Als je dat zegt is het een mooi short-momentquote:Op maandag 6 april 2009 08:36 schreef Lemans24 het volgende:
Wordt toch weer eens tijd voor een flinke daling.
Ik heb veel te snel verkocht en mis zowat de hele rally, die maar door en door en door gaat.
[..]
Wie gaat er shorts aanschaffen?
Voor vanochtend heb je vooralsnog gelijk.quote:Op maandag 6 april 2009 09:10 schreef Lemmeb het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd dat het nog wel een tijdje omhoog blijft gaan.
Oh, LOL, ik had eigenlijk nog niet eens naar de beurs van vandaag gekeken. Ik heb zelf geen aandelen, vandaar.quote:Op maandag 6 april 2009 09:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Voor vanochtend heb je vooralsnog gelijk.
Ongelooflijk, wat een optimisme met een opening van +2,5%.
Zie hier de toekomst van INGquote:Duitse overheid wil Hypo Re nationaliseren - media
06-04-2009 08:12:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De Duitse overheid wil de geplaagde hypotheekverstrekker Hypo Real Estate Holding AG overnemen, zo meldde de Financial Times (FT) dit weekend zonder bronnen te noemen.
Er zou begin deze week al een bod kunnen komen. Volgens de berichtgeving zouden aandeelhouders van Hypo Re hun stukken kunnen verkopen voor EUR1,26 per aandeel.
Hoewel de Duitse overheid alle aandelen zou willen overnemen, zal het bod vermoedelijk niet leiden tot een volledige overname. De grootste aandeelhouder van Hypo Re, private equity bedrijf J.C. Flowers, zal het bod vermoedelijk afwijzen, schrijft FT.
Het is wel mogelijk dat de Duitse overheid een meerderheidsbelang verkrijgt, aldus de krant.
Dat goud is mooi, dan houdt die hufter van een Middelkoop z'n mond misschien wat meer.quote:Op maandag 6 april 2009 09:10 schreef Lemmeb het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd dat het nog wel een tijdje omhoog blijft gaan. Het is lente, de vogeltjes fluiten, wonderkind Obama is overal aanwezig, er worden grote partijen goud aangeboden (m.a.w. goud gaat zakken en dus gaan mensen het weer omruilen) en er is de laatste tijd weinig economisch nieuws om van te huilen.
Inderdaad, wie weet. Ooit gaat er dan alsnog een hele grote klap komen (tenminste als de VS lekker door blijft lenen), maar nu nog even niet.quote:Op maandag 6 april 2009 09:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat goud is mooi, dan houdt die hufter van een Middelkoop z'n mond misschien wat meer.Op RTL werd net door die analist gezegd dat als dit doorzet, de recessie misschien sneller voorbij is dan verwacht. Herstel op de beurzen loopt een half jaar tot een jaar voor op de economie dus begin 2010 zou het aan kunnen gaan trekken. Wel heel positief, maar wie weet.
waarom is hij een hufter?quote:Op maandag 6 april 2009 09:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat goud is mooi, dan houdt die hufter van een Middelkoop z'n mond misschien wat meer.Op RTL werd net door die analist gezegd dat als dit doorzet, de recessie misschien sneller voorbij is dan verwacht. Herstel op de beurzen loopt een half jaar tot een jaar voor op de economie dus begin 2010 zou het aan kunnen gaan trekken. Wel heel positief, maar wie weet.
Zou de Amerikaanse regering zo dom zijn om weer op oude voet verder te gaan?quote:Op maandag 6 april 2009 09:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Inderdaad, wie weet. Ooit gaat er dan alsnog een hele grote klap komen (tenminste als de VS lekker door blijft lenen), maar nu nog even niet.
ooit, als in 2011/2012 of oooooooooit in 2040?quote:Op maandag 6 april 2009 09:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Inderdaad, wie weet. Ooit gaat er dan alsnog een hele grote klap komen (tenminste als de VS lekker door blijft lenen), maar nu nog even niet.
Loopt vanaf de zijlijn slechts doemscenario's te schreeuwen en doet daarbij alsof heel de wereld achterlijk is en hij als enige de waarheid kent.quote:
Duh.quote:Op maandag 6 april 2009 09:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou de Amerikaanse regering zo dom zijn om weer op oude voet verder te gaan?
Het zou zo een FOK!ker kunnen zijn.....quote:Op maandag 6 april 2009 09:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Loopt vanaf de zijlijn slechts doemscenario's te schreeuwen en doet daarbij alsof heel de wereld achterlijk is en hij als enige de waarheid kent.
Mwah, een beetje een vervelende paniekzaaier is hij wel. Lekker de mensen bang maken op teevee, in de hoop er zelf nog rijker mee te worden.quote:
De berichten over de plannen van de VS voor de crisis niet gelezen?quote:Op maandag 6 april 2009 09:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders? Ze hebben geen keus. Hele generaties Amerikanen zijn gewend aan een leven van lenen en luxe. Dat krijg je er echt niet zomaar meer uit.quote:Op maandag 6 april 2009 09:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb ze er al uitgegooid...quote:Op maandag 6 april 2009 09:35 schreef lammegiraf het volgende:
brrr....ik vrees voor mijn SS238 vandaag. ik hou ze gewoon aan...zie wel of ze gaan ploffen!
Ik zou ze juist kopen nu, kosten maar een euroquote:Op maandag 6 april 2009 09:47 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
[..]
Ik heb ze er al uitgegooid...
quote:Verrassende koersrally
Beurzen stijgen en dalen, de koersrally van de afgelopen week laat zich als verrassend betitelen. Waarnemers wijzen naar het ‘succes’ van de G20 top als oorzaak. Leuk geprobeerd, maar de uitkomst van die top geldt als wassen neus. Ook zou de economie de eerste voorzichtige signalen laten zien dat er sprake is van een herstel. Ook hier geldt: leuk geprobeerd. Lichtpuntjes waren er de afgelopen week, maar die konden de weken hiervoor ook al worden waargenomen. Het is maar net waar en wanneer de financiële markten besluiten dat het glas halfvol is. Het is vooral een kwestie van een veranderde perceptie en niet zozeer van een fundamenteel verbeterde omgeving.
Nu maar hopen dat de mensen die handelen daar ook op tijd achter komen, voordat ik weer een hoop geld kwijt benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |