos wordt hij geplant. Het is een boom om de geboorte te vieren.

[ Bericht 39% gewijzigd door cattie op 03-04-2009 22:08:32 ]
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:52:04 #287
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67690588
ik ga dat eens op het gemakje lezen Cattie.
al is de achterhoek wel even niet echt naast de deur.
pi_67690637
Oke Bar, fijn dat dat goed overlegd wordt.
Hoort onder een geboorteboom niet een placenta?
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:55:16 #289
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67690712
moet ook wel poemojn, het gaat om zoiets tastbaars en kostbaars,daar moet je niet zelf voor gaan denken zoiets doe je in overleg.

dat we het niet altijd samen eens zijn, wilt niet zeggen dat we beide het beste willen wat ons overleden zoontje aangaat
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:56:57 #290
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67690773
Doet me denken aan het gedichtje wat een vriendin gebruikte voor haar dochter.

Ook planten wij een boom voor jou
om met je op te groeien
en later net als jij
prachtig te gaan bloeien.

(het was iets van die strekking, het is niet letterlijk goed, de laatste twee zinnnen weet ik niet precies meer.)
pi_67690812
Wat een leuk idee zeg ! Hier geen geboortbomen
Bar, fijn dat het zo goed gaat ! Heb je nog meer jaren '60 spulletje voor je ukkie ?
Ik vind deze zo mooi

Mijn kinderen hebben bij mijn ouders altijd in de wagen gelegen waarin ik ook lag, die bak was erg groot. jammer was dat de wielen totaal op waren en niet meer te herstellen. Maar als wieg deed ie het prima.
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:57:58 #292
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67690823
oeh buurvrouw wat zet je hier een prachtig gedichtje neer
doet me beetje denken aan Thijs
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:58:42 #293
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67690848
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:57 schreef Stout het volgende:
Wat een leuk idee zeg ! Hier geen geboortbomen
Bar, fijn dat het zo goed gaat ! Heb je nog meer jaren '60 spulletje voor je ukkie ?
Ik vind deze zo mooi
[ afbeelding ]

Mijn kinderen hebben bij mijn ouders altijd in de wagen gelegen waarin ik ook lag, die bak was erg groot. jammer was dat de wielen totaal op waren en niet meer te herstellen. Maar als wieg deed ie het prima.
ik ben driftig opzoek en spulletjes aan het verzamelen
pi_67690873
Dat is ook het beste. En 't is gewoon heel erg fijn als dat overleg bij jullie wel goed gaat. Je hoort ook wel eens anders.

Hebben jullie al een naam voor 't brusje?
  vrijdag 3 april 2009 @ 22:00:45 #295
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67690916
Mijn oudste heeft ook een geboorteboom, gekregen van de gemeente omdat hij het eerste jongetje was wat in september was geboren. Ze hadden toen van 1 jaar elk eerste jongetje en meisje van elke maand uitgenodigd en ze een boom geschonken. Het babybos noemden ze dat
Saartje
  vrijdag 3 april 2009 @ 22:00:55 #296
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67690924
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:59 schreef poemojn het volgende:
Dat is ook het beste. En 't is gewoon heel erg fijn als dat overleg bij jullie wel goed gaat. Je hoort ook wel eens anders.

Hebben jullie al een naam voor 't brusje?
ja die hebben we al, zowel voor meisje als voor jongen
2de namen zijn er ook al en zelfs bij meisje een 3de naam
  vrijdag 3 april 2009 @ 22:01:18 #297
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67690934
wat een leuk idee zo'n boom!

Cattie ik heb net een dik kwartier in de stoel op het kamertje van mn meisje gezeten met jouw cuddle in mn handen en me helemaal proberen voor te stellen hoe het strakjes is, lekker saampjes met de cuddle naar buiten ik zie het helemaal voor me

Bar, klinkt misschien beetje gek maar ik moet het echt even gezegd hebben wat klink je ontzettend gewoon gelukkig, in al je posts tussen de regels door
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67690952
die vent van mij is ook niet wijs hoor.. zitten X-factor te kijken en daarstraks was een compilatie van Gordon Ramsey met daarbij een liedje met daarin steeds de tekst fuck fuck fuck.. ligt ie helemaal in een deuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67691003
Nou ik ga nog ff ds-en, heb arkanoid bijna uit
Morgen drukke dag met veel heen en weer rennen/rijden/fietsen en een nog steeds waardeloos hoofd dus een beetje extra slaap kan geen kwaad.
ben benieuwd wat het nieuwe SC titel gaat worden....ik zie het morgen wel !

Iedereen een hele fijne nacht, slaap zacht en morgen weer fris op !

* Stout zoekt nog ff medicijnen op en duikt dr bed in !
  vrijdag 3 april 2009 @ 22:04:52 #300
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67691025
poep!(<- voor vickyman)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')