Ja, dat soort dingen vind ik wel goed. Maar 13/15 is nogal wat anders dan 12/17 of 13/16. Ik snap wel dat het wat strenger moet, maar dit vind ik wat overdreven. Een keer andere verplichtingen is zo gek nog niet, je bent een keer ziek, noem het maar op. Er is totaal geen speling meer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Je kunt nu ook niet meer met Europese duels je nationale uitkaart behouden. Dat is wel een positieve verbetering vind ik. Minimaal 2 nationale uitwedstrijden om je uitkaart te behouden.
Maar op zich wel logisch. Kijk voor mannen als jij die er gewoon altijd staan is dit dus inderdaad kut. Maar ik bijvoorbeeld, kan gewoon niet 34 zondagen per jaar. Wanneer je dan een 12/17 of 11/15 regel invoert, dan gaan er héél veel voorrangkaarthouders zijn. Met als gevolg dat de rest zelden nog kaarten kan krijgen, laat staan voorrang kan behalen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen vind ik wel goed. Maar 13/15 is nogal wat anders dan 12/17 of 13/16. Ik snap wel dat het wat strenger moet, maar dit vind ik wat overdreven. Een keer andere verplichtingen is zo gek nog niet, je bent een keer ziek, noem het maar op. Er is totaal geen speling meer.
Ja klopt, dus dat kunnen er nooit meer dan 350 oid zijn. (Ervan uitgaande dat FC Volendam of VVV volgend jaar het kleinste uitvak heeft). Die uitvakken tellen dan weliswaar 450 plaatsen, maar er moeten er nog een paar overblijven voor de normale uitkaarthouders.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:12 schreef zjroentje het volgende:
Aantal voorranguitkaarthouders wordt toch gerelateerd aan het kleinste uitvak in de eredivisie?
Misschien dat ze er wel 12 van maken, lijkt mij logischer maargoedquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:17 schreef kevin6188 het volgende:
Om volgend seizoen je voorrang voor 2010/2011 te behouden moet je 13 scanpunten verzamelen. Van de 15 (geen ADO, Feyenoord). Vind ik vrij heftig.
http://www.ajax.nl/web/show/id=167438
Triest ofnietquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:35 schreef Blight het volgende:
Sporting Limburg uit dus binnenkort. Altijd lastig.
Neh de supporters daar slopen de boel dus de wedstrijd word afgelast. En wij krijgen 3 puntenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zie Twente wel verliezen vanavond
Maar dan zie ik Ajax ook wel punten verspelen zondag
Mag ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Neh de supporters daar slopen de boel dus de wedstrijd word afgelast. En wij krijgen 3 punten
Die zitten zowat allemaal thuis of in de kroeg met langlopende SV's.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Neh de supporters daar slopen de boel dus de wedstrijd word afgelast. En wij krijgen 3 punten
Klinkt nu helemaal als een Europese uitwedstrijd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:35 schreef Blight het volgende:
Sporting Limburg uit dus binnenkort. Altijd lastig.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef Jasza het volgende:
Een gast die ik ken heeft deze schoenen, wtf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn wel baas!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ismaïl Aissati is in elk geval zeker van een basisplaats. Van Basten: “Hij is onomstreden, verkeert in bloedvorm. We voetballen makkelijker met hem in de ploeg, er komt rust in het spel. Hij heeft een grote inbreng en veel effect op de ploeg."
En als ie stijf is staan de hele woorden er zeker?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die zijn wel baas!
Ik ken een gast die heeft AFCA op z'n lul, die foto zal ik maar niet posten hier![]()
Jij snapt 'mquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:33 schreef jna het volgende:
[..]
En als ie stijf is staan de hele woorden er zeker?
Dat geldt dus voor het behouden van je uitkaart voor het seizoen 2010/2011. Voor 2009/2010 is het dit seizoen incl. EU. Las het gisteren toevallig nog na op Ajax.nl. Ik zit nu dus op 2 met FCU en HSV.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Je kunt nu ook niet meer met Europese duels je nationale uitkaart behouden. Dat is wel een positieve verbetering vind ik. Minimaal 2 nationale uitwedstrijden om je uitkaart te behouden.
Schilder stond helemaal niet in de basis.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:04 schreef Radegast het volgende:
Hopelijk laat Marco het hele middenveld gewoon staan.
Vertonghen voor Schilder, Cvitanich voor Sulejmani. Niet teveel wisselen verder.
Jij bent nog erger dan Jorienquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:42 schreef Barca het volgende:
Hm ... in 50 jaar SS ook aandacht voor winst CL 95? De goede oude tijd! Of 1987. EC 2.
Wielaert dan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Schilder stond helemaal niet in de basis.
Je ziet toch meteen dat NIke logoquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
...quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:06 schreef Frankz0rz het volgende:
Meeuwis speelt ook niet mee tegen ons zondag dus we hoeven ons nu helemaal geen zorgen meer te maken (niet dat we dat deden)
Loves it.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
OMG dan zijn ze niet meer tof, je ziet het Nike logoquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je ziet toch meteen dat NIke logo![]()
toffe dingen ja
Laat 'm er maar een paar inschieten!quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:28 schreef Frankz0rz het volgende:
Goossens eerste basisplek bij NEC vandaag
Nu zal FC Twente wel sidderen van angst.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:28 schreef Frankz0rz het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:30 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nu zal FC Twente wel sidderen van angst.
Zo zo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:28 schreef Frankz0rz het volgende:
Dat dus!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |