Klopt.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Arme Ise, ze motten je niet in je andere topic
Ik was vandaag in Tekbir, voor de lunch (blikje chocomel, 2 mergez broodjes en een cheeseburgerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
niet naast ataturkquote:Op donderdag 2 april 2009 20:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Tekbir, voor de lunch (blikje chocomel, 2 mergez broodjes en een cheeseburger), en ik zag je daar niet eens, er hing ook geen foto van je achter de bar
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:ik word nu al misselijk als ik dat mens zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
http://www.freakingnews.c(...)Eye-Mouth--37019.jpgquote:Op donderdag 2 april 2009 20:49 schreef Isegrim het volgende:
Druivensuiker voeren aan een ADHD-er lijkt me net zoiets als na middernacht eten geven aan een Gremlin.
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:49 schreef Isegrim het volgende:
Druivensuiker voeren aan een ADHD-er lijkt me net zoiets als na middernacht eten geven aan een Gremlin.
Sprékend LHO.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whaaahhh gimme suikersnoepies!!
zoiets
over gremlins?quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:42 schreef Isegrim het volgende:Ik kon echt niet wakker worden, was diep in een droom.
quote:
Nog wat bling bling om de nek?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]Het laatste wat ik me herinner is dat ik met twee grote honden (boxers) door een winkelcentrum liep.
Ik ben een beetje laat met mijn reactie, maar ik ga ook naar Vlielandquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Boxers zijn geen honden waar blingbling-types mee rondlopen.
Boxers zijn niet echt grootquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]Het laatste wat ik me herinner is dat ik met twee grote honden (boxers) door een winkelcentrum liep.
'Puppy'quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hondjes![]()
[ afbeelding ]
Puppy van mn ouders
Welnee, jouw jongere zusjes zijn helemaal niet lastig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:54 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb ook een jonger zusje. Lastig, soms.
Heb je geoefend?quote:Goedemorgen verder! Zon, zon, zon! Vandaag nog een dagje thuis werken en vanaaf met A. squashen, misschien probeert ze dit keer wél van me te winnen
Wat een droppie!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was puppy nog geen half jaar![]()
Dat halsbandje is later in 2e gescheurd, toen puppy naar links en ik naar rechts wilde
nee, en jij wel, dus hou je aan die gedachte vast, dat maakt het misschien dragelijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welnee, jouw jongere zusjes zijn helemaal niet lastig.
[..]
Heb je geoefend?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:38 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nee, en jij wel, dus hou je aan die gedachte vast, dat maakt het misschien dragelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |