scapino.nl 30 euro per paarquote:Op donderdag 2 april 2009 10:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waar heb je die besteld en voor hoeveel?
Ze zijn er alleen nog in maat 40quote:Op donderdag 2 april 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh.. daarvoor kan ik ze wel eens proberen..
Ik zag ze alleen nog maar in het blauw mt 40 staanquote:Op donderdag 2 april 2009 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
die beige zijn er ook nog in 42 en die rode nog in 39
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:46 schreef jna het volgende:
Als jullie hadden opgelet hadden jullie geweten dat ze al vanaf maandag in alle maten tm 45 te koop waren voor 30 euro bij de scapino. Toen zei Milou het al hier
niet gezien!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:46 schreef jna het volgende:
Als jullie hadden opgelet hadden jullie geweten dat ze al vanaf maandag in alle maten tm 45 te koop waren voor 30 euro bij de scapino. Toen zei Milou het al hier
No biggy hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 10:46 schreef jna het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
No biggy hoor
V&D had ze toch ook in prijzencircus?
Hij heeft al een complex en dan kom jij met zo'n opmerkingquote:
Idd, t/m maat 45.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:46 schreef jna het volgende:
ja maar daar hoorde ik zaterdagochtend al dat er niks meer wasquote:Op donderdag 2 april 2009 10:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
No biggy hoor
V&D had ze toch ook in prijzencircus?
Sorryquote:Op donderdag 2 april 2009 10:48 schreef jna het volgende:
[..]
Hij heeft al een complex en dan kom jij met zo'n opmerking![]()
![]()
trouwens, ik heb ook maat 44
44 is echt niet extreem groot hoor voor iemand van 1.85quote:
Zeg dat maar tegen mn voetenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef jna het volgende:
[..]
Als je grotere voeten hebt dan maat 45 ligt het gewoon aan jezelf
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:51 schreef jna het volgende:
[..]
44 is echt niet extreem groot hoor voor iemand van 1.85![]()
Welke maat heeft jouw vriend dan?
Ja 43/44/45 is volgens mij gewoon het gemiddelde hoor. Al mijn vrienden hebben zuilke matenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:52 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij is 45 tegenwoordig heel normaal voor mannen groter dan 1.80
en dat zeggen ze ook over onderarmen, duimen enzquote:Op donderdag 2 april 2009 10:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen van mannen met grote voeten
die hebben platte voeten want iedereen gaat erop staanquote:Op donderdag 2 april 2009 10:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
quote:
1.90 en 44/45 iddquote:Op donderdag 2 april 2009 10:52 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij is 45 tegenwoordig heel normaal voor mannen groter dan 1.80
Mja, mijn opa is 1.80, 88 jaar en die heeft maat 48, dat is pas sickquote:Op donderdag 2 april 2009 10:53 schreef jna het volgende:
[..]
Ja 43/44/45 is volgens mij gewoon het gemiddelde hoor. Al mijn vrienden hebben zuilke maten
Dat is ook allemaal groot bij mijquote:Op donderdag 2 april 2009 10:54 schreef Puala het volgende:
[..]
en dat zeggen ze ook over onderarmen, duimen enz
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:54 schreef jna het volgende:
[..]
die hebben platte voeten want iedereen gaat erop staan
17 maarquote:Op donderdag 2 april 2009 10:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
PB heeft maat 47/48 geloof ik..
Ikzelf leef op bescheiden voet: maat 44 ongeveer. Lengte 17 cm 1.97M.
Lastig schoenen kopenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bootje was die dat zei!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:51 schreef jna het volgende:
[..]
hahaha en Milou komt er nog ff overheen
jij bent een vrouwquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lastig schoenen kopen
En dat klopt inderdaad.
Ging jij niet zeilen?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij bent een vrouw
[..]
Ging jij niet leren?
Ja. Maar toen TVP'de ik en toen bleef ik hangenquote:
ik wilde je niet wegjagen hoor, maar ik wil wel dat je je best doet op schoolquote:Op donderdag 2 april 2009 10:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Maar toen TVP'de ik en toen bleef ik hangen
Nu dan echt
quote:
Oh nee, eerst schoenen kopenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wilde je niet wegjagen hoor, maar ik wil wel dat je je best doet op school
[..]
Je weet dat je een te kleine of te grote maat hebt als je in de normale winkels altijd nog schoenen in jouw maat hebt staan terwijl alle andere maten zijn uitverkochtquote:
met van die schuiven op de zijkant die je kunt aanpassen aan je "mood"?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb pas al nieuw K-swissjes gekocht.. die zijn ook zo fijn
nee.. met tong-twister!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:04 schreef jna het volgende:
[..]
met van die schuiven op de zijkant die je kunt aanpassen aan je "mood"?
heb jij van die grote... 'voeten'?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn groterIk heb 40 en 40,5
Ik ben 1.75 dus volgens mij zijn mijn voeten niet al te groot voor mijn lengtequote:Op donderdag 2 april 2009 11:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb jij van die grote... 'voeten'?
haha ok.. dan is het goedquote:Op donderdag 2 april 2009 11:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben 1.75 dus volgens mij zijn mijn voeten niet al te groot voor mijn lengteIk reageer niet op jouw foute ondertoon
Nikkerquote:Op donderdag 2 april 2009 11:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb pas al nieuw K-swissjes gekocht.. die zijn ook zo fijn
Weet ik, dat heb je al een aantal keer benadruktquote:Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha ok.. dan is het goedMaakt ook niet uit hoor, ik ben toch een billenman
idd.. ze zijn ook zwart en dan wat details met zo'n schotse ruit die nu helemaal hip is bij die groepquote:Op donderdag 2 april 2009 11:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nikker![]()
Ik heb paar jaar terug ook k-swissjes gehad![]()
haha ok.. ik hou al opquote:Op donderdag 2 april 2009 11:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Weet ik, dat heb je al een aantal keer benadruktNee, ik heb geen zijaanzichtfoto's
Een vriendin van vroeger was ook 1.75, maar die had schoenmaat 36/37. Dat zag er altijd een beetje vreemd uit omdat ze hele kleine voetjes had voor haar lengte
Uhm kleine tip. Nikker en Nigger is nogal verschillend.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nikker![]()
Ik heb paar jaar terug ook k-swissjes gehad![]()
Ja dat is altijd een vreemde gewaarwordingquote:Op donderdag 2 april 2009 11:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha ok.. ik hou al op![]()
Dat lijkt me ook wel apart jaMaar goed, dat is met alles zo. Net zoals sommige mensen een veel te groot of the klein hoofd hebben voor hun lichaam enzo. Altijd amusant
Vooral van die gasten in de sportschool die 2 bij 2 zijn en dan zo'n klein hoofdje eropquote:Op donderdag 2 april 2009 11:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat is altijd een vreemde gewaarwording
Geweldigquote:Op donderdag 2 april 2009 11:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Vooral van die gasten in de sportschool die 2 bij 2 zijn en dan zo'n klein hoofdje erop
haha.. oh daar heb ik nooit zo op gelet volgens mij, maar dan moeten ook mooie zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 11:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geweldig
Zie ook regelmatig mensen met heeeeele lange oeranoetangarmen
tarzan is al een tijdje uit toch?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:23 schreef jna het volgende:
Verdomme zet hebben een theatervoorstelling over me gemaakt zonder dat ik het weet![]()
Dat ziet er gewoon uit alsof hun armen opgerekt zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. oh daar heb ik nooit zo op gelet volgens mij, maar dan moeten ook mooie zijn
Klik voor de recensiequote:Op donderdag 2 april 2009 11:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tarzan is al een tijdje uit toch?
Wij zeggen hier altijd nikkerquote:Op donderdag 2 april 2009 11:15 schreef jna het volgende:
[..]
Uhm kleine tip. Nikker en Nigger is nogal verschillend.
Nigger wordt in Amerika gebruikt als geuzennaam en Nikker is hier echt een scheldwoord.
Ik zeg het maar even![]()
maar eens op letten danquote:Op donderdag 2 april 2009 11:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat ziet er gewoon uit alsof hun armen opgerekt zijn
quote:
Toch zou ik het in Amsterdam ofzo niet proberenquote:
Dat dusquote:Op donderdag 2 april 2009 11:28 schreef jna het volgende:
[..]
Toch zou ik het in Amsterdam ofzo niet proberen![]()
.
Lange vrouwenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Weet ik, dat heb je al een aantal keer benadruktNee, ik heb geen zijaanzichtfoto's
Een vriendin van vroeger was ook 1.75, maar die had schoenmaat 36/37. Dat zag er altijd een beetje vreemd uit omdat ze hele kleine voetjes had voor haar lengte
175 is lang?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lange vrouwen
Schoenen maken me niet echt veel uit, al hoop ik voor hun zelf dat het niet boven de maat 40 uitkomt, omdat je dan minder keuze uit schoenen hebt..
Wat is lang?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lange vrouwen
Schoenen maken me niet echt veel uit, al hoop ik voor hun zelf dat het niet boven de maat 40 uitkomt, omdat je dan minder keuze uit schoenen hebt..
Truequote:Op donderdag 2 april 2009 11:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan heb je geluk dat er daar niet zoveel wonen denk ik
Maar ik bedoelde het helemaal niet als scheldwoord naar nico toequote:Op donderdag 2 april 2009 11:28 schreef jna het volgende:
[..]
Toch zou ik het in Amsterdam ofzo niet proberen![]()
Serieus hoor, dan kun je nog beter nigger zeggen inplaats van nikker. Of gewoon neger, dat is nog het beste.
quote:
1.85+ vind ik een mooie lengte. Hoewel ik geen problemen heb met lange vrouwen.. Moet je alleen continu een trap zoekenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat is lang?
Er zijn genoeg mooie schoenen in maat 40 en 41, ook voor een lage prijs.. Ik heb niks te klagen hoor
Dat zeg ik ook niet maar het wordt dus wel beschouwd als scheldwoord door heel veel negers. Ik probeer je alleen te waarschuwen dat je het dalijk niet op straat keihard roept.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
True![]()
[..]
Maar ik bedoelde het helemaal niet als scheldwoord naar nico toe
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
True![]()
[..]
Maar ik bedoelde het helemaal niet als scheldwoord naar nico toe
1.85 is erg lang voor een vrouw vind ik. Bij ons op kantoor is er een vrouw die is volgens mij ruim 1.90quote:Op donderdag 2 april 2009 11:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
1.85+ vind ik een mooie lengte. Hoewel ik geen problemen heb met lange vrouwen.. Moet je alleen continu een trap zoeken
Oke, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 2 april 2009 11:32 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet maar het wordt dus wel beschouwd als scheldwoord door heel veel negers. Ik probeer je alleen te waarschuwen dat je het dalijk niet op straat keihard roept.
Daarom zeg ik ook altijd dat ik op kleinere vrouwen val.. Die keuze is gewoon groterquote:Op donderdag 2 april 2009 11:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
1.85 is erg lang voor een vrouw vind ik. Bij ons op kantoor is er een vrouw die is volgens mij ruim 1.90Dat was wel even wennen.
Zolang ze dan geen kop heeft van een man en dus er toch vrouwelijk uitziet (dus dat er wel een kont en borsten op zitten)vind ik het prachtigquote:Op donderdag 2 april 2009 11:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
1.85 is erg lang voor een vrouw vind ik. Bij ons op kantoor is er een vrouw die is volgens mij ruim 1.90Dat was wel even wennen.
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook altijd dat ik op kleinere vrouwen val.. Die keuze is gewoon groter
Ze is wel vrouwelijk hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 11:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zolang ze dan geen kop heeft van een man en dus er toch vrouwelijk uitziet (dus dat er wel een kont en borsten op zitten)vind ik het prachtig![]()
1.75 is niet kleinquote:Op donderdag 2 april 2009 11:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dus je hebt in ieder geval 1 punt waar ik zeker voor je val
Ik dacht alquote:Op donderdag 2 april 2009 11:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kleiner zei ik toch?
Kleiner dan ik dus
Je bent er bijna!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JaAl een uur
En ik heb al twee appels op vanochtend
Op de hele ochtend?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je bent er bijna!
Ik ben nog niet verder als een boterham met vlokken, een glas meld en wat water
jij zat er al wel bij toch?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:56 schreef Daph_ het volgende:
De Dam tot Dam is op zondag volgeboekt voor wedstrijd- en trimloopJeez, gaat erg hard!
quote:
Ik heb me ingeschreven voor zaterdagquote:Op donderdag 2 april 2009 11:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij zat er al wel bij toch?
[..]
Water, kom met cruesli + melk hierquote:Op donderdag 2 april 2009 11:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je bent er bijna!
Ik ben nog niet verder als een boterham met vlokken, een glas meld en wat water
Oh ik was te laatquote:Op donderdag 2 april 2009 12:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschreven voor zaterdagEn ja, ik ben erbij
Jeez, dat is weinigNiet zo gek als je honger hebt..
Oh trouwens: LUNCH!!!!
Zou je me wel opzoeken jaquote:Op donderdag 2 april 2009 12:12 schreef jna het volgende:
[..]
Zou niet willen dat ik je in het ziekenhuis moest komen opzoeken![]()
Wanneer kom JIJ mij nou eens opzoeken met je voetbal kledij?quote:Op donderdag 2 april 2009 12:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zou je me wel opzoeken jaVind ik lief
Jij vond meisjes in voetbal kledij niet aantrekkelijkquote:Op donderdag 2 april 2009 12:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wanneer kom JIJ mij nou eens opzoeken met je voetbal kledij?
Cruesli met melkquote:Op donderdag 2 april 2009 12:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Water, kom met cruesli + melk hier
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zou je me wel opzoeken jaVind ik lief
Die hele grote hoef ik niet speciaal mee te nemen hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 13:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig stond er 'doos chocola'
Dan doe je ze, als je bij mij bent, uit.. I dont mind...quote:Op donderdag 2 april 2009 12:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij vond meisjes in voetbal kledij niet aantrekkelijk
niet?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:01 schreef jna het volgende:
[..]
Die hele grote hoef ik niet speciaal mee te nemen hoor
quote:
loop je stage bij de logopedie of is het gewoon een zeikerd?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:03 schreef kurk_droog het volgende:
Mijn stagebegeleider vond dat ik beter goedemorgen moest zeggen. Maar goed articuleren kan ik niet echt in de ochtend omdat ik ochtendziek ben
Of kan je dan geen donkere dingen meer zien? Dan neem ik wel witte chocola hoorquote:
Constructiebureau. Ja, weet ik veel. Verder alleen maar complimenten dus ik zal er maar op letten. Eindstage dus een hoog cijfer zou prima zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 13:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
loop je stage bij de logopedie of is het gewoon een zeikerd?
Chocola is altijd welkomquote:Op donderdag 2 april 2009 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
Of kan je dan geen donkere dingen meer zien? Dan neem ik wel witte chocola hoor![]()
Omdat je dan dus waarschijnlijk in elkaar geslagen bent nadat je nikker zei![]()
Heb ik regelmatig hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 13:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Heb maar oordopjes met een beetje moderne muziek aan gezet. Ik begin die oude lullen muziek nu een beetje zat te worden.
Laatst was ik bij een vriend en die vertelde dat dit de nieuw hit was van het moment enzo, maar ik had het nog nooit gehoord
ach ja.. als dat articuleren het enige isquote:Op donderdag 2 april 2009 13:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Constructiebureau. Ja, weet ik veel. Verder alleen maar complimenten dus ik zal er maar op letten. Eindstage dus een hoog cijfer zou prima zijn
Hier stond non stop fresh fm op. 1 week is leuk maar daarna begin jetoch misselijk te worden als om 9 uur al klote muziek uit die speakers sponstquote:Op donderdag 2 april 2009 13:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Heb maar oordopjes met een beetje moderne muziek aan gezet. Ik begin die oude lullen muziek nu een beetje zat te worden.
Laatst was ik bij een vriend en die vertelde dat dit de nieuw hit was van het moment enzo, maar ik had het nog nooit gehoord
Ja ik dus ook sinds ik hier werk. Hoor alleen maar 80s & 90s.quote:
Fresh fm is leuk voor een dagje, je hoort de hele dag door dezelfde muziek.. Knettergek werd ik ervanquote:Op donderdag 2 april 2009 13:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hier stond non stop fresh fm op. 1 week is leuk maar daarna begin jetoch misselijk te worden als om 9 uur al klote muziek uit die speakers sponst
Nee hij gaat nu ALWEER etenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:09 schreef Daph_ het volgende:
Heeeeeuuuh die dikke papzak gaat nu pas eten
Ja ik loop altijd langs zeg rustig goedemorgen en dan naar mijn bureau. Ga niet GOEDEMORGEN roepen omdat ik zo blij ben dat het ochtend is.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. als dat articuleren het enige is
Hihi. Wees blij dat de radio aan mag johquote:Op donderdag 2 april 2009 13:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja ik dus ook sinds ik hier werk. Hoor alleen maar 80s & 90s.
Best leuk, maar af en toe mag het wel een beetje modern
Daar heb ik weinig moeite meequote:Op donderdag 2 april 2009 13:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hier stond non stop fresh fm op. 1 week is leuk maar daarna begin jetoch misselijk te worden als om 9 uur al klote muziek uit die speakers sponst
haha.. heeft tie aardig volgehouden danquote:Op donderdag 2 april 2009 13:09 schreef Daph_ het volgende:
Hij heeft nog niet gegetenquote:
eensquote:Op donderdag 2 april 2009 13:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja ik loop altijd langs zeg rustig goedemorgen en dan naar mijn bureau. Ga niet GOEDEMORGEN roepen omdat ik zo blij ben dat het ochtend is.
zo ja.. dat gaat ook vervelen ja. Stond hier ook een tijdje aan, maar volgens mij hoor je daar echt elk uur hetzelfdequote:Op donderdag 2 april 2009 13:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hihi. Wees blij dat de radio aan mag joh![]()
Ik heb 3 weken lang alleen maar skyradio kunnen ontvangen in de auto. Word je ook moe van
Heb je m zo boos aangekeken vandaag?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet gegetenHij is namelijk niet met ons mee geweest toen wij gingen eten en mij stalkt ie altijd dattie mee wil
Dan neem ik deze wel voor je mee:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kabouter Buttplug
Jawel, je keek.
Nogal jaquote:Op donderdag 2 april 2009 13:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig moeite mee
[..]
haha.. heeft tie aardig volgehouden dan
Kloptquote:Op donderdag 2 april 2009 13:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eens
[..]
zo ja.. dat gaat ook vervelen ja. Stond hier ook een tijdje aan, maar volgens mij hoor je daar echt elk uur hetzelfde
En marco borsato voornamelijk
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:09 schreef Daph_ het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nogal ja
Collega zei net: "Joh, ga nou eten, anders val je om!"
Toen moest ik me echt heel erg inhouden om niet te lachenDie man heeft zo'n dikke buik dat het lijkt alsof ie ieder moment voorover kan vallen
Niet eensquote:Op donderdag 2 april 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heb je m zo boos aangekeken vandaag?
Geef hem een schouderklopjequote:Op donderdag 2 april 2009 13:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nogal ja
Collega zei net: "Joh, ga nou eten, anders val je om!"
Toen moest ik me echt heel erg inhouden om niet te lachenDie man heeft zo'n dikke buik dat het lijkt alsof ie ieder moment voorover kan vallen
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:13 schreef jna het volgende:
[..]
Dan neem ik deze wel voor je mee:Dat ding is zo lelijk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kabouter Buttplug
Ik loop er hier elke dag langs, maar ik vraag me af hoe je er in godsnaam op komt om dat te maken![]()
zo dik maar wel hupsen! Dat moet koddig zijn hahahaha..quote:Op donderdag 2 april 2009 13:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet eensIk heb zelfs de printer laten stoppen met piepen toen hij aan het printen was en hij paniekerig stond te hupsen wat er met dat ding aan de hand was papier op
Misschien leest tie hier mee en heeft tie nu door dat hij niet meer zoveel moet etenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:16 schreef Daph_ het volgende:
Hij heeft trouwens nog steeds niet gegetenHij was zo snel terug dat hij in zijn tempo alleen maar de gang op en neer gelopen kan hebben
zondagmorgen kwart over 7 hoop ik inderdaad nooit meer op de wakker te kijkenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
KloptDochters vinden ze daar erg leuk
DAG DIKKE COLLEGA VAN DAPH_quote:Op donderdag 2 april 2009 13:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo dik maar wel hupsen! Dat moet koddig zijn hahahaha..
[..]
Misschien leest tie hier mee en heeft tie nu door dat hij niet meer zoveel moet eten
Ja hij waggelt ook een beetje, dus springen kannie niet dus doet ie aan hupsenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo dik maar wel hupsen! Dat moet koddig zijn hahahaha..
[..]
Misschien leest tie hier mee en heeft tie nu door dat hij niet meer zoveel moet eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:20 schreef Bootje84 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hehe.. zo'n man hebben we hier in het gebouw ook rondlopenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja hij waggelt ook een beetje, dus springen kannie niet dus doet ie aan hupsen
Nou ik betwijfel dat ie minder gaat eten..
hij zei niet frituren en je verstond hem verkeerd?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:21 schreef Daph_ het volgende:
Weet je wat dikke papzak trouwens tegen me zei laatst.. Dat ie naar huis ging om te gaan fitnessen![]()
![]()
Jaaaa dat moet wel een hupser zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 13:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. zo'n man hebben we hier in het gebouw ook rondlopen
Hij zit bij een ander bedrijf, maar hij waggelt wel eens door de lift en hij is heel klein en zijn handjes hangen ook echt aan de zijkant van zijn lichaam naar buiten enzo
Ik verdenk hem ook wel van hupsen
Nee dat dacht ik eerst ookquote:Op donderdag 2 april 2009 13:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hij zei niet frituren en je verstond hem verkeerd?
haha.. je zei ook echt zo van 'sorry?'quote:Op donderdag 2 april 2009 13:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik eerst ookMaar hij herhaalde het en toen zei hij weer fitnessen
![]()
Misschien ziet-ie frituren ook als fitnessen, ten slotte beweegt ie dan al meer dan dat ie nu doet op een dag
Dat was naar de andere collega van Daph_quote:Op donderdag 2 april 2009 13:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij herhaalt alweer je grap.. dat mag niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. je zei ook echt zo van 'sorry?'
Sorry, Zon..quote:Op donderdag 2 april 2009 13:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. je zei ook echt zo van 'sorry?'
Nee... ik zie het helemaal voor me gewoonquote:
Ongetwijfeld..quote:Op donderdag 2 april 2009 13:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Met een hupsbroek!! Zouden ze die in maat XXXXL hebben?
Dan is het goedquote:Op donderdag 2 april 2009 13:27 schreef jna het volgende:
[..]
Dat was naar de andere collega van Daph_En het is geen grap
jooooo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op donderdag 2 april 2009 13:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee... ik zie het helemaal voor me gewoon
[..]
Ongetwijfeld..
Geen mogelijkheid om dat nog even te regelen?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb me niet zo goed voorbereidBen de beoordelingsformulieren vergeten enzo
Nee hij komt over een half uurtje al.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om dat nog even te regelen?
Hoop het ook nietquote:Op donderdag 2 april 2009 13:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee hij komt over een half uurtje al.
Maar ik denk ook niet dat dat een ramp is.. hoop ik
haha.. kan toch?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik hem verkeerd verstond
Hij is nu trouwens wel eten
Maak snel zelf een beoordelingsformulier met alleen jouw sterkte punten erop en alleen de mogelijkheid om uitstekend in te vullenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee hij komt over een half uurtje al.
Maar ik denk ook niet dat dat een ramp is.. hoop ik
Ja daarom. Mijn stageplek is toch een kwartiertje lopen van school afquote:Op donderdag 2 april 2009 13:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoop het ook nietAnders kun je het misschien van de week nog regelen ofzo
Zal ik dan meteen mijn eigen diploma makenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maak snel zelf een beoordelingsformulier met alleen jouw sterkte punten erop en alleen de mogelijkheid om uitstekend in te vullen
waarom niet.. heb ik ook gedaan!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zal ik dan meteen mijn eigen diploma maken
Ik merkte pas dat hij aan het eten was toen zijn laptop op screensaver gingquote:Op donderdag 2 april 2009 13:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. kan toch?
wel smakelijk eten gewenst?
[..]
Maak snel zelf een beoordelingsformulier met alleen jouw sterkte punten erop en alleen de mogelijkheid om uitstekend in te vullen
Ik ben zusjesquote:
echt.. waarschijnlijnk wordt je stiekem ook contactgestoord van het hupsenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik merkte pas dat hij aan het eten was toen zijn laptop op screensaver gingHij zei niet eens dat ie ging eten
Gaat het nog goed met typen, Nico?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben zusjes
[..]
echt.. waarschijnlijnk wordt je stiekem ook contactgestoord van het hupsen
Dat begreep ik, maar het lijkt me sterk dat ík contactgestoord raak van zijn gehupsquote:Op donderdag 2 april 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
1 typfoutje in die zin
Dat 'Ik ben zusjes' was bewust
[..]
pillie!!!
mja.. ik bedoelde het ook meer als algemene stellen dat 'je' (oftewel 'men') contactgestoord raakt van hupsenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat begreep ik, maar het lijkt me sterk dat ík contactgestoord raak van zijn gehups
ik mis dekkeredquote:Op donderdag 2 april 2009 14:35 schreef Daph_ het volgende:
dakdekkers zonder shirt
ik las eerst 'dekkered'![]()
It's all for you babyquote:Op donderdag 2 april 2009 14:33 schreef jna het volgende:
De dakdekker heeft z'n shirt weer uitgedaan
Oooh op die manier. Nee, dat was niet overgekomenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. ik bedoelde het ook meer als algemene stellen dat 'je' (oftewel 'men') contactgestoord raakt van hupsen
[..]
ik mis dekkered
Ja, het was ook onduidelijk hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 14:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oooh op die manier. Nee, dat was niet overgekomen
Ja dekkered was ook altijd 's ochtends vroeg op de SC
Ja zo fijn dat ik hem een keer virtueel in elkaar geslagen hebquote:Op donderdag 2 april 2009 14:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, het was ook onduidelijk hoor
en het was ook altijd zo'n gezellige fijne vent toch?Maar met 's ochtendsvroeg kan ik je echt niet helpen. Ook al zou ik het doen, dan heb je toch niets aan me
Hihihiquote:Op donderdag 2 april 2009 14:43 schreef jna het volgende:
[..]
Hij keek me net wel raar aan toen ik ook m'n shirt uitdeed
stom is dat.. hij wel en jij nietquote:Op donderdag 2 april 2009 14:43 schreef jna het volgende:
[..]
Hij keek me net wel raar aan toen ik ook m'n shirt uitdeed
oh ja.. geschopt zelfsquote:Op donderdag 2 april 2009 14:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja zo fijn dat ik hem een keer virtueel in elkaar geslagen heb![]()
Jaquote:Op donderdag 2 april 2009 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
stom is dat.. hij wel en jij niet
[..]
oh ja.. geschopt zelfs
levert FOK! tegenwoordig de inhoud van de shows op 3FM/BNN?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:53 schreef Bootje84 het volgende:
WTF, ik krijg net een PM van iemand van Timur's show op 3FM/BNN over een door mij gestart topic...?
Of ik een vraag hierover in zn show wil stellen...
jij eng?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja
Misschien issie er daarom niet meer. Hij vindt me eng
Ik zeg niet dat ik eng bén, ik zeg dat hij me eng vindtquote:Op donderdag 2 april 2009 15:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij eng?
onmogelijk!
Hij was ook gewoon irritant af en toe
Wat is nu het verschil tussen Turks en Nederlands goud?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
levert FOK! tegenwoordig de inhoud van de shows op 3FM/BNN?
Welk topic?
mja ok.. dat is misschien niet helemaal ongelijkquote:Op donderdag 2 april 2009 15:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik eng bén, ik zeg dat hij me eng vindt
ze worden steeds interessanter op de publieke radioquote:Op donderdag 2 april 2009 15:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat is nu het verschil tussen Turks en Nederlands goud?
Snap er geen fuck van.. Dan moet ík een vraag stellen zodat hun wijs kunnen zijn.?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja ok.. dat is misschien niet helemaal ongelijk
[..]
ze worden steeds interessanter op de publieke radio
waarschijnlijk is het een of ander discussieprogramma ofzo.. Dan krijg je dus hetzelfde als in jouw topic, maar dan op de radio?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Snap er geen fuck van.. Dan moet ík een vraag stellen zodat hun wijs kunnen zijn.?
Waarom moeten dan in godsnaam Bootje hebben. Ze kunnen toch elke willekeurige persoon die vraag laten stellenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarschijnlijk is het een of ander discussieprogramma ofzo.. Dan krijg je dus hetzelfde als in jouw topic, maar dan op de radio?
Dat is mijn gok in ieder geval
uhm.. ja... goeie vraagquote:Op donderdag 2 april 2009 15:12 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom moeten dan in godsnaam Bootje hebben. Ze kunnen toch elke willekeurige persoon die vraag laten stellen
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oeh.. waar, wanneer en hoe laat moet ik je ophalen
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vlijmscherp
Maar ondertussen ook heel zachtaardig.. Toch een contrast
Ik ben denk ik bijzonderquote:Op donderdag 2 april 2009 15:12 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom moeten dan in godsnaam Bootje hebben. Ze kunnen toch elke willekeurige persoon die vraag laten stellen
diequote:
Inclusief taalfoutenquote:We vinden het leuk om vragen te behandelen in ons radiopgrogramma, Timur Open Radio. Dus wanneer iemand zich af vraagt hoe je het noemt als je een pen activeerd of als je opzoek bent naar iets of je bent je kat kwijt. Dan kun je in ons radioprogramma inbreken.
We gaan natuurlijk ook zelf opzoek naar leuke vragen. Dus bij deze je fokberichtje.
Ik hoor graag of jet het leuk vindt.
Groet Ramon
Dat was niet de bedoelingquote:Op donderdag 2 april 2009 15:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
diegeeft met het idee dat je me niet gelooft
klinkt wel goed eigenlijk: Een vlijmscherpe teddybeer
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik het niet luister
En Daph.. zie mijn ondertitel
Mag dit topic jou niet dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien omdat ik er net in gepost heb
Nu begrijp ik waarom ik 538 luisterquote:Op donderdag 2 april 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik het niet luister
En Daph.. zie mijn ondertitel
same herequote:Op donderdag 2 april 2009 15:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom ik 538 luister
nogal ja, maar dat past ook wel weer bij me denk ikquote:Op donderdag 2 april 2009 15:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling
Maar de tegenstelling is wel groot he
jaaaquote:
ooh.. 1 per seconde en dan is het maar 2 minuten werkquote:Op donderdag 2 april 2009 15:33 schreef Bravebart het volgende:
Nog maar 120 slides en ik ben klaar met leren
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 2 april 2009 15:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh.. 1 per seconde en dan is het maar 2 minuten werk
ik probeer het een beetje positief te maken voor jequote:Op donderdag 2 april 2009 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest1 per minuut zou ik al heel tevreden mee zijn
Oja en Ramanujan was een koning
Care, hij heeft het toch maar ff allemala opgeschrevenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik probeer het een beetje positief te maken voor je
Maar die Ramanujan kreeg toch alles ingefluisterd door god? Dat zouden ze bij ons gewoon frauderen noemen als ik dat tijdens een examen zou doen![]()
En toegeven, dat alles in 32 jaar is wel knap jaquote:Op donderdag 2 april 2009 15:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care, hij heeft het toch maar ff allemala opgeschreven4000 theorema's zou ik een RSI hand van krijgen
Mja, maak er maar 20 vanquote:Op donderdag 2 april 2009 15:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
En toegeven, dat alles in 32 jaar is wel knap ja
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:45 schreef Daph_ het volgende:
*trekt blikje fanta open*
Ik zit in het zonnetje
Ik ookquote:
Ik zit achter het enige bureau waar de zon op staatquote:
Oprotcadeau?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:49 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, ik kreeg gister zomaar een pakketje binnen van de Duwo (woningbouw organisatie), maar ik was niet thuis, dus nu ben ik enorm benieuwd wat er in zal zittenHet kwam uit Arnhem
Zal het een oprot-cadeau zijn?
Ik krijg het altijd zo heet (nico, kom er maarrrrr inquote:Op donderdag 2 april 2009 15:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zit achter het enige bureau waar de zon op staatMaar ik heb geen last van de zon op mijn beeldscherm
Mja, we moeten er uit binnen een paar maandenquote:
gehersenspoeld inmiddels?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:39 schreef Bravebart het volgende:
Slides zijn gemaakt door Greet de Loos, waarom lig ik bijna in een deuk door die naam?
je bent hoogbegaafd of nietquote:Op donderdag 2 april 2009 15:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, maak er maar 20 vanVoor zn 12e zal hij niet heel veel theorema's hebben geproduceerd
nicequote:Op donderdag 2 april 2009 15:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zit achter het enige bureau waar de zon op staatMaar ik heb geen last van de zon op mijn beeldscherm
ik ookquote:Op donderdag 2 april 2009 15:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd zo heet (nico, kom er maarrrrr in) als ik in de zon zit en niet beweeg
Het is zo lekker warmquote:Op donderdag 2 april 2009 15:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd zo heet (nico, kom er maarrrrr in) als ik in de zon zit en niet beweeg
Ik denk melig door een week lerenquote:
Huurcontract loopt af ofzo? Ik heb hier echt geen verstand vanquote:Op donderdag 2 april 2009 15:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, we moeten er uit binnen een paar maanden
Dat lijkt me ook een goede verklaringquote:Op donderdag 2 april 2009 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk melig door een week leren
Sort ofquote:Op donderdag 2 april 2009 15:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Huurcontract loopt af ofzo? Ik heb hier echt geen verstand van
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een goede verklaring
succes maat!quote:Op donderdag 2 april 2009 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]Maargoed, nog ff 100 slides beuken
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:56 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Feeeeeeestjeeeeeeeeeeee
Dit is mijn 5.000e post![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:56 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Feeeeeeestjeeeeeeeeeeee
![]()
Sachertorte!! FUCK YEAH!quote:
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 2 april 2009 15:56 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Feeeeeeestjeeeeeeeeeeee
![]()
Kan ie vliegen?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:08 schreef jna het volgende:
[..]
GEFELICITEERD![]()
Ik stuur de blote dakdekker jouw kant op
Ik zet 'm naast z'n gasfles en knal er dan een kogel doorheenquote:
"ook" in Amsterdam Zuid? Zit jij daar dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zet 'm naast z'n gasfles en knal er dan een kogel doorheenJe zit toch ook in Amsterdam zuid? Dat haalt ie dan wel
Ja zit bij het museumpleinquote:Op donderdag 2 april 2009 16:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
"ook" in Amsterdam Zuid? Zit jij daar dan?![]()
Whoehaha, ik zie al zo'n dakdekker gaan hoor
iets met een paarse krokodil toevallig?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:14 schreef Piles het volgende:
Zo, ik heb het weer gehad voor vandaagVan het kastje naar de muur gestuurd worden raak je snel zat
En het was toch al niet zo'n goede dag vandaagWel veel gedaan gelukkig
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
iets met een paarse krokodil toevallig?
Jij moet minder op fok zitten en meer tv kijkenquote:
Hij staat achter u meneer...quote:
dankuquote:Op donderdag 2 april 2009 16:18 schreef jna het volgende:
[..]
Jij moet minder op fok zitten en meer tv kijken![]()
Die reclame met die paarse krokodil ken je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |