Ik ben op een zaterdag naar Assepoester geweest. Als je eenmaal aan de beurt bent, word je daar wel goed geholpen hoor. Maar het is er wel druk. Op de site staan goedkope jurken maar die heb ik daar niet gezien (of ik heb de verkeerde jurken gepastquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
dezelfde persoon ja, maar niet dezelfde winkel
Assepoester in Arnhem gaat het worden, komende donderdag en als er niemand mee kan, ga ik lekker alleen![]()
Hequote:Op dinsdag 14 april 2009 12:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar, ik word steeds doorgelinkt naar de OP zelf, ik moet toch niet de OP vervangen voor de OP?
het is ook een directe link, alleen ik kom steeds maar niet verder dan de OPquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
HeIk dacht dat ik de directe link naar mijn post had gegeven. Sorry.
![]()
En bedankt voor het aanpassen!
-edit- Als ik op die link klik kom ik wel bij mijn post uit?![]()
Dat dacht ik ook toen ik ging kijken voor mijne, maar na 4 stuks was ik er echt al uit. Heb nog een 5e aangehad op aanraden van de verkoopster om een verschil duidelijk te maken maar meer tijd was helaas echt niet nodigquote:Op woensdag 15 april 2009 22:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Veel plezier morgen Rijstebuil
Ik ga morgen trouwjurken passen tot ik er kotsbeu van ben![]()
gefeliciteerd.. zodra dat is gebeurd dan gaat het snel, dan kun je gaan aftellenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Klinkt leuk Drooomvrouwtje..
Wij zouden ook voor een een andere gaan, maar na deze gezien te hebben..
Wij gaan morgen om 9:45 in ondertrouw!!
Dat is beter als bij ons. Wij worden ongeveer 3 - 6 dagen voor de bruiloft gebeld.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat leuk van jullie moeders.![]()
Hier maken ze van de ondertrouw en heel dingetje in een speciaal kamertje, heel officieel allemaal. En je kan dan ook gelijk een aantal dingen bespreken voor het daadwerkelijke huwelijk zoals welke ambtenaar je wilt e.d.
Wij hebben ook nog geen kaarten hoor en we trouwen in augustus. We versturen ze 2 maanden van te voren. Bovendien, veel familie / vrienden weten al dat we dan gaan trouwen, dus dan kunnen ze eventueel rekening houden met vakantie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wij hebben nog niet eens kaarten![]()
Maar ik heb wel een jurkEn nu een echte
Er zijn speciale trouwzegels en je kunt ook een stapel ongefrankeerde enveloppen afgeven bij het postkantoor zodat zij ze kunnen stempelen. Scheelt je weer wat (lik)werk. Die trouwzegels passen wel mooi op een trouwkaart als ik de verhalen moet geloven maar ik weet niet of je daar extra voor moet betalen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wij hebben nog niet eens kaarten![]()
Maar ik heb wel een jurkEn nu een echte
Verder staat de catering nu vast, en we hebben de tent ook besproken, en de verhuurservice
Nu alleen nog wachten op de ringen, en de outfits voor de kinderen compleet krijgen
Binnenkort eens alle adressen gaan verzamelen en postzegels kopen enzo
Wij hebben alles gewoon gefrankeerd met onze frankeermachine. Lekker goedkoopquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:49 schreef bigbird het volgende:
Wij hadden gewone postzegels erop gedaan. Ik wist niet eens dat er trouwzegels bestonden![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 00:31 schreef Duderella het volgende:
Dude gaat ook voor het bijltje.
Gelukkig gewoon samen, zonder nare bombarie. Hij en ik en een fles bubbels onder de arm, op een onmogelijk vroeg tijdstip op een vreselijke doordeweekse dag in juli. Zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |