Ik ook. Maar ja, je weet maar nooit. Er valt geen peil op te trekken op het moment.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
WS houdt de winst goed vast![]()
MT in NY weer 2% erbij, en ik zit short
Economics & Informatics aan de Erasmus uni in R'damquote:
Feliquote:Op donderdag 2 april 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Economics & Informatics aan de Erasmus uni in R'dam.
Kun je met opties, turbo's enzovoorts in de min staan dan?quote:Vraag 4
Weet u dat u bij bepaalde complexe financiële instrumenten meer geld kunt verliezen dan uw inleg?
'Complexe' financiële instrumenten betreffen onder andere opties, futures, converteerbare obligaties, structured products en overige afgeleide producten, zoals turbo's, speeders en warrants.
Als je opties schrijft kun je in de min komen te staan. als je short gaat met putopties in principe ongelimiteerd volgens mij moet je daar ook een margin bedrag voor op je rekening hebben staan.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Kun je met opties, turbo's enzovoorts in de min staan dan?
Tuurlijk. Als je put opties schrijft en iemand koopt ze en gaat vervolgens zijn aandelen verkopen, moet jij ze kopen en dat kan je geld kostenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Kun je met opties, turbo's enzovoorts in de min staan dan?
Klinkt flitsendquote:Op donderdag 2 april 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Economics & Informatics aan de Erasmus uni in R'dam.
Ik hoor net van Ruding bij Nova dat dat geen nieuw geld is. Dat dit bedrag al toegezegd was maar nu in het kader van de G20 top (en vooral de behoefte aan een positieve uitkomst daarvan) min of meer als nieuw totaalbedrag gepresenteerd wordt.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:16 schreef edwinh het volgende:
het is eigenlijk maar een slechte uitkomst dat er nog weer 500 miljard naar amerika gaat( IMF wordt zon beetje door amerika beheerst) nu financieren we weer hun schulden.
Alsof 1 of 2 biljoen uberhaupt iets gaat uitmaken op een wereldeconomie van 60 biljoen dollar en een derivatenmarkt van 600 biljoen (?). Hier kan geen overheid tegenop.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik hoor net van Ruding bij Nova dat dat geen nieuw geld is. Dat dit bedrag al toegezegd was maar nu in het kader van de G20 top (en vooral de behoefte aan een positieve uitkomst daarvan) min of meer als nieuw totaalbedrag gepresenteerd wordt.
We worden weer lekker in de maling genomen.
Precies.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Alsof 1 of 2 biljoen uberhaupt iets gaat uitmaken op een wereldeconomie van 60 biljoen dollar en een derivatenmarkt van 600 biljoen (?). Hier kan geen overheid tegenop.
De hoofdproblemen worden nog steeds niet aangepakt, en dat is dat Amerika op een te grote voet leeft.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat we even een tijdelijke bodem cq opleving kunnen zien (lees: ook deze rally)quote:
quote:Hello SeLang,
Thank you for writing to Yahoo! Finance.
I understand that you are encountering the error "INGA.AS is no longer
valid. It has changed to ING.AS." I do apologize for any inconvenience
this may have caused you.
While I cannot offer you an estimated time that this will be fixed,
please know that I have alerted our engineers. They are aware of the
concern and are working to resolve it as quickly as possible.
For your reference on this issue please use the ticket number no:
2639520
Again, I am sorry for any inconvenience and thank you for your patience.
Please let me know, if you have any further questions or need further
assistance, .
Thank you again for contacting Yahoo! Finance.
Regards,
Steve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |