Klopt.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Arme Ise, ze motten je niet in je andere topic
Ik was vandaag in Tekbir, voor de lunch (blikje chocomel, 2 mergez broodjes en een cheeseburgerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
niet naast ataturkquote:Op donderdag 2 april 2009 20:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Tekbir, voor de lunch (blikje chocomel, 2 mergez broodjes en een cheeseburger), en ik zag je daar niet eens, er hing ook geen foto van je achter de bar
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:ik word nu al misselijk als ik dat mens zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
http://www.freakingnews.c(...)Eye-Mouth--37019.jpgquote:Op donderdag 2 april 2009 20:49 schreef Isegrim het volgende:
Druivensuiker voeren aan een ADHD-er lijkt me net zoiets als na middernacht eten geven aan een Gremlin.
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:49 schreef Isegrim het volgende:
Druivensuiker voeren aan een ADHD-er lijkt me net zoiets als na middernacht eten geven aan een Gremlin.
Sprékend LHO.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whaaahhh gimme suikersnoepies!!
zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |