en kakkerlakken lopen hand in hand.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze praten met een zachte g, meer hoef ik niet te weten. [ afbeelding ]
Medeleven met de Fortuna-supporters misschien ?quote:
Iemand gaat serieus in op een niet-serieus bedoelde opmerking, dan ga ik er niet een inhoudelijk betoog op loslaten.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:41 schreef toma het volgende:
[..]
en kakkerlakken lopen hand in hand. [ afbeelding ]
wat een kortzichtige manier van discussie voeren.
Loop niet zo te huilen zeg, pff.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Medeleven met de Fortuna-supporters misschien ?
Je komt momenteel op me over of je hier alleen maar bent om te rellen. Of je bovenkamer bevat niet meer hersenen dan een pinda, dat kan ook natuurlijk.
Topvioetbal met een begroting van 11.000.000 en een schuld?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:46 schreef n00000b het volgende:
Goed nieuws, ik ben er blij mee! Ik hoop dat deze club potten kan breken volgend jaar in de eredivisie. Een keer topvoetbal in Limburg zie ik wel zitten.
En zowat al die clubs hebben plannen om hun begroting op te schroeven, daar moet Sporting Limburg tegenop gaan boksen.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:17 schreef Rucebo het volgende:
Alleen Sparta, de Graafschap, Heracles en Volendam heb een mindere begroting. Deze ploegen bewijzen inderdaad dat je met minder financiële middelen toch mee kan doen om Europees voetbal...
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:33 schreef koningdavid het volgende:
Goede zaak wel dit.
Toevoeging:quote:Op donderdag 2 april 2009 12:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]Een club waar op bobo's na niemand op wacht; Supporters haken af; Sponsoren haken af; Een zelfde, zoniet lagere, begroting dan Roda JC; Een miljoenenschuld van Fortuna Sittard; Drie stadions (Kaalheide, Parkstad Limburg StadionHet Fort van Limburg (aldus de geruchten) & dat blok beton in Sittard).
Voor jou is het oke dat ze Feyenoord later fuseren met Sparta & Excelsior en het Sporting Rotterdam noemen met een ander logo en een ander shirt, zolang ze maar in de Kuip spelen?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij word het in de praktijk gewoon Roda JC met een andere naam, dus waarom die supporters zeuren is mij een raadsel.
Laten we ajax en feijenoord ook fuseren. Eigenlijk blijft het ajax, ze nemen immers enkel de schulden van feijenoord erbij en krijgen nog wat belastinggeld toegeschoven, maar we noemen het Sporting Randstad.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij word het in de praktijk gewoon Roda JC met een andere naam, dus waarom die supporters zeuren is mij een raadsel.
Lol dan sla ik alles kort en klein in de ArenAquote:Op donderdag 2 april 2009 13:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laten we ajax en feijenoord ook fuseren. Eigenlijk blijft het ajax, ze nemen immers enkel de schulden van feijenoord erbij en krijgen nog wat belastinggeld toegeschoven, maar we noemen het Sporting Randstad.
Zie PI van desbetreffende berichtquote:Op donderdag 2 april 2009 13:14 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Voor jou is het oke dat ze Feyenoord later fuseren met Sparta & Excelsior en het Sporting Rotterdam noemen met een ander logo en een ander shirt, zolang ze maar in de Kuip spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |