Dat heet dan Sporting Randstad Stadionquote:Op donderdag 2 april 2009 13:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lol dan sla ik alles kort en klein in de ArenA![]()
Racing Randstad klinkt beterquote:Op donderdag 2 april 2009 13:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laten we ajax en feijenoord ook fuseren. Eigenlijk blijft het ajax, ze nemen immers enkel de schulden van feijenoord erbij en krijgen nog wat belastinggeld toegeschoven, maar we noemen het Sporting Randstad.
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:30 schreef TheVotary het volgende:
Tering teiltje is wel hard nodig bij die persconferentie wat een kneus zeg met zijn 'gladde' praatjes.....![]()
Hij vergelijkt het al met het Nederlands elftalquote:Op donderdag 2 april 2009 13:30 schreef TheVotary het volgende:
Tering teiltje is wel hard nodig bij die persconferentie wat een kneus zeg met zijn 'gladde' praatjes.....![]()
Misschien heeft een rebelse RJC supporter wel een kabeltje doorgeknipt ! hihi.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:45 schreef TheVotary het volgende:
Ok had eigenlijk dan ook wel de hele persconferentie willen zien en niet zo'n kort stukje. De stream ligt eraf....
Wat krijgt Sittard dan? Vrouwenvoetbal?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Jeugdopleiding gaat ook gewoon naar Kerkrade
Blijft hetzelfde niveau als nu dusquote:Op donderdag 2 april 2009 13:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat krijgt Sittard dan? Vrouwenvoetbal?
Niks, noppes, nada.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:48 schreef Eilanden het volgende:
Wat krijgt Sittard dan? Vrouwenvoetbal?
Heb je hem al gebeld?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks, noppes, nada.
Ze zijn erin geluisd.
Op het gasteboek van fortunahome is net het mobiele nummert van Erkens gepost.
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks, noppes, nada.
Ze zijn erin geluisd.
Op het gasteboek van fortunahome is net het mobiele nummert van Erkens gepost.
Nee, want dan zou Roda JC niet die 6 miljoen aan belastinggeld krijgenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:55 schreef toma het volgende:
Sneu voor de trouwe Fortuna fans.
Het lijkt er wel op dat deze fusie alleen bedoeld is voor meer commerciële aandacht. Ze hadden net zo goed de knvb licentie van Fortuna in kunnen trekken en ze failliet kunnen laten gaan.
Wat is er nog Fortuna aan die club?quote:Waarom zou je een faillissement van Fortuna liever willen dan een club met kans die o.a. bestaat uit je bloedeigen Fortuna?
Het geel-groene tenuequote:Op donderdag 2 april 2009 14:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat is er nog Fortuna aan die club?
Bestaat uit? De staff gaat weg, de spelers gaan weg, de club gaat naar kerkrade, de jeugd gaat weg. Uit welk stukje Fortuna bestaat de nieuwe club dan? Ja Hans Erkens zekerquote:Op donderdag 2 april 2009 14:00 schreef Apekoek het volgende:
Ik zal het nooit snappen. Ik vind dat extreme supporters erg kortzichtig, staan nooit open voor nieuwe initiatieven. Sporting Limburg is er eenmaal en gaat o.a. opgebouwd worden door de jongens die in jou Roda JC en Fortuna staan, je zou ook eens kunnen zeggen ik blijf achter hun staan en laten we nou eens verbroederen met de supporters van elkaars cluppie. Je kan ook samen nieuwe club liefde opbouwen. Als je dat niet op kan brengen ben je in mijn ogen gewoon een domme tokkie zonder sociale ambities. Waarom zou je een faillissement van Fortuna liever willen dan een club met kans die o.a. bestaat uit je bloedeigen Fortuna?
En waarom moet club liefde uberhaupt bij sommige mensen zo ver gaan? Alsof de club uberhaupt er bij stil staat dat jij een trouwe aanhanger bent. Maar goed dat is een hele andere discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |