Nee maar ik snap daar dan weer geen barst van dus ik blijf maar van dat terrein.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat we even een tijdelijke bodem cq opleving kunnen zien (lees: ook deze rally).
He congrats man. Wat is nu het plan? Ook dezelfde business in als ik en Drive-r? (en dus geen leven meer hebben?quote:
Waar heb jij eigenlijk je master gedaan? Ik moet nog eventjes wachten om m'n master te gaan doen op LSE of NYU, maar ik werk er niet minder omquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:26 schreef veekeend het volgende:
[..]
He congrats man. Wat is nu het plan? Ook dezelfde business in als ik en Drive-r? (en dus geen leven meer hebben?)
Je zou het wellicht niet zeggen, maar ik heb mijn masters (Investment Analysis and Financial Management) in Tilburg gedaan. Ik kan nog niet beoordelen of een Msc in het buitenland veel meer toegevoegde waarde heeft. Het gaat denk ik uiteindelijk om het totaalplaatje van je CV. Maar het is hard werken, maar het is een way of life geworden. Heb er veel plezier inquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waar heb jij eigenlijk je master gedaan? Ik moet nog eventjes wachten om m'n master te gaan doen op LSE of NYU, maar ik werk er niet minder om
Klopt maar het heeft voor mij natuurlijk geen zin om een Msc in Nederland te doen nu ik niet meer in Nederland woon. En ik denk dat het beste is om gewoon mn Msc bij LSE te gaan doen nadat ik terug kom uit ny.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:33 schreef veekeend het volgende:
[..]
Je zou het wellicht niet zeggen, maar ik heb mijn masters (Investment Analysis and Financial Management) in Tilburg gedaan. Ik kan nog niet beoordelen of een Msc in het buitenland veel meer toegevoegde waarde heeft. Het gaat denk ik uiteindelijk om het totaalplaatje van je CV. Maar het is hard werken, maar het is een way of life geworden. Heb er veel plezier in
Neuhquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:26 schreef veekeend het volgende:
He congrats man. Wat is nu het plan? Ook dezelfde business in als ik en Drive-r? (en dus geen leven meer hebben?)
quote:Wessanen verwacht belangrijke daling winstgevendheid in KW1
3-4-2009 8:59:00
Wessanen NV (Kon.)
2,58 ( 9:12 ) -0,0900 / -3,37%%
Door Robin van Daalen
Van DOW JONES NIEUWSDIENST
AMSTERDAM (Dow Jones)--Koninklijke Wessanen nv verwacht minder winstgevend te zijn in het eerste kwartaal van 2009. Het concern heeft last van concurrentie bij een aantal merkactiviteiten in Noord-Amerika en Europa, aldus de onderneming vrijdag.
Wessanen verwacht dat de winst voor belasting en rente (EBIT) "belangrijk lager" zal uitkomen dan de EUR12,4 miljoen die in het eerste kwartaal van 2008 werd gerealiseerd.
De omzet zal bij constante wisselkoersen ongeveer gelijk zijn aan die van een jaar eerder.
Het concern spreekt van competitieve marktomstandigheden voor een aantal van onze Noord-Amerikaanse en Europese merkactiviteiten, maar wil desgevraagd niet meer informatie verstrekken.
Bovendien zijn enkele incidentele lasten opgenomen in het resultaat over het eerste kwartaal, aldus de onderneming. De omvang en reden van de lasten wordt niet gegeven.
Wessanen sloot donderdag op EUR2,67.
quote:Het aantal bedrijven dat in het eerste kwartaal van dit jaar moest stoppen is met ruim 40% gestegen.
ZZP'ers
Dat blijkt uit cijfers van onderzoeksbureau Graydon. Het gaat vooral om kleine bedrijven. Ruim één derde van de faillisementen is van zelfstandige ondernemers die geen personeel hebben.
Noord Brabant
In totaal zijn de eerste maanden van dit jaar ruim 2200 bedrijven over de kop gegaan. Het eerste kwartaal van vorig jaar waren dat er maar iets meer dan 1500. Absoluut gezien gingen dit kwartaal in Zuid holland het meeste bedrijven op de fles: 388. In Noord-Holland steeg het aantal van 275 naar 382. In Noord-Brabant ging de stijging het hardst, van 199 naar maar liefst 363.
65.000 banen
Faillisementsonderzoeker Graydon verwacht dat de stijging over het hele jaar op zo'n 60% uitkomt. Dat betekent dat er 11.000 bedrijven verdwijnen, en waarschijnlijk 65.000 banen verloren gaan.
Ze voorspellen een EBIT verlaging (12-20%)prognose obv van de schaal van Mock. Maar deze is niet gebruikt. Volgens mij een ernstige communicatiefout, die waarschijnlijk in een nieuw persbericht hersteld gaat worden.quote:
Hij moet omlaag, met m'n shortsquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:40 schreef Anoniemos het volgende:
Wat is er aan de hand met Arcelor??? Na gisteren 15% (bijna) gehaald te hebben vandaag keihard weer 2% erbij bij een verder toch vooral negatieve beurs. Erg vreemd.
WW cijfers VSquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:59 schreef Lemans24 het volgende:![]()
komt er nog nieuws dat voor wat actie kan zorgen?
Olie duurder, commodities duurder, meer huizen verkochtquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:43 schreef One_conundrum het volgende:
hoe kan het nou weer dat Akzo in eens zo'n grote stap maakt
233 bedoel je?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:51 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Damned! Me SS230 zijn denk geklapt nu...
edit 233 bdoel ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |