Medeleven met de Fortuna-supporters misschien ?quote:
Iemand gaat serieus in op een niet-serieus bedoelde opmerking, dan ga ik er niet een inhoudelijk betoog op loslaten.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:41 schreef toma het volgende:
[..]
en kakkerlakken lopen hand in hand. [ afbeelding ]
wat een kortzichtige manier van discussie voeren.
Loop niet zo te huilen zeg, pff.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Medeleven met de Fortuna-supporters misschien ?
Je komt momenteel op me over of je hier alleen maar bent om te rellen. Of je bovenkamer bevat niet meer hersenen dan een pinda, dat kan ook natuurlijk.
Topvioetbal met een begroting van 11.000.000 en een schuld?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:46 schreef n00000b het volgende:
Goed nieuws, ik ben er blij mee! Ik hoop dat deze club potten kan breken volgend jaar in de eredivisie. Een keer topvoetbal in Limburg zie ik wel zitten.
En zowat al die clubs hebben plannen om hun begroting op te schroeven, daar moet Sporting Limburg tegenop gaan boksen.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:17 schreef Rucebo het volgende:
Alleen Sparta, de Graafschap, Heracles en Volendam heb een mindere begroting. Deze ploegen bewijzen inderdaad dat je met minder financiële middelen toch mee kan doen om Europees voetbal...
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:33 schreef koningdavid het volgende:
Goede zaak wel dit.
Toevoeging:quote:Op donderdag 2 april 2009 12:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]Een club waar op bobo's na niemand op wacht; Supporters haken af; Sponsoren haken af; Een zelfde, zoniet lagere, begroting dan Roda JC; Een miljoenenschuld van Fortuna Sittard; Drie stadions (Kaalheide, Parkstad Limburg StadionHet Fort van Limburg (aldus de geruchten) & dat blok beton in Sittard).
Voor jou is het oke dat ze Feyenoord later fuseren met Sparta & Excelsior en het Sporting Rotterdam noemen met een ander logo en een ander shirt, zolang ze maar in de Kuip spelen?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij word het in de praktijk gewoon Roda JC met een andere naam, dus waarom die supporters zeuren is mij een raadsel.
Laten we ajax en feijenoord ook fuseren. Eigenlijk blijft het ajax, ze nemen immers enkel de schulden van feijenoord erbij en krijgen nog wat belastinggeld toegeschoven, maar we noemen het Sporting Randstad.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij word het in de praktijk gewoon Roda JC met een andere naam, dus waarom die supporters zeuren is mij een raadsel.
Lol dan sla ik alles kort en klein in de ArenAquote:Op donderdag 2 april 2009 13:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laten we ajax en feijenoord ook fuseren. Eigenlijk blijft het ajax, ze nemen immers enkel de schulden van feijenoord erbij en krijgen nog wat belastinggeld toegeschoven, maar we noemen het Sporting Randstad.
Zie PI van desbetreffende berichtquote:Op donderdag 2 april 2009 13:14 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Voor jou is het oke dat ze Feyenoord later fuseren met Sparta & Excelsior en het Sporting Rotterdam noemen met een ander logo en een ander shirt, zolang ze maar in de Kuip spelen?
Dat heet dan Sporting Randstad Stadionquote:Op donderdag 2 april 2009 13:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lol dan sla ik alles kort en klein in de ArenA![]()
Racing Randstad klinkt beterquote:Op donderdag 2 april 2009 13:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laten we ajax en feijenoord ook fuseren. Eigenlijk blijft het ajax, ze nemen immers enkel de schulden van feijenoord erbij en krijgen nog wat belastinggeld toegeschoven, maar we noemen het Sporting Randstad.
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:30 schreef TheVotary het volgende:
Tering teiltje is wel hard nodig bij die persconferentie wat een kneus zeg met zijn 'gladde' praatjes.....![]()
Hij vergelijkt het al met het Nederlands elftalquote:Op donderdag 2 april 2009 13:30 schreef TheVotary het volgende:
Tering teiltje is wel hard nodig bij die persconferentie wat een kneus zeg met zijn 'gladde' praatjes.....![]()
Misschien heeft een rebelse RJC supporter wel een kabeltje doorgeknipt ! hihi.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:45 schreef TheVotary het volgende:
Ok had eigenlijk dan ook wel de hele persconferentie willen zien en niet zo'n kort stukje. De stream ligt eraf....
Wat krijgt Sittard dan? Vrouwenvoetbal?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Jeugdopleiding gaat ook gewoon naar Kerkrade
Blijft hetzelfde niveau als nu dusquote:Op donderdag 2 april 2009 13:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat krijgt Sittard dan? Vrouwenvoetbal?
Niks, noppes, nada.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:48 schreef Eilanden het volgende:
Wat krijgt Sittard dan? Vrouwenvoetbal?
Heb je hem al gebeld?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks, noppes, nada.
Ze zijn erin geluisd.
Op het gasteboek van fortunahome is net het mobiele nummert van Erkens gepost.
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks, noppes, nada.
Ze zijn erin geluisd.
Op het gasteboek van fortunahome is net het mobiele nummert van Erkens gepost.
Nee, want dan zou Roda JC niet die 6 miljoen aan belastinggeld krijgenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:55 schreef toma het volgende:
Sneu voor de trouwe Fortuna fans.
Het lijkt er wel op dat deze fusie alleen bedoeld is voor meer commerciële aandacht. Ze hadden net zo goed de knvb licentie van Fortuna in kunnen trekken en ze failliet kunnen laten gaan.
Wat is er nog Fortuna aan die club?quote:Waarom zou je een faillissement van Fortuna liever willen dan een club met kans die o.a. bestaat uit je bloedeigen Fortuna?
Het geel-groene tenuequote:Op donderdag 2 april 2009 14:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat is er nog Fortuna aan die club?
Bestaat uit? De staff gaat weg, de spelers gaan weg, de club gaat naar kerkrade, de jeugd gaat weg. Uit welk stukje Fortuna bestaat de nieuwe club dan? Ja Hans Erkens zekerquote:Op donderdag 2 april 2009 14:00 schreef Apekoek het volgende:
Ik zal het nooit snappen. Ik vind dat extreme supporters erg kortzichtig, staan nooit open voor nieuwe initiatieven. Sporting Limburg is er eenmaal en gaat o.a. opgebouwd worden door de jongens die in jou Roda JC en Fortuna staan, je zou ook eens kunnen zeggen ik blijf achter hun staan en laten we nou eens verbroederen met de supporters van elkaars cluppie. Je kan ook samen nieuwe club liefde opbouwen. Als je dat niet op kan brengen ben je in mijn ogen gewoon een domme tokkie zonder sociale ambities. Waarom zou je een faillissement van Fortuna liever willen dan een club met kans die o.a. bestaat uit je bloedeigen Fortuna?
En waarom moet club liefde uberhaupt bij sommige mensen zo ver gaan? Alsof de club uberhaupt er bij stil staat dat jij een trouwe aanhanger bent. Maar goed dat is een hele andere discussie.
Mooie kleuren hoor.quote:
Uit een fusie tussen Rapid en Juliana. Volgens mij eind jaren 60.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe is Roda trouwens ontstaan, nog niet eens zo heel lang geleden?
Uit een fusiequote:Op donderdag 2 april 2009 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe is Roda trouwens ontstaan, nog niet eens zo heel lang geleden?
- Het tenue (rekening houdend zowel met roda als fortuna)quote:Op donderdag 2 april 2009 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bestaat uit? De staff gaat weg, de spelers gaan weg, de club gaat naar kerkrade, de jeugd gaat weg. Uit welk stukje Fortuna bestaat de nieuwe club dan? Ja Hans Erkens zeker
62quote:Op donderdag 2 april 2009 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uit een fusie tussen Rapid en Juliana. Volgens mij eind jaren 60.
Het is idd gewoon een nieuwe doorstart van Roda JC onder een andere naam. Fortuna heeft hier echt niks aan. Alleen de mensen die heel hoog in het management zitten van Fortuna en waarschijnlijk daar al heel lang tegen hun zin zaten (maarja je moet toch ergens je centen verdienenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:55 schreef toma het volgende:
Sneu voor de trouwe Fortuna fans.
Het lijkt er wel op dat deze fusie alleen bedoeld is voor meer commerciële aandacht. Ze hadden net zo goed de knvb licentie van Fortuna in kunnen trekken en ze failliet kunnen laten gaan.
Missie en visie?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
- Het tenue (rekening houdend zowel met roda als fortuna)
- De historie
- Missie en visie
- Misschien bepaalde bestuursleden
- Met zijn allen voor Limburg gaan
Over spelers weet ik nog niets, maar dat is inderdaad dan wel sneu. Had het wat dat betreft iets eerlijker gevonden als ongeveer 4 sleutel spelers kans zouden maken in het nieuwe Sporting Limburg team.
Welk Limburg?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:07 schreef Apekoek het volgende:
Als fortuna of roda suporter ben je toch gewoon trots om tevens voor je provincie te strijden?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Missie en visie?
Met z'n allen voor Limburg gaan
Geef iedere supporter een klapper en het je ziet het verschil niet meer tussen het publiek van AZ.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Wie zijn eigenlijk die supporters die volgend jaar gaan kijken in Kerkrade ?
Al die mensen die nu niet voetbal gingen kijken gaan nu ineens zeker
Nee hoor, juist de béste optie!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:04 schreef Schimpie het volgende:
Vreemd dat je alle eisen die van tevoren gesteld zijn zomaar aan je laars kan lappen, daaraan kan je wel zien dat er voor de heren bestuurders en stuurgroep maar 1 optie was, al was het de slechste van het stel.
Misschien eens tijd om wat verder te gaan denken dan het verleden. Maar goed, ik weet dat het niet zo werkt, maar het is wel mijn mening.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Welk Limburg?
De provincie waar werkelijk in ieder gehucht, dorp en stad een eigen cultuur & dialect is...
Het heden is ook dat in ieder gehucht, dorp en stad......quote:Op donderdag 2 april 2009 14:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Misschien eens tijd om wat verder te gaan denken dan het verleden. Maar goed, ik weet dat het niet zo werkt, maar het is wel mijn mening.
De provincie zal me aan mijn reet roesten.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Als fortuna of roda suporter ben je toch gewoon trots om tevens voor je provincie te strijden?
Behalve de gasten met een tunnelvisie.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Als fortuna of roda suporter ben je toch gewoon trots om tevens voor je provincie te strijden?
Dat is gewoon marketing bullshit (en ja, ik ben zelf werkzaam in de marketing!). Vergeet ook niet dat VVV en MVV voor het gemak ook Limburgse clubs zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 14:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:12 schreef TerroRobbie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hans_Erkens#Zie_ook
Begin jij nou in godsnaam niet ineens over trots te praten want in je betoog voor een Fc Limburg doe je dit juist altijd af als onrealistisch en niet ter zake doende emoties.....quote:Op donderdag 2 april 2009 14:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
je praat met net zoveel gebakken lucht als de stuurgroep.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
- Het tenue (rekening houdend zowel met roda als fortuna)
- De historie
- Missie en visie
- Misschien bepaalde bestuursleden
Over spelers weet ik nog niets, maar dat is inderdaad dan wel sneu. Had het wat dat betreft iets eerlijker gevonden als ongeveer 4 sleutel spelers kans zouden maken in het nieuwe Sporting Limburg team.
Maar goed dat FC Utrecht dan de enige BVO in de provincie Utrecht isquote:Op donderdag 2 april 2009 14:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
De beste man voegde ook nog even toe dat de Stuurgroep eens iets moest onderzoeken voordat ze iets riepen en/of eisten...quote:Op donderdag 2 april 2009 14:14 schreef planethugo het volgende:
Typerend was een reactie van de burgemeester van sittard gisteren die meldde dat de stuurgroep niet bepaald een professionele indruk op hem maakte...
Lul toch niet zoveel onzin. Eigen cultuur om de vijf kilometer? Een Maastrichtenaar kan heus wel een Kerkradenaar verstaan. En een Venlonaar een Sittardenaar.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Welk Limburg?
De provincie waar werkelijk in ieder gehucht, dorp en stad een eigen cultuur & dialect is...
je vergeet wel dat een maastrichtenaar een hekel heeft aan een sitterdenaar ondanks dat het maar 15 km scheelt.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:16 schreef blonchi het volgende:
[..]
Lul toch niet zoveel onzin. Eigen cultuur om de vijf kilometer? Een Maastrichtenaar kan heus wel een Kerkradenaar verstaan. En een Venlonaar een Sittardenaar.
Waarom hef je jezelf niet op? Of fuseer je usernaam met iemand die wél hersens heeft.
ik zie het al voor me WillemII en NAC die gaan fuseren en iedere wedstrijd wordt in Breda gespeeld, de jeugd verhuist naar Breda en het WillemII stadion wordt gesloopt.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus als PSV'er moet je ook sympathie hebben voor Willem II, NAC, Helmond etc. ?
professionele mag je wel weglaten. De reactie van de burgemeester bevestigde voor mij het beeld wat ik van dat krapuul had.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
je praat met net zoveel gebakken lucht als de stuurgroep.
Typerend was een reactie van de burgemeester van sittard gisteren die meldde dat de stuurgroep niet bepaald een professionele indruk op hem maakte...
Tyf jij lekker op naar ONZ...quote:Op donderdag 2 april 2009 14:16 schreef blonchi het volgende:
Lul toch niet zoveel onzin. Eigen cultuur om de vijf kilometer? Een Maastrichtenaar kan heus wel een Kerkradenaar verstaan. En een Venlonaar een Sittardenaar.
Waarom hef je jezelf niet op? Of fuseer je usernaam met iemand die wél hersens heeft.
Maastricht, Sittard, Kerkrade & Venlo zijn 4 steden met een radicaal andere cultuur en allemaal een ander dialect.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:16 schreef blonchi het volgende:
[..]
Nogmaals, je bent best welkom in het PLS zondag. Ikzelf zal er nog éénmalig zijn, en je mag dan best op dezelfde toon praten als nu. Of geef je dan niet thuis?quote:Waarom hef je jezelf niet op? Of fuseer je usernaam met iemand die wél hersens heeft.
Hé pssst...quote:Op donderdag 2 april 2009 14:13 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Begin jij nou in godsnaam niet ineens over trots te praten want in je betoog voor een Fc Limburg doe je dit juist altijd af als onrealistisch en niet ter zake doende emoties.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:20 schreef blonchi het volgende:
[..]
Hé pssst...-niet doen-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door sjimz op 02-04-2009 14:24:25 ][b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Dan weet ik al wie daarvoor niet in aanmerking komt...quote:Op donderdag 2 april 2009 14:16 schreef blonchi het volgende:
[..]
Amen to that!quote:
Dat was 40 jaar geleden, dat valt nu reuze mee.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:17 schreef gers het volgende:
[..]
je vergeet wel dat een maastrichtenaar een hekel heeft aan een sitterdenaar ondanks dat het maar 15 km scheelt.
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maastricht, Sittard, Kerkrade & Venlo zijn 4 steden met een radicaal andere cultuur en allemaal een ander dialect.
[..]
Nogmaals, je bent best welkom in het PLS zondag. Ikzelf zal er nog éénmalig zijn, en je mag dan best op dezelfde toon praten als nu. Of geef je dan niet thuis?
Niks is zo erg als dat chauvinistische rotvolk uit Maastricht wat denkt dat ze echt boven de rest van de provincie staat (lees zichzelf beter voelt).quote:Op donderdag 2 april 2009 14:23 schreef Votz het volgende:
[..]
Dat was 40 jaar geleden, dat valt nu reuze mee.
Een beetje het Amsterdam van Limburg dus?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Niks is zo erg als dat chauvinistische rotvolk uit Maastricht wat denkt dat ze echt boven de rest van de provincie staat (lees zichzelf beter voelt).
Reageer dr nou niet meer op manquote:Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maastricht, Sittard, Kerkrade & Venlo zijn 4 steden met een radicaal andere cultuur en allemaal een ander dialect.
[..]
Nogmaals, je bent best welkom in het PLS zondag. Ikzelf zal er nog éénmalig zijn, en je mag dan best op dezelfde toon praten als nu. Of geef je dan niet thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |